Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az viszont akkor nagyon jól húz!
Nem, bocs a leeresztőcsavar az az ami tőle jobbra van lefelé.
Most nem találom, hogy hol olvastam, de asszem, hogy az a hűtőrendszer leeresztőcsavarja.
Ha megtalálom hol volt, belinkelem.
mert csak az egyik hengered megy biztos!
Király! Az utas mindkét oldalon meg tudja égetni a lábát!
Na arra én is kíváncsi lennék, hogy ez milyen csavar!?
nem tartály, ablak!
Na itt van... Annyit segítek, hogy bal fent az az olajellenőrző tartály
Az olyan nincs neki szerintem
Minek is lenne!?Pl. az autóknál sincs nem igaz?
Nem vagyok benne biztos hogy meg kellene-e oldanom. Majd lehet hogy rakok fel kepet rola. Ellenben megneztem a hutovizet, es a full-on tul van. Hol van a hutoviztartaly tulfolyoja?
Na jó,de a fisi az nem városban járkál vele-hanem túrázik! Most legutóbbi fogyasztásom nekem is 4.8 liter lett!
Mi van a csavar üggyel!?Megoldódott!?
Szép, szép!
Milyen lehet a ER5 dupla csővel?
Mondjuk dupla Raptorral......
Koszi Zimi! Legalabb mar tudom mihez hasonlitani! De igy is sokallom. Majd jobban odafigyelek, hatha legalabb 5-ig lemegy! Meg ugyis csak szoktam a gepet. Most hogy mar elkezdtem erezni, sztem kevesebb lesz a fogyasztas. Mondjuk Fisi 4,5-os fogyasztasa lenne csak igazan szimpatikus!
Ott a pont. De 14-16 ora munka utan, ugy, hogy masnap megint lehet ugyanennyi lesz, nem biztos hogy van kedvem karikazni. Na jo, hazudok, kedvem van, csak akkor dolgozni nem birok :)
Ja... ha rendszeresen városban karikázom, nekem akkor sem megy 4,5l/100km fölé a fogyasztás.
Tulajdonképpen 100km-ből legalább 30-at szivatóval mész, a maradék távot pedig hideg motorral teszed meg, az utolsó 10 km-en a víz már talán üzemmeleg, de az olaj még mindíg "hideg".

Ha ebben a levezetésben gondolunk a problémára, nem is tűnik vészesnek az a fogyasztás.

Javaslom, hogy a motor érdekében hazafelé nyújtsd meg egy kicsit az utat (mondjuk úgy 3×akkorára). Így te is ki tudod adni a fáradt gőzt, és a motor is meghálálja az üzemszerű használatot.
Kecskeméten én is használtam városban elég sokat. Reggel vitttem a fiam iskolába, majd a munkahelyre mentem vele. Ez kb. 5 km volt. Elég sok lámpa és rövid szakaszok.
Délután visszafelé ugyenez. Én kb. 5,3-5,4 literes fogyasztást mértem.
Nekem tetszik a GPZ 500-as, van egy 2003-as eladó Pesten:

GPZ 500 S
5,7 litert eszik a paripa. Eleanornak jo etvagya van. Valakinek varosi fogyasztas tapasztalata van? Reggelente megyek vele 3-6 km. Aztan este megint. Ugyhogy tulkeppen epp csak beinditom, es ott is vagyok. Ebbol 2-3 percig nyomom a szivatot.
Aze sokkallom Pedig nem is cibalom a fulet. 3ezer korul porgetem alig megyek 5e fole, azt is ritkan. Mondjuk ez csak az elso adat. Talan idovel tobb adatbol jobb atlag szuletik
Hát-a sima GPZ az 60ló-nem tudom hogy ennyire túl lehet e húzni!
Vagy véletlen felcserélte-és csak 59ló az!
és hogy lett belőle 95 LE?
Érdekes és szép átépítés!

http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_er5
_500-4682765
istenke éltessen
az tutti, vállalok hányatást vagy én is beállok a sorba
remélem, hogy a 3.Mágikán majd meglátjátok az "új" kipufogót