Hozzászóláshoz be kell jelentkezned


gyárit?
az biztos!
Na ezt most ne úgy képzeld el hogy szét akar esni a gép 170 felé- csak ha lenézel akkor az út egyenetlenségei- és a kerék rakoncátlankodás(?) összeadódva egy olyasmi látványt nyújt- mintha egy picit a villaszár vége előre- hátra mozogna- persze csak nagyon kis mértékben- ez ad egyfajta remegő érzést a kormányon- és a műszerfalon. Nekem pl. 160- ig kb. nem igazán jelentkezik- felette se annyira zavaró- csak na mégis érzékelhető.
De lehet ez attól is amit mondasz- hogy nincs eléggé egyensúlyban a kerék..
Charex műszerfalát a menetszél remegteti, meg esetleg a motor rezonanciája, de inkább a menetszél.

Nem értem, hogy nagy sebességnél szerinted miért hatna nagy erő a villára, hiszen ez semmi ahhoz képest, amikor mondjuk vészfékezést hajtok végre, és azt is nagyon csekély elhajlással viseli.

Én mondjuk ritkán megyek 140 fölé, de emlékszem hogy 170-nél sem remeg a műszerfalam. Ez vagy futómű, vagy gumiprobléma, ha nem laza műszerfalcsavar.
Hát- akárkié is, elég szarul néz ki az tuti!
kapott a motorom egy új kipufogót
ugye hozol valami alkoholmentes ínyencséget is?!
én is úgy terveztem, sajnos nem tudjuk megoldani, de pénteken 16:00-kor indulás a nagy büdös Pöstről
nem baj Zimi, az már nagyon régen volt
szerintem ratyi a srác
úúúúú, a kis cuncimókus..........
Szerintetek ezt a motort lány vezeti, vagy egy buzi?
Nagy az Isten állatkertje!
Szerintem azért is látható különbség, mert a videó egy tankra rögzített, kvázi mozdulatlan kamerával készült, így a képbe csak a műszerfal remegése rondít bele.
Ha Te nézed 160-nál a műszerfalat, a fejedet is eléggé "remegteti" a szél. Így két mozgást kell a szemednek kiegyenlíteni.
Elég tudományos voltam?
Ha nem ez a baj, akkor nézd meg, amit Mhmax mondott!
helló

köszi, jó hangja van, azt hiszem én is neki veselkedek hamarosan, és megfúrkálom a kis drágát :D
Hát bíz egyszer nézz le majd 160környékén
-lehet elgondolsz majd hogy nem mész sokkal gyorsabban!
Ott már ütemesen mozog a villaszár alul még jónak tűnő úton is.
nem mondom hogy nincs benne kiegyensúlyozatlanság-már a kerekemben-de a villa se túlzottan erős arra felé már.
Másrészt hallod charex első kereke ki van centirozva-mégis rázza magát a paripa.
Nekem meg lett hegesztve a belső műanyag anno-de ettől függetlenül remeg azért továbbra is.
Sajna az új 25 ropi.
Az első villa remeg?

Fisikém ne viccelődjünk már... vidd el gumishoz oszt centríroztasd ki azt a kereket.
Ha nem a felfogató csavarok lazultak le, akkor a műszerfalon belül a fehér műanyag repedt el, vagy ott lazultak le a csavarok.
Javaslom minél előbb vedd le a műszerfalat, és nézdd meg mi a problem.
Jó, de annyira hogy nehéz leolvasni az órát?
Youtubeos videókon 160nál olyan mintha meg se rebbenne...
http://www.youtube.com/watch?v...

Kerék az ki van centírozva, szólva az sem hiszem. Próbáljam meg puhább első kerékkel?
Azzal ugyan semmit. Ugyanis nem a műszerfal remeg-hanem ott már az egész első villa. Eléri a futómű a határait azoknál a sebességtartományoknál...
na sikerült megcsinálnom a videót, bár telefonos felvétel és a szél is fúj.

http://youtu.be/xLFCR3rIfFE
szerintem elsőre úgy akarta hogy szimmetrikus és egyforma legyen mindenhogyan, csak gondolom a kis lyukaktól nem változott olyan mértékben a hangja, ahogy szerette volna, ezért tovább fúrt...
ez van, külsőre nem látszik, hangja király, baj nem lett belőle, úgyhogy minden fasza!


Lesz előnye is: belefér a bevásárlás a diszeli bográcsos vacsorához!
Hali!

A műszerfal 150 fölötti rezonanciájával lehet valamit kezdeni? Remeg, mint a kocsonya
Oké dobozos Zimi
Zsákos Frodo után szabadon
A borulás (meg gondolom sokat feküdt) miatt gondoltam, hogy esetleg nem víz, hanem benzin.
Az éppen nem látszik a videón, de ha az víz, akkor amellett, hogy köpköd, hátul komoly gőzfelhőt kéne kinyomnia (amolyan jó fagyállószagút.
Azt nem írtad, hogy végülis tapasztaltál e vízfogyást?

Egyébként nem találom ezt a karbicsöves dolgot. Majd megnézem a sajátomon. Írdd le légyszi hanyadik oldalon van.
A doboz nagyon praktikus, főleg városban. Belefér a bevásárlás, vagy a fiam iskolatáskája, vagy a bukósisak.
Ha nincs a doboz, az elesésemnek a motor látta volna kárát. Megvédte a mocit a sérüléstől.
Szóval nekem beszélhettek a pizzásdobozról, akkor is örülök, hogy van dobozom.