Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Erdélyről nem is beszélve...
Azt hiszem, pont a sportmotoron olvastam egy túraleírást: 300 km-re innen gyönyörű szerpentinek vannak, Tátra, lengyelek, olcsó szállás stb.
Egyszer arrafelé is elmehetnénk...
az szép, én örültem, ha dombnak lefelé felgyorsult 90-re!
Na csak lessed,hogy én milyen túrákkal dicsekszek!Nemigen fogod itt olvasni.Nekem pont elég ha ott vagyok.Nem fontos azt meghirdetni.Meg azután a net is elbír mindent mint a papír.Én már Árpád apánkkal is motorral jöttem az Etelközből.Meg a sárkánynak is én adtam tüzet.Igaz akkor még királylány voltam.
Jóvanmá, ne jampizzá, mennyé török túrára, meg Afrikába, akkor esetleg majd nézlek valamibe!
Legkedvesebb nyaraló helyünk csak oda több mint 2500Km.
Kevesled?Nem egy felüléssel hanem egy túrán.Hamar összejön.
"Alkalmanként 1-2-3 ezer Km"
CBR 125R volt, 15Le es ooo...igen Meg kell mondjam nagyon bele kellett epulnom a tankba hogy menjen annyit
Dehogynem vagy az! Pontosan hogy az vagy! Azzal a szar Heidenau gumijaiddal!
A túraban van már tapasztalatom, a súlypontja tudom hogy változik a gépnek.
Párszor én is kiugrottam vele a telekre anno....
Jól van na!
1 évig én is 125-öst használtam és ne feledd, tavaly azzal mentem Tapolcára, az ER-5 találkozóra, szóval tudom mit jelent vele dombnak fel és le...
A tiéd szerintem pár pacival erősebb is volt, mint 10 LE.
Megkérdezem, de végül is a motor önsúlya hasonló az ER-5-höz, viszont az erő 12 LE-vel kevesebb.

Mindenesetre finomhangoláson fog átesni szezon előtt, az biztos.
Észrevehető fogyasztás növekedés nem lett tőle.De az igazsághoz tartozik,hogy nem tartom nyilván a motor fogyasztását.nem vagyok fillérbaszó meg ugye csak a telekig kell.Az meg nincs messze.Alkalmanként 1-2-3 ezer Km.Viszont a súlypontot megváltoztatja ha megpakolod alaposan.Erre figyelj majd oda eleinte!
Ha a teljes csomagszett fenn van a gépemen akkor már emelgeti az elejét erősebb gyorsításnál.Bár te csak két kofferrel terheled úgy talán nem veszed észre annyira.
Nana! jelentem, mint annakidejen 125os motorkat alkamazo egyed, hogy azzal is mentem siman 130at...najo nem siman, de ha kelloen rahasaltam a tankra...
Na igen, de egy nagy túra vas az nem is pille két mázsa, mint az Er5!
Haver Zrx 1200- a eszik 140- ig kb. 6 litert, igaz 200 körül már 8- at... De az még a régi karbis...
Ha már itt tartunk- Parabellum!
A dobozok felrakasa okozott valami plusz fogyasztast? Gondolok itt a kissé megnövekedett legellenallasra?!
Mihez képest... Nincsenek azok olyan spórolósra hangolva.
Egy ezres gép símán benyal 7L-t, és akkor nem nyomott nagyobb tempót, mint te amikor 4,5-öt etettél az ER-5-tel.
Hát... ha a 400-as Honda 5L-t megeszik, az nem biztos, hogy optimális. Meg kell kérdezni a márkatársakat.
No, szerintem nem esznek olyan sokat azok!
Az injektor sokat segített ezen a problémán!
Bükkzsércen én is!

Csak félek, nem 4,4-el, hanem többel. 5 alatt nem tudtam menni vele, de karbiszinkront fogok csinálni, mert gyanús a dolog.
szerintem, ha be is vezetik, csak folyamatában tudom elképzelni:
- lejár a műszakid, és akkor nem csak a matricát cserélik, hanem a táblát is.
Remélem, nem teszik azt meg, hogy horribilis összegért.
1-2 ezer Ft-ot még elfogadhatónak tartanék.
Ha már kötelező lesz.
Most 80-100-zal zümmögöm körbe 4-4,5L fogyasztással.
Nem a mi gépeink gazdaságtalanok, hanem a megalomániások újabbnál újabb 1000-1200-1400, és mostmár (BMW K)1600 hengerűrtartalmú gépei. Képzeld azok hogy fogják a fejüket.