Ez így van és bár az elején volt konfliktus, mára már megértette, hogy lemondani úgysem fogok róla, és ha feldobódva érek haza, az mindenkinek jó.
Szoktam is mondogatni, hogy motorozás nekem terápia. Egyszerűen szükségem van rá, hogy épelméjű maradjak.
zzel mondjuk egyetertek...inkabb ez legyen a pasim hobbija, mint az, hogy minden nap munka utan kocsmazik a haverokkal...az sem sokkal olcsobb, viszont artalmasabb
Amennyire en tisztaban vagyok vele, az elottem levo tulaj annyira ovatosan kozlekedett vele, hogy oldalt meg rajta voltak a kis szorok a kereken mikor megvettem enmar picit jobban nyuztam, de semmi baja nincsen. A hatso farokidom van alul egy picit megrepedve, az igazabol nem is latszik, meg a kipufogon van minimalis pici karcolas...muszakilag tokeletesen rendben van, a szezon vegen lett rajta friss muszaki, es ugy 4ezer km-rel ezelott volt olaj+olajszuro meg legszuro csere.
Hát nekem a legnagyobb szerencsém nem is a motorokkal van, hanem a feleségemmel! Mindig támogatja a hülyeségeimet, még egyszer sem kellett félve elé állnom, ha motorról volt szó! Sőt, még ő szokott meggyőzni, hogy ne sajnáljam magamtól.
(Egyébként remélem nem próbáltad meg az ellenkezőjét: megkérdezni, mennyit költötök a gyerekekre, és hogy abból már hány motort vehettél volna... Az hozná ki igazán a béketűrésből. )
De szerintem mond meg neki nyugodtan, hogy ha nem tudod magad kiélni, és hódolni a szenvedélyednek, meg kiszakadni egy kicsit a hétköznapokból a motorozással, akkor annak a magánéleted, és a gyerekek is a kárát látnák. Kell valami hobbi, na. Az ember megőrül, ha mindig csak a munka és a család tennivalói közt örlődik. Az ellen meg nem lehet mit tenni, hogy nem a rovargyűjtés érdekel...
Igazad van, de nehéz a családi költségvetésből eltüntetni összegeket, ezért én az egyenes út híve vagyok. Ha megkérdezni.
Amúgy nem szoktam reklámozni neki.
Nektek szerencsétek volt! Bár én magánszemélytől, kipróbálás után vettem meg, egy csomó problémám lett kb. 1 hónap múlva.
Tank csupa rozsda volt belülről: szóval tank és karburátor tisztítás, olajcsere ismét+szar kormánycsapágy csere: 46.000 Ft.
2009-ben megvettem a túrafelszerelést: csomagtartó, doboz, tanktáska, nyeregtáska: 50.000 Ft
2010-ben hátsó gumi, olajcsere, új akkumulátor, műszaki vizsga, karbi szinkron, szelephézag állítás: 71.000 Ft.
Pontos excel táblázatom van, mit mikor és mennyiért költöttem rá.
A benzinköltségen felül műszaki problémára, karbantartásra és túrafelszerelésre összesen költöttem 2 év alatt kb. 180.000 Ft-ot.
Amikor feleségem megkérdezte, be merem-e vallani, hogy végül is mennyit költöttem a motorra, akkor lehidalt az összegtől.
És ilyenkor mit kap az ember? "Ezt a gyerekekre is költhettük volna."
Erre nehéz észérvet felhozni, csak azt tudom mondani, hogy a motorozás SZENVEDÉLY!
