Hát én biztos nem venném meg a kittet. Nem véletlen vettem naked-bike-ot. De ha létezne ilyen gyári változat, és most keresnék motort, akkor megpróbálnék olyat venni amin van. Természetesen kéket . És ha nem tetszik, hát leveszem és eladom. Biztos lenne rá kereslet. Kíváncsi vagyok, mekkora lehet a különbség szélvédelem szempontjából.
Már csak azért is, mert a következő katalógusban (200-es) meg az Xj gyorsulása 4,7- a Suzukié 5,4- a Kawáé 5,6- és nézegetve a többi katalógust ez az érték folymatosan változik- pl. a legutolsó megvett katalógusban az F-es Gs 0-100 6 mp- Er5 5,4- az Xj-t meg akkor már nem gyártották, arról nincs adat...
Ez a srác, aki a gépért jött, nagyon jó haverom- neki is egy ilyen gépe volt a TDM 900- előtt, ő is szerette, de azért nem annyira volt hanyatt esve tőle- de majd kérdezek róla többet, ha valahol fent lesz- és tudok vele beszélni.
Szal- Ő egy ismerősének nézette, nézte meg a mocit- de el is vitték még aznap- hiába, oda vissza csak 600 km- volt az etap.
A múltkor- Hajdúszoboszlóról hívott a haver, hogy vennének egy Xj 600S-t és itt árulja valaki Kalocsán, nem e nézném meg.
Kaptam az alakalmon, később kiderült, hogy a srác még ismerős is, de a haverjáé a gép, németből hozták be...
Felültem- első benyomás- nagyon kényelmes!
A motorja eléggé csörgött- szelep bajok voltak vele, de persze korongozással (ha jól tudom ez is ilyen) javítható volt a dolog.
No elindultam- a futóműve kibaszott lágy volt!
Utána kihuzattam 140- ig, először csak finoman, hisz nem ismertem a gépet- hát a lágy futómű miatt eléggé labilis érzetem volt.
Elengedtem a kormányt- inkább ne tettem volna, irdatlan elkezdett szitálni.
És ezt folyamatosan vitte lefelé egész 70- ig. Na ennyire nem szitál azért a futóműve- haverék megvették, ős is ment vele, szerinte az öreg első gumi is bejátszott a dologba.
No utána kihuúattam vadabbul 140- ig- nekem az volt a csalódás, hogy 4 hengereshez képest semmivel sem gyorsult jobban mint ez Er5! ÉS ezt teljesen elfogulatlanul mondom Neked!
Megnéztem Neked a régi Motor katalógust- ebben a Divinek 4,6- ot írnak- tehát ha megnézed, érzésre valóban nem tud többet szinte semmivel- de még papíron se sokkal mint az Er- annak 5,4 a gyorsulása papírforma szerint..
"No ezt aláírom- és hozzá teszem, hogy az Er5 is gyorsul íghy mint az! 600- as de egy nagyon gyengusz karakterű motor- múltkor teszteltem egyet- a futómű is borzalom!"
Na erről mesélj, mert pont ezeket nézegettem a GS500 előtt és nagyon jókat írtak róla, 4 liter alatti fogyasztás, elnyűhetetlen technika, Yamaha minőség, ami sokak szerint a Honda után a legjobb. Igazi gondozásmentes dög, 61 pacival.
Az Er-5-nek és GS-nek is tudtommal 5 mp-s gyorsulása van, Divi 600-nak nem tudom...
Mi volt tapasztalat? Fikázás nélkül, objektíven?
Szerintem is jó- talán egy pöppet előrébb hoznám az idom elejét- és kicsit laposabb szögben vinném a szélvédőt- így kicsit meredek az állásszöge az én ízlésemhez!
Idomos motorom még nem volt.Fejidomos igen de ilyen nem.
Szal- Ő egy ismerősének nézette, nézte meg a mocit- de el is vitték még aznap- hiába, oda vissza csak 600 km- volt az etap.
A múltkor- Hajdúszoboszlóról hívott a haver, hogy vennének egy Xj 600S-t és itt árulja valaki Kalocsán, nem e nézném meg.
Kaptam az alakalmon, később kiderült, hogy a srác még ismerős is, de a haverjáé a gép, németből hozták be...
Felültem- első benyomás- nagyon kényelmes!
A motorja eléggé csörgött- szelep bajok voltak vele, de persze korongozással (ha jól tudom ez is ilyen) javítható volt a dolog.
No elindultam- a futóműve kibaszott lágy volt!
Utána kihuzattam 140- ig, először csak finoman, hisz nem ismertem a gépet- hát a lágy futómű miatt eléggé labilis érzetem volt.
Elengedtem a kormányt- inkább ne tettem volna, irdatlan elkezdett szitálni.
És ezt folyamatosan vitte lefelé egész 70- ig. Na ennyire nem szitál azért a futóműve- haverék megvették, ős is ment vele, szerinte az öreg első gumi is bejátszott a dologba.
No utána kihuúattam vadabbul 140- ig- nekem az volt a csalódás, hogy 4 hengereshez képest semmivel sem gyorsult jobban mint ez Er5! ÉS ezt teljesen elfogulatlanul mondom Neked!
Megnéztem Neked a régi Motor katalógust- ebben a Divinek 4,6- ot írnak- tehát ha megnézed, érzésre valóban nem tud többet szinte semmivel- de még papíron se sokkal mint az Er- annak 5,4 a gyorsulása papírforma szerint..
Hát ennyi lenne- remélem elég objektív volt?
"No ezt aláírom- és hozzá teszem, hogy az Er5 is gyorsul íghy mint az! 600- as de egy nagyon gyengusz karakterű motor- múltkor teszteltem egyet- a futómű is borzalom!"
Na erről mesélj, mert pont ezeket nézegettem a GS500 előtt és nagyon jókat írtak róla, 4 liter alatti fogyasztás, elnyűhetetlen technika, Yamaha minőség, ami sokak szerint a Honda után a legjobb. Igazi gondozásmentes dög, 61 pacival.
Az Er-5-nek és GS-nek is tudtommal 5 mp-s gyorsulása van, Divi 600-nak nem tudom...
Mi volt tapasztalat? Fikázás nélkül, objektíven?
laposabbat akaroook!
Még a végén megtetszenek az idomos motorok.
De én kib*szok vele
http://suchen.mobile.de/fahrze...
Itt rendelhető: http://www.bikeshop-online.be/...
Már az is bátorság, ha megszólalok!