Azt hiszem, pont a sportmotoron olvastam egy túraleírást: 300 km-re innen gyönyörű szerpentinek vannak, Tátra, lengyelek, olcsó szállás stb.
Egyszer arrafelé is elmehetnénk...
Na csak lessed,hogy én milyen túrákkal dicsekszek!Nemigen fogod itt olvasni.Nekem pont elég ha ott vagyok.Nem fontos azt meghirdetni.Meg azután a net is elbír mindent mint a papír.Én már Árpád apánkkal is motorral jöttem az Etelközből.Meg a sárkánynak is én adtam tüzet.Igaz akkor még királylány voltam.
Jól van na!
1 évig én is 125-öst használtam és ne feledd, tavaly azzal mentem Tapolcára, az ER-5 találkozóra, szóval tudom mit jelent vele dombnak fel és le...
A tiéd szerintem pár pacival erősebb is volt, mint 10 LE.
Észrevehető fogyasztás növekedés nem lett tőle.De az igazsághoz tartozik,hogy nem tartom nyilván a motor fogyasztását.nem vagyok fillérbaszó meg ugye csak a telekig kell.Az meg nincs messze.Alkalmanként 1-2-3 ezer Km.Viszont a súlypontot megváltoztatja ha megpakolod alaposan.Erre figyelj majd oda eleinte!
Ha a teljes csomagszett fenn van a gépemen akkor már emelgeti az elejét erősebb gyorsításnál.Bár te csak két kofferrel terheled úgy talán nem veszed észre annyira.
Nana! jelentem, mint annakidejen 125os motorkat alkamazo egyed, hogy azzal is mentem siman 130at...najo nem siman, de ha kelloen rahasaltam a tankra...
Na igen, de egy nagy túra vas az nem is pille két mázsa, mint az Er5!
Haver Zrx 1200- a eszik 140- ig kb. 6 litert, igaz 200 körül már 8- at... De az még a régi karbis...
Mihez képest... Nincsenek azok olyan spórolósra hangolva.
Egy ezres gép símán benyal 7L-t, és akkor nem nyomott nagyobb tempót, mint te amikor 4,5-öt etettél az ER-5-tel.
szerintem, ha be is vezetik, csak folyamatában tudom elképzelni:
- lejár a műszakid, és akkor nem csak a matricát cserélik, hanem a táblát is.
Remélem, nem teszik azt meg, hogy horribilis összegért.
1-2 ezer Ft-ot még elfogadhatónak tartanék.
Ha már kötelező lesz.
Most 80-100-zal zümmögöm körbe 4-4,5L fogyasztással.
Nem a mi gépeink gazdaságtalanok, hanem a megalomániások újabbnál újabb 1000-1200-1400, és mostmár (BMW K)1600 hengerűrtartalmú gépei. Képzeld azok hogy fogják a fejüket.
Egyszer arrafelé is elmehetnénk...
Párszor én is kiugrottam vele a telekre anno....
1 évig én is 125-öst használtam és ne feledd, tavaly azzal mentem Tapolcára, az ER-5 találkozóra, szóval tudom mit jelent vele dombnak fel és le...
A tiéd szerintem pár pacival erősebb is volt, mint 10 LE.
Mindenesetre finomhangoláson fog átesni szezon előtt, az biztos.
Ha a teljes csomagszett fenn van a gépemen akkor már emelgeti az elejét erősebb gyorsításnál.Bár te csak két kofferrel terheled úgy talán nem veszed észre annyira.
Haver Zrx 1200- a eszik 140- ig kb. 6 litert, igaz 200 körül már 8- at... De az még a régi karbis...
A dobozok felrakasa okozott valami plusz fogyasztast? Gondolok itt a kissé megnövekedett legellenallasra?!
Egy ezres gép símán benyal 7L-t, és akkor nem nyomott nagyobb tempót, mint te amikor 4,5-öt etettél az ER-5-tel.
Az injektor sokat segített ezen a problémán!
Csak félek, nem 4,4-el, hanem többel. 5 alatt nem tudtam menni vele, de karbiszinkront fogok csinálni, mert gyanús a dolog.
- lejár a műszakid, és akkor nem csak a matricát cserélik, hanem a táblát is.
Remélem, nem teszik azt meg, hogy horribilis összegért.
1-2 ezer Ft-ot még elfogadhatónak tartanék.
Ha már kötelező lesz.
Nem a mi gépeink gazdaságtalanok, hanem a megalomániások újabbnál újabb 1000-1200-1400, és mostmár (BMW K)1600 hengerűrtartalmú gépei. Képzeld azok hogy fogják a fejüket.