úúúúú a család:én szeretnék de félek nem tudom felnevelni ahogy szeretném,és ez bántana,pedig szeretnék lehet engedély nélkül csinálok egyet a menyasszonyomnak! És csak jöjjön aminek jönnie kell
Ja igen, vén fasz vagyok már, mire a legkisebb is nagykorú lesz, addigra közelítem a 60-at. Ha megérem.
65 éves korunkig úgyis dolgozni kell, aztán meg már nem kell sokáig nyugdíjat fizetni.
Ha megszeretnéd venni akkor ajánlom mert nagyon fasza járgány és költségmentes Családapa?Ilyen kormányzás alatt? Inkább a motort választanám Na jó nem,inkább a babát
Ha az indexet ledesre cseréled és az automata marad a gyári akkor villog mint a mozambó.Ledeshez kell venni hozzá való vezérlőt is.Átmeneti megoldás lehet a normál izzós mini index.Olyat meg láttál az enyimén hátul.Az első pár is meg van két éve de még nem cseréltem le.Majd tavasszal.Ui.A ledes valsz jobb fényerőt produkál.
Ez az ellenálás/ledes index kérdés engem is érdekel. De miért nyírhatja ki az elektronikát? Elvileg 12V-os a rendszer. Ha a ledek számának figyelembe vételével elleállásozod (mA-hez) akkor mi miatt nyírja ki? Gondolom a gyár is erre méretez. Az elektronika relét kapcsol aminek a határértékeken belül mindegy mennyi folyik keresztül. Mi az amire nem gondolok mint hibaforrás?
Én is szeretném a jövőben az indexeket, hátsó világítást led-esíteni, meg a műszerfal világítást és minden infót szívesen látok.
most irígykedhettek trógerek
zongorista szlovákiában bulizik, egy óra tömény gyereksírás után végre sikerült elaltatnom kisöccát, most pedig itt figyelek a nagy szobában és iszom a a a a ......
jól behűtött alkoholmentes sörömet
Jaja, én is ismerek Debrecenben egy szerelőt, akinek ez a hobbija, hogy külföldről roncsmotorokat vesz meg fillérekért (de tényleg, van hogy ketté van vágva a néhai motor), itthon meg gyönyörű járgányokat épít belőle és eladja korrekt áron.
Hű, így elsőre ami Nekem feltűnt rajta (nem vagyok valami nagy motor- vagy ER5 szakértő, de láttam már közelről pár 97-es ER5-öst):
A festés tuti nem gyári, az arany Kawasaki meg ER-5 matricákról és a tankvédő filcről (vagy mi az a tankszőrzet) nem is beszélve, szerintem az oldalidom is későbbi modellről lett rárakva; a tank horpadt, a kipufogó szintén buherált (minimum polírozott, bár elég girbe-gurba is, mintha házilag kalapálták volna rá a bádoglemezt). A visszapillantók sem eredetiek, persze a műszerfal sem, a markolatok szintén nem, túl rövidek, és hiányoznak a kormányvégsúlyok; lehet az egész kormány nem gyári. A bordás ülés sem tűnik annak (vagy csak gyűrött?); hátulról meg hiányzik a kapaszkodó (ami csomagrögzítéshez/motor pakolgatásához is jól jön; hátsó utas kapaszkodó nélkül viszont nem tudom, lehet-e forgalomban kétszemélyes motor). Amin behaltam, hogy viszont az indexek azok keskenyített ledes indexek (szintén nem eredeti), ilyet lehet kapni sokpénzért a kisninjámhoz is tuningként. (A motor toldott-foldott, de az indexek... Azokra adni kell.) Amikhez viszont nem jó a gyári ellenálláskészlet, szóval ha nincs jól bekötve, akkor hamar tönkreteszik az elektromos rendszert. A gumik nem tudom mennyire kopottak, viszont szerintem jó minőségűek, hátul Michelin Pilot Activ van, elöl nem tudom, de ezt a mintát is láttam már valahol, Michelin vagy Dunlop...?
Éééééééééés: gyári bukókeret! Mindjárt írok is neki. Ugye szerintetek is pofátlanság, ha minden eladót azzal zaklatok, hogy a motorod nem kéne, de mennyi a bukókeret...?
