Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát ez van, egyszer úgyis össze futok vele élőben, aztán majd meglátjuk ki érvel jobban... Éhes az acélbetetesem ugyis....
"felkészültem a szarjabol" nem vagy semmi

ajaj már bánom, hogy megemlítettem a cikket lehet újra fájtíng lesz belőle ...
Na csak jöjjön, kissé felkészültem a szarjabol, kiderült pár dolog még gratiszba arról a ......ról. Még leírtam, kamu emberek szavára nem adok...
Ám múltkor még vicces is volt ám a kis fergecske!

Legalább is azt hitte!
Talált egy videót Fisi a hiú papagaj címmel s YouTubeon! Utána meg csodálkozni kezdett miért lesz megint pofan vagva!
Nem ezért dobtam be, de félek tőle, hogy az lesz belőle
Ilyet én nem merek írni, mert jön az akinek nem mondjuk ki a nevét, és elkezd majd érvelni

A bögrén egyébként a saját ERnőm van a meska.hu-n csináltatta az asszonyka.
Egyébként a keramikus fénykép alapján szinte bármit rá tud festni.
Az hogy mennyiért azt nem tudom, mert ajándék volt
Már nagyon féltem, hogy valaki ki fogja emelni a gs/cb/er cikkben említett jelzőit, mert akkor aztán megint megindul a lavina...
Szerintem korrekt a cikk.

Ilyen bögrét csináltathatnánk a talira. Rendkívül tetszik!

Nekem is!
Mondjuk nekem ettől a "tanuló motor" szótól a hideg kiráz , hisz egy "kis" ötszázas úgy gyorsul mint egy gyengébb sportkocsi, ilyen alapon autóba a wrx sti-ig minden tanuló

Egyébként a cikk kicsit feszegeti a gs/cb/er kérdést is...

"A Honda CB500-ból is létezik fejidomos kivitel, ám ez ritka. Első pillantásra nagyon hasonló motorkerékpár, mint a Suzuki GS500, valójában csak a kéthengeres koncepció közös, minden másban eltér egymástól a két japán. A kettő közül a Hondát választanám, mert bár használt példányai átlagosan drágábbak, mint a Suzukik, ez a különbség a kidolgozási minőségben is megmutatkozik. Többször bebizonyosodott, hogy a CB500 megfelelő karbantartással többszázezer kilométert is képes megtenni, mielőtt meg kellene bontani a blokkját. A hengerenként négyszelepes, folyadékhűtésű szerkezet finoman működő váltóval társul, teljesítménye közel hatvan lóerő, futóműve szerintem lágy, mások szerint hozza a kategória átlagát, de tuningolható, és ha egyszer megkedvelted, nehezen válsz majd meg tőle. Nézd meg a Kawasaki ER-5-öt, az tényleg hasonlít a CB-hez."
Én is olvastam...
nahát, saját ernőből ihatsz!
"Érdekes" cikk lehetséges kezdőmotorról, említik az ERnőt is

http://totalbike.hu/magazin/kozelet/olvaso/2012/01/13/kezdo_vagyo
k_hatszazast_akarok/
Ledes indexnél azért kell ellenállás, mert vannak olyan relék, amik terhelés hatására nyitnak zárnak, és ugye a lednek közel nincs akkora fojtása, mint egy feszített wolfram szállnak.

Egyébként ha csak ledet akartok, anno láttam olyan szabvány égőt, amibe a ledek ill az ellenállás is be van építve, így gyakorlatilag csak be kell csavarni a régi helyére
Teszek hozzá képet is
Nézzétek csak mit kaptam a drága kis feleségemtől
Hali,

No srácok annyira beleástam magam elméletben a kesztyű vásárlásban, hogy hétvégén el is mentem megnézni őket.

A projekt csúfos kudarcot vallott ugyanis mint kiderült kappa akció volt az euromotoronál így egy k35os dobozzal tértem haza

Szóval most már az én ERnőm is pizzas dobozos lett, mondjuk végül is a telekre jó lesz
csak öregesen zimmedli, ahogy jól esik...
bátyjám is mindig azzal b@szogatja zongoristát, hogy:motor sale, úgy sics ideje motorozni...remélem, h nem válunk meg a drag startól
egy esetben adnánk el:ha már anyagilag nem bírjuk....
ahova lehet, csak küldöm zongoristát kikapcsolódni....nagyon megérdemli
Hála Istennek- mondjuk sosem féltem hogy Hondád lesz, mivel tudtam mindig is hogy VAn ízlésed tesókám!
nem Kawasaki, csirkeszárnyas: vagyis Honda
De ez csak rövid ideig tartó eltévelyedésem egyike...
Mert idén elkészül remélem a csomagtartó keret- és arra a nem ezt a nagy bamszlit akarom felrakni- azéé
Ja még két dolog: a kisninjámon is szerintem szebb az alap index, úgyhogy ezért sem érdekelt engem sosem ez a keskeny index téma, a másik meg, hogy mikor 130-cal elaludtam a motoron és az aszfalton ébredtem, rájöttem, hogy fölösleges a drága tuningindex... Valahogy mindig az indexek repülnek először, ha padlót fog a motor... Na persze az ER5 más kialakítású.
Na igen, én is jóformán csak munkába járás + néha egy kis vásárlás, hivatali ügyek intézése címén tudok motorra ülni, az már jóformán csak álom, hogy felülök a motorra és elmegyek túrázni... Mondjuk a feleségemmel... Az ember meg csak szabadkozik, amikor a többi motoros hívja, hogy miért nem megy bandázni. Na majd ők is megtudják. :) Azért várom már, mikor lesznek a gyerekek akkorák, hogy együtt guruljunk. :)
Csak bírjak olyan lassan menni, miután halálra fojtottam a robogójukat...

Index téma: ugye mondtam, hogy nem vagyok nagy motorszakértő! A villamosmérnökök most lehet kiröhögnek. Azt tudom, hogy ezekhez a kis keskeny indexekhez sokszor ellenálláskitet is kell venni, van hogy együtt is árulják őket, gondolom a benne lévő izzó, akár izzószálas, akár ledes, nem ugyanolyan ellenállású, mint a hagyományos, amihez a gyári elektromos rendszert is tervezték. (A képen nem tudom megállapítani, hogy ledes, vagy csak mini izzószálas.) Mindenesetre a Kawa is nagy felkiáltójelekkel figyelmeztet, be ne szereljük a keskeny indexet a hozzávaló ellenállások nélkül.

Kicsit olyan ez, mint mikor a tuninggyerek megveszi a kínai xenont, simán berakja a rendes halogén helyére, mert befér az, aztán meg csodálkozik, miért nem működik rendesen. Szóval csak arra akartam felhívni a figyelmet, én mikre kérdeznék rá vásárlás előtt, az indexnem sem mindenki jár utána, mint ahogy a xenonnak és egyebeknek sem. Bővebb magyarázatért Google vagy meg tudom adni egy villanyszerelő haverom számát...

A Kisninjámhoz így néz ki komplett első készlet (búra, izzó, konzol, ellenállások):
Hát minek Neked kisebb index?Majd jól nem fogják látni azt jó a nyakadra mennek. Különben is a gyári a legszebb(max lehetne átlátszó a búrája)
Hello banditák!

Tud valaki adni jó linket- ahol nagy választékban, és nem túl drágán lehet jóforma indexeket kapni?