Most mindent úgy számolok, hogy mennyit tudnék rajta tankolni.
Egy póló árán félig tankolom a gépet...
Bár eddig sem mondtam, hogy kérek.
De tudom, ráutaló magatartást tanúsítottam.
Hát, gyerekek rezeg a léc Mágikával!
12000,- a szimeringcsere. Utána műszaki, kb az is egy 10000,-.
Gyerekszoba építés.....
Nem tudom, mennyi marad motorozni.
Bizonyos mértékű súrlódás normális. Mivel, ha jól tudom valahogy úgy működik a tárcsafék, hogy a dugattyút, mikor fékezel és elengeded a kart, nem húzza vissza semmi, hanem a "tárcsa" löki ki. (persze nagyon leegyszerűsítve) Ha tévedek javítsatok ki.
Levegőszűrő egyszerű nagyon, bal oldalról megközelíted a gépet és a középső idom alatt van. Asszem 1 csavar fogja az idomot a többit meg gumis kallantyúk(óvatosan nehogy eltörd az idomot) Az alatt az idomtartót le kell venni és van 3 csavar, nah az alatt van a szűrő. (mellékelt képen láthatod) Egyébként cserélni ritkán kell, meg ha jó állapotú és nem jársz nagyon poros helyeken (sok földút), akkor felesleges szerintem. Kompresszorral jól kifújni és mehet vissza. Nekem 5k km után is olyan volt most, mikor megvettem.
Ha csak óvatos pici "surrogás", az még normális sztem.
A lényeg, hogy nem foghatja a kereket.
Tedd középsztenderre, üldesd fel a gyereket a hátuljára, hogy megemelkedjen az eleje, aztán forgasd meg a kereket. Pár kört meg kell tudjon tenni meglendítve...
én kontaklencsével nyomtam (még a barackmag "lenyelése" előtt) és sokkal jobb, mint a szemüveg, aminek a szára a bukó alatt nyomott, mint állat, nem volt jó
ma már tényleg olyan jó kontaklencsék vannak, hogy nem is érzem, hogy a szememen van, úgyhogy én minden motorosnak tudom ajánlani
Tegnap gurultunk egy jót a Zsolti cimbivel.
Voltunk Császáron a Henrix Westerfarmon.Nagyon jóóó!Nézzétek meg az interneten /T-MOTOR SIDECAR.COM/
ezután Tatán a várnál és az öreg-tónál voltunk.
Utánna még felmentünk Tatabányára a Turulhoz.
Ha erre jártok ki ne hagyjátok ezeket.
Egy póló árán félig tankolom a gépet...
Bár eddig sem mondtam, hogy kérek.
De tudom, ráutaló magatartást tanúsítottam.
És a kedvenc képem!
12000,- a szimeringcsere. Utána műszaki, kb az is egy 10000,-.
Gyerekszoba építés.....
Nem tudom, mennyi marad motorozni.
Ja hír!
Kawazsoltinál láttam a régi kedvencemet olajban- csak nem tudtam hogy van motorkerékpárhoz is!
Xado!
Feliciában egy éve használom jó anyag!
Bővebben:
http://www.xado.hu/
Levegőszűrő egyszerű nagyon, bal oldalról megközelíted a gépet és a középső idom alatt van. Asszem 1 csavar fogja az idomot a többit meg gumis kallantyúk(óvatosan nehogy eltörd az idomot) Az alatt az idomtartót le kell venni és van 3 csavar, nah az alatt van a szűrő. (mellékelt képen láthatod) Egyébként cserélni ritkán kell, meg ha jó állapotú és nem jársz nagyon poros helyeken (sok földút), akkor felesleges szerintem. Kompresszorral jól kifújni és mehet vissza. Nekem 5k km után is olyan volt most, mikor megvettem.
más kérdés: olaj, olajszűrő cserére képesnek érzem magam, autóba már többször is sikerült... :) levegőszűrő csere is hasonló nehézségű?
A lényeg, hogy nem foghatja a kereket.
Tedd középsztenderre, üldesd fel a gyereket a hátuljára, hogy megemelkedjen az eleje, aztán forgasd meg a kereket. Pár kört meg kell tudjon tenni meglendítve...
Holnap meg szimeringcserére viszem a kicsikét.
Megvolt a mai guriga 270km.Leugrottam (vagy fel )Fisi barátunkhoz a tank matricáért.Jó volt kimozdulni kicsit
ma már tényleg olyan jó kontaklencsék vannak, hogy nem is érzem, hogy a szememen van, úgyhogy én minden motorosnak tudom ajánlani
gondolom, hogy fáj is, mint a disznó
Tegnap gurultunk egy jót a Zsolti cimbivel.
Voltunk Császáron a Henrix Westerfarmon.Nagyon jóóó!Nézzétek meg az interneten /T-MOTOR SIDECAR.COM/
ezután Tatán a várnál és az öreg-tónál voltunk.
Utánna még felmentünk Tatabányára a Turulhoz.
Ha erre jártok ki ne hagyjátok ezeket.