Nem bántom, szeretem, mert mindig mosolyognom kell tőle. ... és majd a néniséggel kapcsolatban elárulok egy titkot, leírni nem merem, ami pont az ellenkezőjét bizonyítja. (Nyelvvizsgával kapcsolatos, nem kell rögtön rosszra gondolni )
Kedves TKB! Büszkén jelentem, nem akárhova jöttök ám : az áprilisi Lakáskultúrában 3 oldalas anyag jelent meg a Tanyáról! Aki kíváncsi, íme a cikk "újság vásárlás" nélkül: http://www.lakaskultura.hu/viz...
A dió pálesszel jól felavatjuk majd a szép új kerítést is Bizony, Húsvétkor a keszthelyi törzsvendégeim kötelező önkéntes brigádja segített végre megcsinálni...
Fisi, Te OLYAN vicces vagy! Ez nem csak a talin már nagyon terhes Zarándoknak lenne jó, hanem az ilyen néniknek is, mint én. Legfeljebb, ha már meg lesz a kis motoros, átveszem tőle
Szega TKB!
Egy kis segítséget szeretnék kérni Tőletek.
Van egy cimbim akinek van egy sportmocija és nem tudja, h melyik gumit válassza.
A kérdéses gumik Rennsport Metzeler 50000,- /pár vagy Michelin Pilot Road 2 keményített középrésszel (2 CT) oldalt lágy résszel 68000,- /pár
Szerintetek?
Köszi
Fisikém csak ez miatt kerestelek
Üdv!
Meg ilyedni nem kell tőle,jóságos és kezelhető motor, bízhatsz benne.
Van egy kis súlya ha megállláskor oldalra nagyon meg billiensz akkor lehet nemtudod megtartani.Az első fékkel óvatosan mert jól harap.Elég nagy a motorfék,alacsony fokozatba 4es alatt ha 3-4ezres fordulaton hirtelen elveszed a gázt a tankra csúszhatsz vagy a csuklód kimegy.Nem árt ha a kuplungon a kezed ha lassan mész vagy kanyarodsz mert ha rángatna alacsony fordulaton akkor kuplungolással simább.A fokozatok könnyen válthatók,alacsony fokozaton míg nincs gyakorlatod ne adj kövér gázt mert bármi lehet amire nem számítasz.A motor könnyen fordul,de neütközzön be a kormány mert borulás lehet.
Ennyit tudok a kezdetiu nehézségekről.
Sok sikert
Üdv!
Nem vagyok er-5 tulaj csak egy tanuló aki ezen a gépen kezdi a nagy mocis jogsit.Azt szeretném kérdezni mire számithatok ettöl a motortól?Öszintén szólva tartok a magaságától és a súlyától.165 magas és szerény 50kg vagyok nem is terveztem magamnak nagyon nagy gépet.Véletlenül sem szeretném elfektetni még a rutinon sem.Ha valaki megdobna néhány jó tanácsal megköszöném.
Az utóbbi pár hozzászólásban mindig benne volt a diópálesz!
Mesélj majd kenyai és etiópiai élményekről, engem nagyon érdekelne!
Egy kis segítséget szeretnék kérni Tőletek.
Van egy cimbim akinek van egy sportmocija és nem tudja, h melyik gumit válassza.
A kérdéses gumik Rennsport Metzeler 50000,- /pár vagy Michelin Pilot Road 2 keményített középrésszel (2 CT) oldalt lágy résszel 68000,- /pár
Szerintetek?
Köszi
Fisikém csak ez miatt kerestelek
Meg ilyedni nem kell tőle,jóságos és kezelhető motor, bízhatsz benne.
Van egy kis súlya ha megállláskor oldalra nagyon meg billiensz akkor lehet nemtudod megtartani.Az első fékkel óvatosan mert jól harap.Elég nagy a motorfék,alacsony fokozatba 4es alatt ha 3-4ezres fordulaton hirtelen elveszed a gázt a tankra csúszhatsz vagy a csuklód kimegy.Nem árt ha a kuplungon a kezed ha lassan mész vagy kanyarodsz mert ha rángatna alacsony fordulaton akkor kuplungolással simább.A fokozatok könnyen válthatók,alacsony fokozaton míg nincs gyakorlatod ne adj kövér gázt mert bármi lehet amire nem számítasz.A motor könnyen fordul,de neütközzön be a kormány mert borulás lehet.
Ennyit tudok a kezdetiu nehézségekről.
Sok sikert
Nem vagyok er-5 tulaj csak egy tanuló aki ezen a gépen kezdi a nagy mocis jogsit.Azt szeretném kérdezni mire számithatok ettöl a motortól?Öszintén szólva tartok a magaságától és a súlyától.165 magas és szerény 50kg vagyok nem is terveztem magamnak nagyon nagy gépet.Véletlenül sem szeretném elfektetni még a rutinon sem.Ha valaki megdobna néhány jó tanácsal megköszöném.