Egyetértek mhmaxxal- azért ha az alap GPZ 500 blokk 60 ló- akkor plusz 15 paci az nem kevés tuning ám!
Ergo ez a blokk hamarabb ki is fog könyökölni- szerintem!
Megnézést megér- nekem pl. tetszik a gpz hátsó villa installálása- ez a fék legalább már fog is!
Szép átépítés!
Hát ha kapsz a motor mellé egy komplett gyári ER-5 blokkot kerekeket villákat stb. akkor már az alkatrészek miatt megéri, de egyébként Én nem vagyok tuninghívő.
Sztem ha vki 600-as naked motort szeretne, az vegyen egy hornetet (csak pl) és ne egy 500-ast alakítgasson.
Szóval egy megnézést már csak érdekességből is megér, de a legfontosabb szempont az legyen, hogy a tulaj miért alakította át (futóművet, fékeket megértjük, bár nekem nincs komolybajom a gyáriakkal).
Ja, és asszem a 12:1 kompreszióviszony már 98-as oktánt kér. (fenntartási költségek)
Hali! Én az előző hirdetést nem láttam, de a mostanin 75 LE van írva az is KB, Állítólag minden alkatrész eredeti alk meg van hozzá, kerekek blokk stb. Gondolod, egy próbát sem ér meg?
Több "észrevételem" is van ezzel kapcsolatban.
A első, hogy egy héttel ezelőtt ez a motor még 600ccm-es, és kb, 75 lóerős volt, most meg 550ccm-es, és 95 lovas. (lehet, hogy emberünk elírta, de akkor is furcsa, pláne, hogy nemrég írta át). Szóval 95 lóval megküldeni egy gyárilag 60 lovas blokkot (GPZ500)...
A másik észrevétel, hogyha Én ennyi pénzt költenék a mocimra (Motorfelújítás, fúrás, gépmunkák, GPZ futóművek, frankó tárcsák elől-hátul, stb.) Nemigen akarnám eladni, ha minden klappol vele (persze vannak kényszerhelyzetek). Feltételezem, nem tudja odaadni a gyári alkatrészeket.
Harmadik problémám a papírjaival lenne. Kishazánkban elég nehéz nem típusazonos blokkot beépíteni egy motorba.
Hát röviden ennyi... de nem akarlak befolyásolni
Szevasztok ER -5 ösök ! Mondanátok véleményt erről a motorról? GPZ blokk, 77.5 furat,Yamaha fj 1200-es dugók, 12:1 kompreszióviszony, a többi a képeken látható.
A légszűrőház alján összegyűlt olajos trutyi párolgott ott ki. Meg kellene nézni hogy a ház maga csavarozva van- e lehet a ház kissé lazán van összapaszítva- és ez okozza ezt a ködöt!?!
Semmi kül amúgy- szerintem!
Ez micsoda?A légszűrő alatt van.Csöpög belőle valami olaj az illesztésnél.Meg van valami túlfolyója is ami viszont a végénél le van zárva.(1. képen alul a túlfolyócső)
jó 7végét mindenkinek, jó motorozást
mi termálozni megyünk (illetve én majd csak a lábamat lógatom vizet kortyolgatva, míg a többiek ejtőznek a meleg vízben, hideg sörrel a kezükben )
ja...és persze kocsival megyünk
húúúú, az az isteni finom diópálesz, a szívem vérzik, hogy nem ihatok belőle
na nem baj, megfűzöm Zimit, hogy hozzon belőle jövőre is, akkor bevállalom
állati fos volt az idő és a házban nagyon hideg volt..kb.14 fok
mindenki szarrá fagyott...
amúgy jó volt, sütögettünk, beszélgettünk
Természetesen a posta és Diszelen osztozkodunk:)
Valaki nem szeretne nyárra FOX Bomber kesztyűt? 7000 HUF+ posta.ha ketten v. többen rendelnénk feleződne vagy..tovább.
http://www.metzeler.hu/?page=p...
Tessék csak a Classic szériát nézni- mi is kanyarodik ott?
Ergo ez a blokk hamarabb ki is fog könyökölni- szerintem!
Megnézést megér- nekem pl. tetszik a gpz hátsó villa installálása- ez a fék legalább már fog is!
Szép átépítés!
Sztem ha vki 600-as naked motort szeretne, az vegyen egy hornetet (csak pl) és ne egy 500-ast alakítgasson.
Szóval egy megnézést már csak érdekességből is megér, de a legfontosabb szempont az legyen, hogy a tulaj miért alakította át (futóművet, fékeket megértjük, bár nekem nincs komolybajom a gyáriakkal).
Ja, és asszem a 12:1 kompreszióviszony már 98-as oktánt kér. (fenntartási költségek)
A első, hogy egy héttel ezelőtt ez a motor még 600ccm-es, és kb, 75 lóerős volt, most meg 550ccm-es, és 95 lovas. (lehet, hogy emberünk elírta, de akkor is furcsa, pláne, hogy nemrég írta át). Szóval 95 lóval megküldeni egy gyárilag 60 lovas blokkot (GPZ500)...
A másik észrevétel, hogyha Én ennyi pénzt költenék a mocimra (Motorfelújítás, fúrás, gépmunkák, GPZ futóművek, frankó tárcsák elől-hátul, stb.) Nemigen akarnám eladni, ha minden klappol vele (persze vannak kényszerhelyzetek). Feltételezem, nem tudja odaadni a gyári alkatrészeket.
Harmadik problémám a papírjaival lenne. Kishazánkban elég nehéz nem típusazonos blokkot beépíteni egy motorba.
Hát röviden ennyi... de nem akarlak befolyásolni
Semmi kül amúgy- szerintem!
mi termálozni megyünk (illetve én majd csak a lábamat lógatom vizet kortyolgatva, míg a többiek ejtőznek a meleg vízben, hideg sörrel a kezükben )
ja...és persze kocsival megyünk
na nem baj, megfűzöm Zimit, hogy hozzon belőle jövőre is, akkor bevállalom