N olvasom a tesztet vagy mit:
"Az ER-5 közel áll a Honda CB500 stílusához, kivitele divatosabb, a Honda viszont tartósabb" Na igen, tény hogy Er5-ből még nem hallottam semmit mennyi a max. amit elmegy felújítás nélkül, de szerinte m- vagyis inkább remélem, közelít majd a Hondáéhoz- mármint Cb 500- hoz!
"A Yamaha Diversion 600 számomra legszebb stíluseleme az izgalmasan kanyargó kipufogó-leömlő sor. Ezt így, egyetlen más kategóriabeli motoron sem látni. A Diversion nyolcszelepes, léghűtésű blokkja fordulaton elég rondán harákol, ráadásul nem is megy érezhetően jobban, mint a kéthengeres Honda."
No ezt aláírom- és hozzá teszem, hogy az Er5 is gyorsul íghy mint az! 600- as de egy nagyon gyengusz karakterű motor- múltkor teszteltem egyet- a futómű is borzalom!
No- és akkor itt a válasz a mútlkori Dipshit kérdésre- miért nincs annyi Er5- mint olvasható, a csávó is utólag tette hozzá az Er5-öt mivel kései típus. Ma lapozgatta ma régi katalógusokat- Motor revü- Szutyuki GS500 1988 a kezdés éve- Kawa Er5 1997- na akkor miről is beszéltünk?
Ahogy anno tshybe haverom bement akkor még az Er5- el (jah Dipshit féléknek elmondom, nem azért cserélte az Er5- öt egy M 800-ra mert rossz volt stb- hanem mert rájött, hozzá a csopper, cruiser kategória áll a legközelebb )-
szóval bement a Szutyuki szalonba jön az eladó- köszön, mutogatja a motorokat- első Gs 500- erre tshybe a maga ősember stílusában- öcsém, mit akarsz ezzel? Behozom az Er5- öt 5 ilyet szétverek vele!
"A Suzuki GS majdnem ugyanezt kínálja, de sajnos valóban csak majdnem. Teljesítménye érezhetően kisebb, szerintem a hangja sem olyan szép, minősége pedig lényegesen rosszabb, mint a Hondáé. Az utóbbi állítás mögött elsősorban szintén a korróziós problémákat kell érteni, többek közt a kipufogórendszerét, és minden egyéb alkatrészét, amelynek felületkezelése, a japánoktól elvárhatóhoz képest rossz minőségű. Mielőtt torokra támadnak a GS-tulajdonosok megjegyzem, ez a típus is sokoldalú, viszonylag kevés pénzből fenntartható, olcsóbb hozzá az alkatrész, és ha törődő gazdái voltak, szép állapotban tartható. Csak az erőfeszítés több, és a várható élettartam rövidebb, mint a CB esetén."
A relét nem fogod kinyírni!
Akkor tudnád kinyírni a relét, hogyha nagyobb teljesítményt akasztanál rá, mint ami rá van írva. Ha plusz indexet raknál fel, akkor kellene erre figyelni.
A ledes index kissebb teljesítményfelvételű, ezért az szokott inkább lenni a baj, hogy nem villog, mert túl kicsi az áramfelvétel.
A ledes normál izzó helyére beépíthető "izzókkal" kapcsolatos tapasztalatokra én is kíváncsi lennél. Már kacérkodtam a gondolattal de a fényerő és fény szórási szög problémáktól tartok. Már azon is el elmélkedtem, hogy csinálok saját indexet magamnak. Viszont elriasztottak a házi barkácstól. Hiába jó ha nincs minősítése akkor kpm rongyosra b***hatja a seggem. Maradnak a gyári cuccok.
pl.: http://www.motostyling.hu/
Enyémek a Motor-Line bótbú valók.ca.négyezer volt párban.Normál izzó van benne.Más nem kell hozzá.
A Nagyvas.hu oldalán is találsz indexeket.Meg gondolom még ezer helyen.
