Na ezt most ne úgy képzeld el hogy szét akar esni a gép 170 felé- csak ha lenézel akkor az út egyenetlenségei- és a kerék rakoncátlankodás(?) összeadódva egy olyasmi látványt nyújt- mintha egy picit a villaszár vége előre- hátra mozogna- persze csak nagyon kis mértékben- ez ad egyfajta remegő érzést a kormányon- és a műszerfalon. Nekem pl. 160- ig kb. nem igazán jelentkezik- felette se annyira zavaró- csak na mégis érzékelhető.
De lehet ez attól is amit mondasz- hogy nincs eléggé egyensúlyban a kerék..
Charex műszerfalát a menetszél remegteti, meg esetleg a motor rezonanciája, de inkább a menetszél.
Nem értem, hogy nagy sebességnél szerinted miért hatna nagy erő a villára, hiszen ez semmi ahhoz képest, amikor mondjuk vészfékezést hajtok végre, és azt is nagyon csekély elhajlással viseli.
Én mondjuk ritkán megyek 140 fölé, de emlékszem hogy 170-nél sem remeg a műszerfalam. Ez vagy futómű, vagy gumiprobléma, ha nem laza műszerfalcsavar.
Szerintem azért is látható különbség, mert a videó egy tankra rögzített, kvázi mozdulatlan kamerával készült, így a képbe csak a műszerfal remegése rondít bele.
Ha Te nézed 160-nál a műszerfalat, a fejedet is eléggé "remegteti" a szél. Így két mozgást kell a szemednek kiegyenlíteni.
Elég tudományos voltam?
Ha nem ez a baj, akkor nézd meg, amit Mhmax mondott!
Hát bíz egyszer nézz le majd 160környékén
-lehet elgondolsz majd hogy nem mész sokkal gyorsabban!
Ott már ütemesen mozog a villaszár alul még jónak tűnő úton is.
nem mondom hogy nincs benne kiegyensúlyozatlanság-már a kerekemben-de a villa se túlzottan erős arra felé már.
Másrészt hallod charex első kereke ki van centirozva-mégis rázza magát a paripa.
Nekem meg lett hegesztve a belső műanyag anno-de ettől függetlenül remeg azért továbbra is.
Sajna az új 25 ropi.
Ha nem a felfogató csavarok lazultak le, akkor a műszerfalon belül a fehér műanyag repedt el, vagy ott lazultak le a csavarok.
Javaslom minél előbb vedd le a műszerfalat, és nézdd meg mi a problem.
szerintem elsőre úgy akarta hogy szimmetrikus és egyforma legyen mindenhogyan, csak gondolom a kis lyukaktól nem változott olyan mértékben a hangja, ahogy szerette volna, ezért tovább fúrt...
ez van, külsőre nem látszik, hangja király, baj nem lett belőle, úgyhogy minden fasza!
A borulás (meg gondolom sokat feküdt) miatt gondoltam, hogy esetleg nem víz, hanem benzin.
Az éppen nem látszik a videón, de ha az víz, akkor amellett, hogy köpköd, hátul komoly gőzfelhőt kéne kinyomnia (amolyan jó fagyállószagút.
Azt nem írtad, hogy végülis tapasztaltál e vízfogyást?
Egyébként nem találom ezt a karbicsöves dolgot. Majd megnézem a sajátomon. Írdd le légyszi hanyadik oldalon van.
A doboz nagyon praktikus, főleg városban. Belefér a bevásárlás, vagy a fiam iskolatáskája, vagy a bukósisak.
Ha nincs a doboz, az elesésemnek a motor látta volna kárát. Megvédte a mocit a sérüléstől.
Szóval nekem beszélhettek a pizzásdobozról, akkor is örülök, hogy van dobozom.
gyárit?