Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát én biztos nem venném meg a kittet. Nem véletlen vettem naked-bike-ot. De ha létezne ilyen gyári változat, és most keresnék motort, akkor megpróbálnék olyat venni amin van. Természetesen kéket . És ha nem tetszik, hát leveszem és eladom. Biztos lenne rá kereslet. Kíváncsi vagyok, mekkora lehet a különbség szélvédelem szempontjából.
Szépen mutat az biztos.Kérdés mege bírnámeszokni
Idomos motorom még nem volt.Fejidomos igen de ilyen nem.
Kiadhattak volna egy ilyen kittet, hátha valaki ráakarja építeni.
A bukógomba nem is drága...
Már csak azért is, mert a következő katalógusban (200-es) meg az Xj gyorsulása 4,7- a Suzukié 5,4- a Kawáé 5,6- és nézegetve a többi katalógust ez az érték folymatosan változik- pl. a legutolsó megvett katalógusban az F-es Gs 0-100 6 mp- Er5 5,4- az Xj-t meg akkor már nem gyártották, arról nincs adat...
A Gs- nek ezen katalóg szerint pedig 6,9 a gyorsulása- 0- 100- de nem tudom mennyire objektív ez?
Ez a srác, aki a gépért jött, nagyon jó haverom- neki is egy ilyen gépe volt a TDM 900- előtt, ő is szerette, de azért nem annyira volt hanyatt esve tőle- de majd kérdezek róla többet, ha valahol fent lesz- és tudok vele beszélni.
Szal- Ő egy ismerősének nézette, nézte meg a mocit- de el is vitték még aznap- hiába, oda vissza csak 600 km- volt az etap.
Na az állapota meg ilyen volt- 260- ért szerintem korrekt áron volt- igaz forgalomba helyezés blblabla- na de akkor is...
Nos...

A múltkor- Hajdúszoboszlóról hívott a haver, hogy vennének egy Xj 600S-t és itt árulja valaki Kalocsán, nem e nézném meg.
Kaptam az alakalmon, később kiderült, hogy a srác még ismerős is, de a haverjáé a gép, németből hozták be...
Felültem- első benyomás- nagyon kényelmes!
A motorja eléggé csörgött- szelep bajok voltak vele, de persze korongozással (ha jól tudom ez is ilyen) javítható volt a dolog.
No elindultam- a futóműve kibaszott lágy volt!

Utána kihuzattam 140- ig, először csak finoman, hisz nem ismertem a gépet- hát a lágy futómű miatt eléggé labilis érzetem volt.
Elengedtem a kormányt- inkább ne tettem volna, irdatlan elkezdett szitálni.
És ezt folyamatosan vitte lefelé egész 70- ig. Na ennyire nem szitál azért a futóműve- haverék megvették, ős is ment vele, szerinte az öreg első gumi is bejátszott a dologba.
No utána kihuúattam vadabbul 140- ig- nekem az volt a csalódás, hogy 4 hengereshez képest semmivel sem gyorsult jobban mint ez Er5! ÉS ezt teljesen elfogulatlanul mondom Neked!

Megnéztem Neked a régi Motor katalógust- ebben a Divinek 4,6- ot írnak- tehát ha megnézed, érzésre valóban nem tud többet szinte semmivel- de még papíron se sokkal mint az Er- annak 5,4 a gyorsulása papírforma szerint..

Hát ennyi lenne- remélem elég objektív volt?
Hali!

"No ezt aláírom- és hozzá teszem, hogy az Er5 is gyorsul íghy mint az! 600- as de egy nagyon gyengusz karakterű motor- múltkor teszteltem egyet- a futómű is borzalom!"

Na erről mesélj, mert pont ezeket nézegettem a GS500 előtt és nagyon jókat írtak róla, 4 liter alatti fogyasztás, elnyűhetetlen technika, Yamaha minőség, ami sokak szerint a Honda után a legjobb. Igazi gondozásmentes dög, 61 pacival.
Az Er-5-nek és GS-nek is tudtommal 5 mp-s gyorsulása van, Divi 600-nak nem tudom...
Mi volt tapasztalat? Fikázás nélkül, objektíven?
Ennek is az a baja, hogy nagyon meredek a szélvédő szöge
laposabbat akaroook!
és ez még első szériás ER-5!

Még a végén megtetszenek az idomos motorok.
Nekem ez már kicsit sok- de tény hogy ez is nagyon pofás!
Kisköcsögnemenegedimentenialinket

De én kib*szok vele
No akkor a link helyesen: http://suchen.mobile.de/fahrze...
Hát ha már szélvédelem, akkor legyen alapos, mondjuk mint ez
http://suchen.mobile.de/fahrze...
Jó a sárvédő toldat is- ha jól látom valahogy a villára van erősítve a cucc- és az eredeti sárvédőhöz simul hozzá?
Szerintem is jó- talán egy pöppet előrébb hoznám az idom elejét- és kicsit laposabb szögben vinném a szélvédőt- így kicsit meredek az állásszöge az én ízlésemhez!
nekem nagyon tetszik!
186 euro- ugyanitt látok bukógombát is, akár Er-5 felirattal...
Ahogy nézem, úgy tűnik, erősen hajaz a GPZ 500 S első idomára- szerintem egész pofás!
No- egy megoldás szélvédő hajkurászóknak!

Itt rendelhető: http://www.bikeshop-online.be/...
na hallod, 17 év házasság után?

Már az is bátorság, ha megszólalok!
amíg az asszonyka nem hallja könnyen vagy kemény, persze amikor hallja akkor meg megy egyből az igen drágám, jól van drágám, úgy lesz drágám