Helló! Beletettem a tompitót,igy simán átment! Ha kiváncsi vagy a hangra a videóim között meghallgathatod! Azt is Handó csinálta! Mondjuk telefonos felvétel--élőben más picit! Mikor mész pontosan? Lemennék kiváncsiságból--szomszéd faluban lakom..:)
Ha esetleg tud valaki hozni egy ilyen spéci utánfutót akkor vállalom, h a túrán csak így veszek részt. /Mondjuk a fűnyíró kistraktor után kötve/
Lehet, h egy kissé lassítanám az iramot.
A másik problémám a hátsó gumi. Nem is tudom, mi a márkája, de a lényeg, hogy bütykös enduro gumi. Ezzel kaptam a motort ősszel, amikor cseréltünk.
Rohadtul csúszik aszfalton.
Visszavittem a CMS sisakot és visszakértem az árát.
Olyan volt hátul a bélés kiképzése, hogy egyáltalán nem követte a fej formáját. Mindkét oldalon egy ujjnyi helyen annyira bejött a huzat hátulról a sisak belsejébe, hogy a fülem is belefájdult.
Szia!
A kipufogóval nem volt gond a vizsgán? Én a jövőhét végén megyek Mátraszelére, kap az én mocim is egy új Handót. Nagyon kíváncsi leszek hogy milyen lesz.
Hali!
Ma voltam műszaki vizsgán a közlekedés felügyeletnél.Óriási élményben volt részem.A féket úgy ellenőrizték hogy lassulás mérést végeztek.
Felkötöztek gumipókokkal egy műszert hátra a csomagtartó platnira,majd egy kb 50m egyenesen szakaszon ami kissé poros és olajfoltos is volt helyenként, felkelett gyorsítani 40km/h-ra.Ezután vészfékezve megállni folyamatos fékezéssel tetszőleges helyen ahogy sikerül alapon.4 szeri mérésre jó is lett az eredmény.A lényeg hogy 5,6m/sec lassulás legyen.
Elég érdekes mutatvány volt.
Jó hogy a vizsgabiztos nyugodt és türelmes volt.
Előtte mondták hogy ketten már felbuktak kb 30al és mindenki a saját felelőségére csinálja.Én meg kikötöttem hogy nem fogom a magam és a motor épségét kockáztatni,csak anyira fékezembe ameddig biztonságosnak érzem és nem érdekel a mérés eredménye.
Utánna beszélgetve meg állapítottuk hogy baromság ez így,jobb lenne fékpad,mert így nem a fékekenn hanem az ember rutinján vagy bátorságán múlik az eredmény.
A vizsgadíj amúgy 4360Ft volt.
Szokás kérdése.Felfelé egyes kettes kuplung a többinél nem.Lefelé természetesen csak kuplunggal.Ha ráérzel akkor sokkal gyorsabb és simább a felváltás.Nincs több sisak koccolás az utassal.Lényeg:nem árt és nem kötelező.Négy-öt éve így használom.Én is a neten olvastam és kipróbáltam.Nekem bevált.Őskorban a P20-asom is lazán váltott kuplung nélkül ezért nem volt nehéz elkapni.A váltást akkor kell csinálni amikor a motorfék még nem a gáz már nem terhel rá a váltóra.Bonyolultnak hangzik de nem az.A tétova kísérletezéssel viszont lehet ártani a gépnek ezért javaslom gondold meg kell ez neked.
Ide valahogy elfelejtettem belinkelni, de ami késik az lassan ideér!
Szóval május második felére (a pontos dátumot a résztvevők közösen döntik el) 3 napos, látványosságokban gazdag, filléres kiránulást tervezek, főleg kisebb (250-500ccm) motorral rendelkezők részére.
Részletek a motorozz.hu-n
Szerintem van olyan fordulatszám tartomány ahol el lehet váltani kuplung nélkül is,de ez semmiképp nem egészséges neki! Úgyhogy Én maradok a kuplungnál!
A napokban azon agyaltam miután olvastam egy cikket, hogy kuplunggal vagy kuplung nélkül váltsak felfele? Én eddig kuplunggal tettem(nem is próbáltam nélküle még...), gondolom nem poénból raktak a motorra kuplungot. Erről kinek mi a véleménye?
