nem ez nem gyári, az egyik bontós barátunktól kaptam (tőle vettem a motort is), még nincsen felrakva, folyamatban van
én imádtam, ahogy a gyári fütyült, de sajnos a fügyülés mellett úgy csörgött-zörgött, mint egy szerszámostáska, teljesen szét volt esve belül
Nem olyan régen volt ez itt kérdés, akkor a kolléga meg is sértődött, mert nem tudtunk neki helyből adni, ezért a kedvedért foglalkoztam a dologgal pár percet.
Szerintem nyugodtan felrakhatod így- semmi baja nem lesz az ég adta világon!
De ha nagyon hezitálsz- akkor vegyél idén még Heidenaut- utána meg ha elkopik a hátsó megint, akkor mindkettőt lecseréled s kész..
az nagy hülyeség, hogy a hátsó gumimat lecserélném BT45-re, úgy hogy elöl Heidenau van?
most mindkettő Heidenau, de a hátsó már eléggé kopott, az első meg tök jó. csak nagyon zavar hogy esős motorozás után peluscsere van...
Én is kíváncsi leszek a tapasztalatokra-bár most cserélem a hátsót ez még Heidejó lesz. jövőre viszont akarom az elsőt is cserélni ha jó a tapasztalat akkor én is kipróbálom!
Mi a helyzet a Fuchs olajjal!?
Aki cserélte mit tapasztalt!?
Én legközelebb kipróbálom a Xadot lehet!
Teszt tán írjál nekünk róla... Jókat olvastam erről a gumiról, és nekem érik a csere. Május-június táján meg kell ejtenem! Azt írják jól tapad szárazon és esőben is, de fűrészfogasra kopik hamar. De ez nem befolyásolja a tapadását. Nagyon puha anyagú és összeszed mindent az útról. És árban eltér egy picit a Heidenautól (K63-64), de erről legalább nem mondják hogy "hát ennyiért végülis jó"
Az egész motor eleje remeg, vagy csak a műszerfal?
Mert ha futómű probléma, és annyiira rázza az órát, hogy nem bírod leolvasni, azt már a kezedben is érezned kell.
Ha csak az óra remeg. akkor azt a menetszél teszi.
én imádtam, ahogy a gyári fütyült, de sajnos a fügyülés mellett úgy csörgött-zörgött, mint egy szerszámostáska, teljesen szét volt esve belül