Szóval összességében eléggé át van ez építgetve, ha valakit komolyan érdekel, akkor érdemes lenne felmérni, mennyit kell még rákölteni. Az eladó korrektnek tűnik, nem véletlen ilyen olcsó, ő is tudja az értékét, lehet telefonban is őszinte lesz és megmondja, milyen pluszköltségekre lehet számítani. Mondjuk ha pl. a blokkja jó, akkor 250 tényleg nem olyan sok, az embernek legfeljebb lesz egy jó... blokkja.
De ez csak az én véleményem, ránézés alapján...
UI: Ja és a rendszám is össze van gyűrve, azt ugye nem nagyon szokták javíttatni...
Az enyém is festve volt, de azt tudtam, az eladó megmondta.
Mentem egy próbakört és elhoztam.
Aztán szakember azt mondta, a blokk tényleg jó, motorikusan nem is volt vele semmi baj.
Ha a váz rendben van, motor, fékek ok, akkor a festést rendbe hozni nem olyan vészes.
A frászt hozta a családra a TV a katasztrófavédelmi közleménnyel.
65 éves korunkig úgyis dolgozni kell, aztán meg már nem kell sokáig nyugdíjat fizetni.
Neki az első született, rögtön elfogyott minden motorozásra szánt ideje!
Most ki kell húznom egy darabig ezzel a 400-as csirkeszárnyassal, ami van.
Szia, egy kollégámnak van Z750, nagyon szereti, mégis az eladáson gondolkodik, mert nem nincs ideje motorozni. Így jár minden ifjú családapa...
Én is szeretném a jövőben az indexeket, hátsó világítást led-esíteni, meg a műszerfal világítást és minden infót szívesen látok.
zongorista szlovákiában bulizik, egy óra tömény gyereksírás után végre sikerült elaltatnom kisöccát, most pedig itt figyelek a nagy szobában és iszom a a a a ......
jól behűtött alkoholmentes sörömet
A festés tuti nem gyári, az arany Kawasaki meg ER-5 matricákról és a tankvédő filcről (vagy mi az a tankszőrzet) nem is beszélve, szerintem az oldalidom is későbbi modellről lett rárakva; a tank horpadt, a kipufogó szintén buherált (minimum polírozott, bár elég girbe-gurba is, mintha házilag kalapálták volna rá a bádoglemezt). A visszapillantók sem eredetiek, persze a műszerfal sem, a markolatok szintén nem, túl rövidek, és hiányoznak a kormányvégsúlyok; lehet az egész kormány nem gyári. A bordás ülés sem tűnik annak (vagy csak gyűrött?); hátulról meg hiányzik a kapaszkodó (ami csomagrögzítéshez/motor pakolgatásához is jól jön; hátsó utas kapaszkodó nélkül viszont nem tudom, lehet-e forgalomban kétszemélyes motor). Amin behaltam, hogy viszont az indexek azok keskenyített ledes indexek (szintén nem eredeti), ilyet lehet kapni sokpénzért a kisninjámhoz is tuningként. (A motor toldott-foldott, de az indexek... Azokra adni kell.) Amikhez viszont nem jó a gyári ellenálláskészlet, szóval ha nincs jól bekötve, akkor hamar tönkreteszik az elektromos rendszert. A gumik nem tudom mennyire kopottak, viszont szerintem jó minőségűek, hátul Michelin Pilot Activ van, elöl nem tudom, de ezt a mintát is láttam már valahol, Michelin vagy Dunlop...?
Éééééééééés: gyári bukókeret! Mindjárt írok is neki. Ugye szerintetek is pofátlanság, ha minden eladót azzal zaklatok, hogy a motorod nem kéne, de mennyi a bukókeret...?
Szóval összességében eléggé át van ez építgetve, ha valakit komolyan érdekel, akkor érdemes lenne felmérni, mennyit kell még rákölteni. Az eladó korrektnek tűnik, nem véletlen ilyen olcsó, ő is tudja az értékét, lehet telefonban is őszinte lesz és megmondja, milyen pluszköltségekre lehet számítani. Mondjuk ha pl. a blokkja jó, akkor 250 tényleg nem olyan sok, az embernek legfeljebb lesz egy jó... blokkja.
De ez csak az én véleményem, ránézés alapján...
UI: Ja és a rendszám is össze van gyűrve, azt ugye nem nagyon szokták javíttatni...
Mentem egy próbakört és elhoztam.
Aztán szakember azt mondta, a blokk tényleg jó, motorikusan nem is volt vele semmi baj.
Ha a váz rendben van, motor, fékek ok, akkor a festést rendbe hozni nem olyan vészes.