Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Emberek az ER-5 tegnap bizonyított! Egy kanyarból kifelé jövet megfogtam vele egy kb 15 cm mély kátyút olyan 80 km/h sebességgel! A teló felkoppant,a műszerfal majdnem leesett,a felni nin nem látni semmit,ha elengedem a kormányt nem ráz! Jobb mint egy enduró! Csak marhára sajnálom a gépet! Esélytelen volt kikerülnöm--jöttek szembe! Nem baj--megyek befizetem a súlyadót hogy a zsidóknak több pénzük legyen! :SSS
Azért ezzel én nem viccelnék!
Sajnos egy fiatal ismerősöm elé kanyarodott egy autó miközben ő előzte már.Az ütközést követően mindkét térde szét ment.Pedig csak tankolni ment ki a kútra.Motoroskabátba és farmerban volt.
Juuj- már alig félek ízé akarom mondani alig várom!
Jó-ha annyival mentel amennyivel msnen mondtad (5-10km/h) akkor az is nagyon sok-!
Meg is vettem a 4 liter Xado-t. Már csak át kell vennem.
Nem is mondtam a jó hírt... 4,1 a fogyasztás Budapest-Visegrád-Budapest, két személlyel, és visszafele Visegrádtól-Dunabogdány végéig úgy felejtett szivatóval! Ez már azért rendben van!
Én is
Ne csináld már, Nico! Egy éve erre várok! Mindenképpen mögötted a helyem! Legfeljebb az én biciklimen... Már kezdheted is erősíteni a láb izmaidat!
Hát Fisi, irgum-burgum és a kutya fáját! Nagyon kezdesz elkanászodni... Most már tényleg van mitől félned! Majd anyóka kigondolja a méltó fenyítésedet ezért De mindenképpen személyesen kell elszámolnunk! :-))
Pff, platina... Azt nem lehetne sörrel olajozni
Ha platinából van már eleve, semmi vész!
Az a térdkalácsom Kopóalkatrész
Íme az ER5 helyettesítő, Kawasakik nyomában kullogó, pót motort pótló pót motor Szutyuki olajcsere és letakarítás után.
Csak hogy szokjátok a látványát Diszelig!

Azért térdvédő volt a farmer alatt?
Én a várost soha nem hagytam el a protektoros cordura nadrágom és kabátom nélkül. (persze a városban kellett elesnem, amikor semmi védelem nem volt rajtam.)
Főleg Bitunak küldeném a múltkori beszélgetés kapcsán mikor is igyekeztetek rávenni- hogy meló után menjen kissé több km- et is!

http://www.olajkereso.hu/olajc...
Tuti volt Visegrád! Az első kétszemélyes túránk! Nagyon élveztük, bár fura ketten, főleg mikor lassan megyünk. De a kanyarok a tegnapi gyakorlás után már jól mennek!
Nem tudom, szakértelem nélkül mennyire szabad a 2:1-ben kipufogót átalaktani. Úgy tudom, a teljesítményt befolyásolja a kipufogó csövek kialakítása, hogy mennyire van meghajlítva stb.
A videón hallatszódó motorhang nekem nem tetszett, de lehet, hogy élőben jobb.
Jó utat! Tavaly valamikor ilyen tájban mi is mentünk arrafelé Fisiékkel, de jó is volt!
Úgy értem Visegrádra
Megyünk Viegrádra bibibiiiii!
Amennyire a képről látszik, szerintem az a víz inkább a vízpumpa zárófedele alól jöhetett. Ott az alsó sarokban látszik is. Onnan fröccsent a nagy csavarra is. De hogy miért tette, az számomra is rejtély.

Talán túl melege lehetett vmikor?
Na, ezt kerestem!
Nagyon bejön!
Ha van valakinek szponzorálási céllal egy raptor dobja, küldje már el!
Az utas meg vigyázzon a lábára. Én is vigyázok az enyémre!
Akkor passz. Nem olaj fröccsent ki, az biztos. A hűtőnek a leeresztőcsavarja meg mitől fröcskölne!? Merthogy szerintem ez egy egyszeri alkalom volt. Ráadásul a víz több benne még igy is mint aminek lennie kellene. De nemhiszem hogy a csavar emiatt lökné ki magából az anyagot. Na egyenlőre hagyom. De köszönöm a válaszokat!
Itt van egy duplacsöves ER5-ös. http://youtu.be/i-uAqPqsn3o
Az olajzórendszernek egy lezáró csavarja.
Műszerrel rácsatlakozva lehet olajnyomást mérni.
A service manual-ban 6-12.