Akkor kisebb lesz, de én mindenkepp oda akarom rakni. Hol lehet szépeket venni!? Ha sima izzósat veszek csak méretben kisebbet, akkor ezek szerint nem nyirom ki a relet!?
Vettem! Szinte ugyan olyan mint Parabellumei, csak nekem nincs rajta hattamla betét.Igen a keretre akarom rakni az indexet, ezért szeretnék nem túl nagyot rá, meg formában hasonlót a gyarihoz. Na be is ugrott! Lehet veszek w Kawasakitol első indexet hátra, akkor megmarad a forma, de nem fog úgy kiállni mint az eredeti hátsó...
Keret idén tavasszal remélem kész lesz...
Hiába teccik kérem mert nem fér el az oldaldobozok között.Valamit csinálni kell vele.Van erre pár módszer.Lehet választani.Jó is legyen meg ki is nézzen valahogy.
mi van veled? vagy csak nagyon belemerültél a buzitalálkozó szervezésébe?
"Az ER-5 közel áll a Honda CB500 stílusához, kivitele divatosabb, a Honda viszont tartósabb" Na igen, tény hogy Er5-ből még nem hallottam semmit mennyi a max. amit elmegy felújítás nélkül, de szerinte m- vagyis inkább remélem, közelít majd a Hondáéhoz- mármint Cb 500- hoz!
"A Yamaha Diversion 600 számomra legszebb stíluseleme az izgalmasan kanyargó kipufogó-leömlő sor. Ezt így, egyetlen más kategóriabeli motoron sem látni. A Diversion nyolcszelepes, léghűtésű blokkja fordulaton elég rondán harákol, ráadásul nem is megy érezhetően jobban, mint a kéthengeres Honda."
No ezt aláírom- és hozzá teszem, hogy az Er5 is gyorsul íghy mint az! 600- as de egy nagyon gyengusz karakterű motor- múltkor teszteltem egyet- a futómű is borzalom!
szóval bement a Szutyuki szalonba jön az eladó- köszön, mutogatja a motorokat- első Gs 500- erre tshybe a maga ősember stílusában- öcsém, mit akarsz ezzel? Behozom az Er5- öt 5 ilyet szétverek vele!
"A Suzuki GS majdnem ugyanezt kínálja, de sajnos valóban csak majdnem. Teljesítménye érezhetően kisebb, szerintem a hangja sem olyan szép, minősége pedig lényegesen rosszabb, mint a Hondáé. Az utóbbi állítás mögött elsősorban szintén a korróziós problémákat kell érteni, többek közt a kipufogórendszerét, és minden egyéb alkatrészét, amelynek felületkezelése, a japánoktól elvárhatóhoz képest rossz minőségű. Mielőtt torokra támadnak a GS-tulajdonosok megjegyzem, ez a típus is sokoldalú, viszonylag kevés pénzből fenntartható, olcsóbb hozzá az alkatrész, és ha törődő gazdái voltak, szép állapotban tartható. Csak az erőfeszítés több, és a várható élettartam rövidebb, mint a CB esetén."
Akkor tudnád kinyírni a relét, hogyha nagyobb teljesítményt akasztanál rá, mint ami rá van írva. Ha plusz indexet raknál fel, akkor kellene erre figyelni.
A ledes index kissebb teljesítményfelvételű, ezért az szokott inkább lenni a baj, hogy nem villog, mert túl kicsi az áramfelvétel.
pl.: http://www.motostyling.hu/
A Nagyvas.hu oldalán is találsz indexeket.Meg gondolom még ezer helyen.
Keret idén tavasszal remélem kész lesz...
bár egyelőre az oldaldobozok veszélye nem fenyeget, elég volt a topcasere rábeszélni asszonykát
Vettél végül újakat?
Egyébként csak csendben jegyzem meg, hogy nekem tetszenek a bumszli gyári indexek