Nagyon el voltunk foglalva a felszereléseddel, így egy fortos dolog kimaradt!
Gratulálunk az első túrádhoz!
Egyébként azt javaslom, hogy a márkás kula cuccok helyett arra helyezd a hangsúlyt, hogy minnél előbb legyen!
Nem kell ide forcefield, meg sok szép nevű okosság.
Cordura kabát-nadrág + csizma, és kész! 50 környékén már meg lehel úszni a dolgot, használt cuccokból még olcsóbb, és anyu is nyugodtabban alszik.
Lehet, h egy kissé lassítanám az iramot.
Keress meg ha fent lesz-hadd nézzem majd meg!
Rohadtul csúszik aszfalton.
Olyan volt hátul a bélés kiképzése, hogy egyáltalán nem követte a fej formáját. Mindkét oldalon egy ujjnyi helyen annyira bejött a huzat hátulról a sisak belsejébe, hogy a fülem is belefájdult.
Jól jött az info az anyagiakról, mert július végén nekem is műszakiztatni kell!
A kipufogóval nem volt gond a vizsgán? Én a jövőhét végén megyek Mátraszelére, kap az én mocim is egy új Handót. Nagyon kíváncsi leszek hogy milyen lesz.
Ma voltam műszaki vizsgán a közlekedés felügyeletnél.Óriási élményben volt részem.A féket úgy ellenőrizték hogy lassulás mérést végeztek.
Felkötöztek gumipókokkal egy műszert hátra a csomagtartó platnira,majd egy kb 50m egyenesen szakaszon ami kissé poros és olajfoltos is volt helyenként, felkelett gyorsítani 40km/h-ra.Ezután vészfékezve megállni folyamatos fékezéssel tetszőleges helyen ahogy sikerül alapon.4 szeri mérésre jó is lett az eredmény.A lényeg hogy 5,6m/sec lassulás legyen.
Elég érdekes mutatvány volt.
Jó hogy a vizsgabiztos nyugodt és türelmes volt.
Előtte mondták hogy ketten már felbuktak kb 30al és mindenki a saját felelőségére csinálja.Én meg kikötöttem hogy nem fogom a magam és a motor épségét kockáztatni,csak anyira fékezembe ameddig biztonságosnak érzem és nem érdekel a mérés eredménye.
Utánna beszélgetve meg állapítottuk hogy baromság ez így,jobb lenne fékpad,mert így nem a fékekenn hanem az ember rutinján vagy bátorságán múlik az eredmény.
A vizsgadíj amúgy 4360Ft volt.
A P20-al valóban lehet kuplung nélkül váltani,az ER-5 ön még nem próbáltam.
az elhaladó két autóból következtetve Románia a helyszín...
az első ugyanis egy Dacia, de nem a Renault féle. Talán Solenza, vagy Nova.
http://youtu.be/yzz_m64pevA
Ha valaki lát eladó műszerfalbukrolatot megfizethető barátságos áron,legyen szíves szóljon!Meguntam h az enyém eléggé megkopott elől
Szóval május második felére (a pontos dátumot a résztvevők közösen döntik el) 3 napos, látványosságokban gazdag, filléres kiránulást tervezek, főleg kisebb (250-500ccm) motorral rendelkezők részére.
Részletek a motorozz.hu-n
A napokban azon agyaltam miután olvastam egy cikket, hogy kuplunggal vagy kuplung nélkül váltsak felfele? Én eddig kuplunggal tettem(nem is próbáltam nélküle még...), gondolom nem poénból raktak a motorra kuplungot. Erről kinek mi a véleménye?
Gratulálunk az első túrádhoz!
Egyébként azt javaslom, hogy a márkás kula cuccok helyett arra helyezd a hangsúlyt, hogy minnél előbb legyen!
Nem kell ide forcefield, meg sok szép nevű okosság.
Cordura kabát-nadrág + csizma, és kész! 50 környékén már meg lehel úszni a dolgot, használt cuccokból még olcsóbb, és anyu is nyugodtabban alszik.
Módosítottam!
Na, ilyen, amikor a hülye okoskodik!