Én már kenegetem a kuplungbowdent.
Nemrég elszakadt, és amikor szétszedtem láttam, hogy teljesen elrohadt. Szó szerint.
A köpenye 2 részből áll, a tank alatt van egy állítási lehetősége. Na, ott szerintem szépen megült benne a pára, aztán elette a bowdent.
Úgyhogy, ha szánsz rá kis időt, megéri megolajozni. Én úgy csináltam, ahogy Zimi írta.
Motorszerelő öcsém ajánlása:
a bowdent kiszereled, kb. függőlegesen lógatod a kezedben, majd finom műszerolajat megpróbálsz beleönteni felülről és a bowdent finoman húzogatod, hogy az olaj lefolyjon rajta belül.
Macerás, az biztos.
Eladóak az alábbi képeken látható Kawasaki ingek.
Tökéletes állapotban vannak. Alig egy két alkalommal voltak használva.
Mindkettő "M"-es méretű és 9000Ft/db
További képek az alábbi linken:
Az anyagiakat megértjük!
Addig is szerezz be egy térdvédőt, nem muszáj a nagyon drágát, pl. olyat, amit a gördeszkások használnak. Fel lehet venni a nadrág alá.
Ja és a cipő legalább legyen egy félmagas szárú bőr valami, vagy bakancs.
Én pl. a surranómat használom, lévén hogy egyenruhás pénzügyőr vagyok.
Teljesen igazatok van! De.... Nincs pénzem védelemre. Nem vagányságból nincs rajtam védelem. Én nem a nyári idős rövidnadrág-trikós-papucsos fajta vagyok. Eddig ennyire futotta. Ha jövő januárban vettem volna meg a motort, akkor lett volna mindenre. Igy most csak szépen sorjában vásárolgatok. De ha nem veszem meg, akkor ki kellett volna hagynom ezt a szezont. Ahogy tehetem lesz forcefield térdvédő, forcefield protektoring, bőr kabát, kordura nadrág, csizma, és jobb kesztyű. Most a bukó a következő, mert ez már nem hiszem hogy megállná a helyét. Ugyhogy küzdök ezerrel! De még kell idő... :(
Képzeljétek ma volt egy érdeklődő és állitólag megveszi a vasat.A héten kiderül hogy igy van-e./mondjuk jó boltot kőt ennyiér ingyé van/ja a gépen beszart pár billentyű ezért irok ilyen helyesen
Kulturális program- találkozó- ugyé!