Természetesen ER-5-öst! Csak 97-es évjáratút, 32.000 km-rel. Kb. ahogy a Zimié is, négyszázvalamennyiért volt meghirdetve, papírok nélkül, szóval mire minden el lett intézve, majdnem ez is 500e-nél tartott. Bár szalonból vettük, ahol egyrészt mindent intéztek, másrészt meg előtte volt egy nagyszerviz. Továbbá a motor nagyon szép állapotban volt, csomó minden új volt rajta, új lánc, lánckerekek, gumi, fékbetétek, olaj+szűrő, légszűrő... A boltban szépen rendbe hozták, és garanciát is vállaltak rá. Most vittük 36ezres szervizre, és a szerelő is megerősített, hogy nagyon remekül néz ki belülről is, sokmindenen alig látszik kopás. Szóval sokat számít az állapota az árában, a miénkben azért nagy előny volt, hogy vásárlás után csak használni kellett, és még nagyon sokáig nem kell hozzá venni semmit. (Általában használt gép vásárlásnál az embernek rögtön le kell cserélnie ezt-azt, minimum egy olajcsere meg alapos tisztítás/átnézés; na nálunk ilyen nem volt.)
Szóval a Te géped, Te tudod milyen állapotban van, de ha nincs leharcolva, esetleg egy-két dolog frissen van benne felújítva, akkor igen, szerintem ilyen fiatal motorért kevés az 500. (A leendő vásárlód meg most jól a pokolba kíván... )
Én a '97-es évjáratúmat tulképpen 420 ezerért adtam el. (280e kp+GN125)
2008-ban vettem 550 ezerért, átírással együtt benne volt a 600-ban.
Ehhez képest egy 2005-ös évjáratú nem sok 500-ért, de időközben behalt a gépjármű piac.
Egyre többen nem tudják megfizetni még ezt sem.
Mit vettetek vegul asszonykanak? :) 500 azt mondod tul jutanyos? En sem nagyon akarok ala menni, de folotte meg nem merem, mert nem venne senki...hasznaltauto.hu-n 600 korul mennek, de azokat sem viszi a kutya sem...
Nem mondtam, hogy nem megy, de száguldozni nem lehet rajta, mert lekap a szél... És iigen, kellemes kis családi motorka...nem egy agresszív motor, ez olyan kellemes nézelődős... szeretnivaló, pont az aggódó barátnőt/feleséget lehet ezzel rászoktatni a motorozásra
2005-ös Er-5 30.000 km-rel 500.000-ért? Hát az igen jutányos! Hogy miért nem jöttél ezzel egy évvel korábban, mikor a feleségemnek néztünk motort... Na már mindegy.
Hát igen, a kisninja legnagyobb baja, hogy lévén viszonylag friss modell, még nem nagyon van belőle olcsó használtan (kivéve persze pár totálkárost - azt meg legyen pénzed és időd rendbe hozni...).
Szerintem is a fekete az igazi, gyönyörű! Nekem is az van természetesen. Egyszer megnéztem a jelenleg kapható (ismertebb) 250-eseket, és valóban a Kawa Ninjája volt a legerősebb, ez azért tényleg jól jön. Mondták nekem, hogy á, 250, hamar ki fogod nőni; de szerintem hülyeség, én nem fogok megválni sose tőle; igazából nekem mindenre elég az ereje. Bár inkább magamban használom, de volt már túrázás két személlyel, csomagokkal, na meg egész napos autópálya végig 140 körül (meg fölött...), szerpentinek... Mindenre használható, imádom; szerintem nem sportmotor, hanem túra, vagy inkább mindenes (mint az ER5), csak nagyon dögös idomokkal. És szélvédelemmel.
Megenyhul ha a szel kap a hajaba ezen a kis puttyogos kellemes csaladi motorkan ;) Ezzel nagyon szaguldozni sem lehet, ugyhogy meg feltenie se nagyon kell ;D
Én az MTR Jalous Helm sisakot választottam, matt feketében, 49,95 €.
Fisinek már megírtam e-mailben, hogy mehet a rendelés.
Kérek majd egy számlaszámot!
Ez nagyon jó ajánlat, bár élni tudnék vele.
Csak hát végtörlesztés után, lakásátalakítás előtt örülök, ha lyuk van a fenekem és szelel.
Sajnálom pedig.
A mostani motorom 200-ért vettem, de előtte 140-ért el tudtam adni a GN125-öt. Két blokkom van, talán 300-at ki tudnék hozni belőle, 200-at meg felvegyek hitelbe?
Szoktam is mondogatni, hogy motorozás nekem terápia. Egyszerűen szükségem van rá, hogy épelméjű maradjak.
