Nekem is tetszik, főleg feketében.
Amikor a nejem közölte, hogy 3 gyerekkel egyikünknek itthon kell maradni és ő többet nem ül fel mögém, akkor kezdtem el gondolkodni a 250-es kategórián. Feltétel: legalább 30 LE legyen. Ennek ma csak 3 motor felel meg: Honda VTR 250, Ninja 250, Hyosung 250-esek.
Egy bökkenő van, közel 1 millió kellene a használtakra is, kivéve a Hyosungot.
Jól bizony Nekem is ilyen volt hátul 10000km után még bőven volt minta és marha jól fogja az utat.Ha lenne nagyobb méretbe most is azt vennék de 160-asba sajna nincs.
Aha, igen, 2009-es gyártmány, már ha ez számít legújabbnak. Szerintem igen, a későbbiek igazából csak kinézetre változtak picit, ahogy láttam. Egyébként a 2008-2009-es modell közt van pár kiló különbség (a 9-es nehezebb), de hogy mit változtattak rajta, azóta sem tudtam rájönni; ezt az új tinininját 2008-ban hozták be először, ha jól emlékszem.
És igen, sorkettes, mint az ER-5, ebben is hasonlítanak, nem csak a kerékméretben. :) Majdnem ER-5-öt vettem én is egyébként, nagyon affelé húzott a szívem, de pont akkoriban jött ki a kisninja, amikor vásárlásra szántam el magam, és hát első látásra szerelem... :) Elhódított. És nem bántam meg. :)
Hát az ülésről pont ez a véleményem nekem is.Igaz a mostani is kényelmetlen mert előre lejt,meg nyomja a combom 50km után,de holnap viszem az ülést a Tommotos fiúkhoz aztán lesz kényelmes csili-vili zselés ülésem.(ha minden igaz)
Gadus, ha megvan még a csomagtartód, engem is érdekelne, ha jó az ár, és aMoRF mégsem venné meg. Küldjek én is egy árajánlatot?
Csak hogy a gumi témához is hozzászóljak, ha még aktuális: közvetve ismerem a Michelin Pilot Activ-ot, akinek bukócsövet keresek az ER-5-ösére, annak is ilyen van fent, ezzel vette tavaly használtan a gépet, a gumi gyakorlatilag új volt. Azóta 4000 km-t ment a gumival, és csak jót tud mondani róla, jól tapad, esőben sem volt gond, és még szinte semmi kopás nem látszik rajta; úgyhogy én ajánlom. Ehhez persze hozzátenném, hogy városba/túrára volt használva, nem volt "határfeszegetés"; illetve más gumival nincs tapasztalata az illetőnek, úgyhogy hasonlítgatni sem tudunk, hogy jobb-e, mint XY. Az áráról most gőzöm sincs, a Michelin-t ismerve nem olcsó.
Jut eszembe, a kisninjámon is ugyanolyan méretűek a gumik, mint az ER-5-őn, nekem még a gyári IRC van fent, na azt nem ajánlom. Attól minden szempontból jobb a Michelin. Tudom, egyszer lejöttem az említett ER-5-tel Pécsről Debrecenbe egyhuzamban (tavasszal, persze eső is elkapott), és meglepően jó érzés volt ilyen gumikkal menni az IRC után. Na meg az ER-5 érzés se volt semmi. :)
(Azon az úton 2 fontos dolgot is megtanultam:
1. A kisninjának IGEN JÓ a szélvédelme. Az Er-5-ön persze plexi se volt.
2. Az ER-5 ülése igen átverős. A kisninjámnak alig észrevehető a párnázása, elsőre egy kemény műanyag lapnak tűnik, de nekem mégis mindig egész kényelmes volt, akkor is, amikor egy nap alatt mentem vagy 1000 km-t, szerintem sokat számít, hogy döntött, és tudok rajta helyezkedni. Ezzel szemben ER-5: első pár km: áh, hát ez a puhaság isteni, mintha fotelben ülnék... utolsó pár km: úristen, csak érjek haza, mielőtt kettévág... Aki szerint ez kényelmes, az még nem ment vele hosszab távon, vagy nem olyan dagadt, mint én. Elsőre puha az ülés, de egy idő után elkezd nyomni, és bárhogy helyezkedtem, mindig ugyanott nyomta...)
