Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló! Beletettem a tompitót,igy simán átment! Ha kiváncsi vagy a hangra a videóim között meghallgathatod! Azt is Handó csinálta! Mondjuk telefonos felvétel--élőben más picit! Mikor mész pontosan? Lemennék kiváncsiságból--szomszéd faluban lakom..:)
Ha esetleg tud valaki hozni egy ilyen spéci utánfutót akkor vállalom, h a túrán csak így veszek részt. /Mondjuk a fűnyíró kistraktor után kötve/
Lehet, h egy kissé lassítanám az iramot.
Zoli!

Keress meg ha fent lesz-hadd nézzem majd meg!
A másik problémám a hátsó gumi. Nem is tudom, mi a márkája, de a lényeg, hogy bütykös enduro gumi. Ezzel kaptam a motort ősszel, amikor cseréltünk.
Rohadtul csúszik aszfalton.
Visszavittem a CMS sisakot és visszakértem az árát.
Olyan volt hátul a bélés kiképzése, hogy egyáltalán nem követte a fej formáját. Mindkét oldalon egy ujjnyi helyen annyira bejött a huzat hátulról a sisak belsejébe, hogy a fülem is belefájdult.
Kösz a beszámolót, nem semmi! :)
Jól jött az info az anyagiakról, mert július végén nekem is műszakiztatni kell!
Szia!
A kipufogóval nem volt gond a vizsgán? Én a jövőhét végén megyek Mátraszelére, kap az én mocim is egy új Handót. Nagyon kíváncsi leszek hogy milyen lesz.
Ez kemény lehetett! :D Én is ma vizsgáztattam a motort,de fékpadra tették,és simán átment! :)
Hali!
Ma voltam műszaki vizsgán a közlekedés felügyeletnél.Óriási élményben volt részem.A féket úgy ellenőrizték hogy lassulás mérést végeztek.
Felkötöztek gumipókokkal egy műszert hátra a csomagtartó platnira,majd egy kb 50m egyenesen szakaszon ami kissé poros és olajfoltos is volt helyenként, felkelett gyorsítani 40km/h-ra.Ezután vészfékezve megállni folyamatos fékezéssel tetszőleges helyen ahogy sikerül alapon.4 szeri mérésre jó is lett az eredmény.A lényeg hogy 5,6m/sec lassulás legyen.
Elég érdekes mutatvány volt.
Jó hogy a vizsgabiztos nyugodt és türelmes volt.
Előtte mondták hogy ketten már felbuktak kb 30al és mindenki a saját felelőségére csinálja.Én meg kikötöttem hogy nem fogom a magam és a motor épségét kockáztatni,csak anyira fékezembe ameddig biztonságosnak érzem és nem érdekel a mérés eredménye.
Utánna beszélgetve meg állapítottuk hogy baromság ez így,jobb lenne fékpad,mert így nem a fékekenn hanem az ember rutinján vagy bátorságán múlik az eredmény.
A vizsgadíj amúgy 4360Ft volt.
Üdv!
A P20-al valóban lehet kuplung nélkül váltani,az ER-5 ön még nem próbáltam.

az elhaladó két autóból következtetve Románia a helyszín...
az első ugyanis egy Dacia, de nem a Renault féle. Talán Solenza, vagy Nova.
Jól beszélsz!
NA aztán nem ám így jártok papucsoskám!
http://youtu.be/yzz_m64pevA
Helló mindenki!

Ha valaki lát eladó műszerfalbukrolatot megfizethető barátságos áron,legyen szíves szóljon!Meguntam h az enyém eléggé megkopott elől
jav.:kell-e ez neked?
Szokás kérdése.Felfelé egyes kettes kuplung a többinél nem.Lefelé természetesen csak kuplunggal.Ha ráérzel akkor sokkal gyorsabb és simább a felváltás.Nincs több sisak koccolás az utassal.Lényeg:nem árt és nem kötelező.Négy-öt éve így használom.Én is a neten olvastam és kipróbáltam.Nekem bevált.Őskorban a P20-asom is lazán váltott kuplung nélkül ezért nem volt nehéz elkapni.A váltást akkor kell csinálni amikor a motorfék még nem a gáz már nem terhel rá a váltóra.Bonyolultnak hangzik de nem az.A tétova kísérletezéssel viszont lehet ártani a gépnek ezért javaslom gondold meg kell ez neked.
Ide valahogy elfelejtettem belinkelni, de ami késik az lassan ideér!

Szóval május második felére (a pontos dátumot a résztvevők közösen döntik el) 3 napos, látványosságokban gazdag, filléres kiránulást tervezek, főleg kisebb (250-500ccm) motorral rendelkezők részére.
Részletek a motorozz.hu-n
Még egy szavazat a kuplung mellett!-
Köszi a bowden kenegetős válaszokat.
A felszerelést érdemesebb akciókban meg venni.Sok lét lehet megtakarítani vele.Az sem baj ha nem egyszerre van meg minden.
Szerintem van olyan fordulatszám tartomány ahol el lehet váltani kuplung nélkül is,de ez semmiképp nem egészséges neki! Úgyhogy Én maradok a kuplungnál!
Üdv!

A napokban azon agyaltam miután olvastam egy cikket, hogy kuplunggal vagy kuplung nélkül váltsak felfele? Én eddig kuplunggal tettem(nem is próbáltam nélküle még...), gondolom nem poénból raktak a motorra kuplungot. Erről kinek mi a véleménye?
Nagyon el voltunk foglalva a felszereléseddel, így egy fortos dolog kimaradt!

Gratulálunk az első túrádhoz!

Egyébként azt javaslom, hogy a márkás kula cuccok helyett arra helyezd a hangsúlyt, hogy minnél előbb legyen!
Nem kell ide forcefield, meg sok szép nevű okosság.
Cordura kabát-nadrág + csizma, és kész! 50 környékén már meg lehel úszni a dolgot, használt cuccokból még olcsóbb, és anyu is nyugodtabban alszik.
Vazze!
Módosítottam!
Na, ilyen, amikor a hülye okoskodik!