(Egyébként remélem nem próbáltad meg az ellenkezőjét: megkérdezni, mennyit költötök a gyerekekre, és hogy abból már hány motort vehettél volna... Az hozná ki igazán a béketűrésből. )
De szerintem mond meg neki nyugodtan, hogy ha nem tudod magad kiélni, és hódolni a szenvedélyednek, meg kiszakadni egy kicsit a hétköznapokból a motorozással, akkor annak a magánéleted, és a gyerekek is a kárát látnák. Kell valami hobbi, na. Az ember megőrül, ha mindig csak a munka és a család tennivalói közt örlődik. Az ellen meg nem lehet mit tenni, hogy nem a rovargyűjtés érdekel...
Amúgy nem szoktam reklámozni neki.
Tank csupa rozsda volt belülről: szóval tank és karburátor tisztítás, olajcsere ismét+szar kormánycsapágy csere: 46.000 Ft.
2009-ben megvettem a túrafelszerelést: csomagtartó, doboz, tanktáska, nyeregtáska: 50.000 Ft
2010-ben hátsó gumi, olajcsere, új akkumulátor, műszaki vizsga, karbi szinkron, szelephézag állítás: 71.000 Ft.
Pontos excel táblázatom van, mit mikor és mennyiért költöttem rá.
A benzinköltségen felül műszaki problémára, karbantartásra és túrafelszerelésre összesen költöttem 2 év alatt kb. 180.000 Ft-ot.
Amikor feleségem megkérdezte, be merem-e vallani, hogy végül is mennyit költöttem a motorra, akkor lehidalt az összegtől.
És ilyenkor mit kap az ember? "Ezt a gyerekekre is költhettük volna."
Erre nehéz észérvet felhozni, csak azt tudom mondani, hogy a motorozás SZENVEDÉLY!
Szóval a Te géped, Te tudod milyen állapotban van, de ha nincs leharcolva, esetleg egy-két dolog frissen van benne felújítva, akkor igen, szerintem ilyen fiatal motorért kevés az 500. (A leendő vásárlód meg most jól a pokolba kíván... )
2008-ban vettem 550 ezerért, átírással együtt benne volt a 600-ban.
Ehhez képest egy 2005-ös évjáratú nem sok 500-ért, de időközben behalt a gépjármű piac.
Egyre többen nem tudják megfizetni még ezt sem.
Most azt mondom, jobb így, néha nekem is jár egy kis szabadság!
Ennyi erő meg minimum kell az élvezetes motorozáshoz.
Remélem, majd megnézhetem közelebbről egyszer.
Hát igen, a kisninja legnagyobb baja, hogy lévén viszonylag friss modell, még nem nagyon van belőle olcsó használtan (kivéve persze pár totálkárost - azt meg legyen pénzed és időd rendbe hozni...).
Szerintem is a fekete az igazi, gyönyörű! Nekem is az van természetesen. Egyszer megnéztem a jelenleg kapható (ismertebb) 250-eseket, és valóban a Kawa Ninjája volt a legerősebb, ez azért tényleg jól jön. Mondták nekem, hogy á, 250, hamar ki fogod nőni; de szerintem hülyeség, én nem fogok megválni sose tőle; igazából nekem mindenre elég az ereje. Bár inkább magamban használom, de volt már túrázás két személlyel, csomagokkal, na meg egész napos autópálya végig 140 körül (meg fölött...), szerpentinek... Mindenre használható, imádom; szerintem nem sportmotor, hanem túra, vagy inkább mindenes (mint az ER5), csak nagyon dögös idomokkal. És szélvédelemmel.
Fisinek már megírtam e-mailben, hogy mehet a rendelés.
Kérek majd egy számlaszámot!
Csak hát végtörlesztés után, lakásátalakítás előtt örülök, ha lyuk van a fenekem és szelel.
Sajnálom pedig.
A mostani motorom 200-ért vettem, de előtte 140-ért el tudtam adni a GN125-öt. Két blokkom van, talán 300-at ki tudnék hozni belőle, 200-at meg felvegyek hitelbe?
Á, nem, a nejem megöl.