Nekem kell a szemuveg, mert a csukott plexi idegesit.. :) Ha nagyon meleg van akkor meg plane.. a szemem viszont eleg erzekeny, szoval jo, ha van elotte valami ;) persze 80 folott lecsukom enis, de a varosban nemigazan..
Az M-es 109,95 €!
Az 50 €-t nem lépem át. Vagy nem lesz új sisak. Szegény az eklézsia.
Amikor a nejem közölte, hogy 3 gyerekkel egyikünknek itthon kell maradni és ő többet nem ül fel mögém, akkor kezdtem el gondolkodni a 250-es kategórián. Feltétel: legalább 30 LE legyen. Ennek ma csak 3 motor felel meg: Honda VTR 250, Ninja 250, Hyosung 250-esek.
Egy bökkenő van, közel 1 millió kellene a használtakra is, kivéve a Hyosungot.
És igen, sorkettes, mint az ER-5, ebben is hasonlítanak, nem csak a kerékméretben. :) Majdnem ER-5-öt vettem én is egyébként, nagyon affelé húzott a szívem, de pont akkoriban jött ki a kisninja, amikor vásárlásra szántam el magam, és hát első látásra szerelem... :) Elhódított. És nem bántam meg. :)
Csak hogy a gumi témához is hozzászóljak, ha még aktuális: közvetve ismerem a Michelin Pilot Activ-ot, akinek bukócsövet keresek az ER-5-ösére, annak is ilyen van fent, ezzel vette tavaly használtan a gépet, a gumi gyakorlatilag új volt. Azóta 4000 km-t ment a gumival, és csak jót tud mondani róla, jól tapad, esőben sem volt gond, és még szinte semmi kopás nem látszik rajta; úgyhogy én ajánlom. Ehhez persze hozzátenném, hogy városba/túrára volt használva, nem volt "határfeszegetés"; illetve más gumival nincs tapasztalata az illetőnek, úgyhogy hasonlítgatni sem tudunk, hogy jobb-e, mint XY. Az áráról most gőzöm sincs, a Michelin-t ismerve nem olcsó.
Jut eszembe, a kisninjámon is ugyanolyan méretűek a gumik, mint az ER-5-őn, nekem még a gyári IRC van fent, na azt nem ajánlom. Attól minden szempontból jobb a Michelin. Tudom, egyszer lejöttem az említett ER-5-tel Pécsről Debrecenbe egyhuzamban (tavasszal, persze eső is elkapott), és meglepően jó érzés volt ilyen gumikkal menni az IRC után. Na meg az ER-5 érzés se volt semmi. :)
(Azon az úton 2 fontos dolgot is megtanultam:
1. A kisninjának IGEN JÓ a szélvédelme. Az Er-5-ön persze plexi se volt.
2. Az ER-5 ülése igen átverős. A kisninjámnak alig észrevehető a párnázása, elsőre egy kemény műanyag lapnak tűnik, de nekem mégis mindig egész kényelmes volt, akkor is, amikor egy nap alatt mentem vagy 1000 km-t, szerintem sokat számít, hogy döntött, és tudok rajta helyezkedni. Ezzel szemben ER-5: első pár km: áh, hát ez a puhaság isteni, mintha fotelben ülnék... utolsó pár km: úristen, csak érjek haza, mielőtt kettévág... Aki szerint ez kényelmes, az még nem ment vele hosszab távon, vagy nem olyan dagadt, mint én. Elsőre puha az ülés, de egy idő után elkezd nyomni, és bárhogy helyezkedtem, mindig ugyanott nyomta...)
Ez nem az a kategória, amit most meg tudok fizetni.