Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ja, csak holnap dolgoznom kell menni.
Miután levettem a zoknit, kiderült, be is van dagadva.
Ha er5-el esek el így, a plusz 70 kg eltöri a bokám, az biztos.
Azt hiszem, szerencsém volt, meg azért is, hogy nem vittem a fiam magammal.
Símán!
A görbe lábad úgyis meggyógyul hamar!
Kösz, rendes vagy!

A motort jobban sajnáltad volna!

Nekem viszont nagy kő esett le a szívemről hogy a motornak semmi baja nem lett!
Nemsokára gép elé kerülök majd ránézek a mailre!
Köszönöm!

"Az ennyi bajom lett"...mondatomat egy kicsit módosítom.
Rohadtul fáj a bokám is!
Az ugyanis beszorult a nyereg és a doboz közé és egy kissé kifordult.

Fisi, küldtem mailt, nézz már rá légyszi, meg kellene beszélnünk valamit.
Énisénisénis!--!--
Gratula
Mindig azt hallom, hogy az nem is igazi motoros, aki még nem esett.
Jelentem ma nekem sikerült egy körforgalomban elkapnom egy olajfoltot. Nem is folt volt, hanem pár méter hosszú, kb, 20 cm széles sáv.
Úgy eltakonyoltam rajta, mint a szél. Kb. 40-el.
A térdemről lement a flazúr, ennyi bajom lett. A motoron meg sem látszik.
Ezért jó ez a kicsi, mert az éves biztosítása 2300 Ft, az éves telj.adó 1500 Ft, kell bele 8,5 dl olaj, az olajszűrő 800 Ft, lánckerék szett kb. 13 ezer F, stb. stb.
Igen csak tudod két motor a mai világban.
Nem tudom még agyalok rajta
Hát akkor ne szarozz sokat, ha van rá lóvé, meg kell venni.
Én is azon filózom, hogy szaladgálósnak meghagyom a GN-t.
Utcán fényes nappal már érvényes rá, amit Fisi mondott.
Nem keresik annyira, elég egy tárcsazár, vagy riasztó.
Éjszaka már rosszabb neki szabad ég alatt.
Nem mondom hogy ne próbáld meg-de ki fog fehéredni újra
szinte 100%!
Egy kicsit elvoltam magammal.
Láttam egy brutál szépet naon kicsi pénzért.
Meg természetesen került egy sportmotor a szomszédba és azért fáj a szívem egy kicsi sportos jószágra brutál hanggal.
Ezt a nagy dögöt nem szeretem kitolni a garázsból mert elfáradok mire felülnék rá.
Ez csak hosszú utakra perfect.
A kicsivel meg itt helyben is tudnék közlekedni.
Télleg 400-as és azt olvastam róla, h elnyűhetetlen mert fogaskerekes a vezérlés nem láncos.
Manapság egyre jobban tetszik a naked forma.
Köszi Fisi a segítséget!
Én náluk szoktam venni mindent (autómhoz is):
autotéka 2000
Rendelni kell, emailben, postáznak is.

Hiflo szűrő 1600-ért van, Repsol olaj 1400, Catrol Act-evo 1700.
De van minden márka
nemcsak csiszol, hanem festeni is akarom, elvileg 700 fokot bir a festek, azt mondod, meg se probaljam?
bocs, webkameras kep, meg kicsit koszos a padlo, hetvegen volt jobb dolgom is a takaritasnal:)
Likeolom a büntivasad
Az a baj-hogy hiába csiszolod le, egy kör és újra fehér lesz!:(
Kipu csak flexel jön le sajna...
Koszonom kollegak a valaszokat.
Fisi: gondolkodtam a sportdobon, de nemnagyon latom a modjat, hogy a gyarit hogyan lehetne levalasztani flex nelkul, vagy csak az enyem ilyen?
tomchy: johet a cim:)

ja, hat a rozsdasodo leomlok lecsiszolasa, es hoallo feketefestekkel valo lefujasa nagy barbarsag lenne reszemrol? Sajnos nekem nem az aranyszinure valtozos anyagbol (olvastam am mi az, de elfelejtettem:) csinaltak meg a csoveket.
pöröghet, mint a disznó!
400-as
53 lú
Aszzem vagy 250- vagy 400..
Hali, hol csavarogtál eddig?
A CB 1 az 400-as? Én nem nagyon ismerem. Sor 4-es, ha jól tudom.
Miért kérdezed, csak nem veszel egyet?
3,3 liter soha nem kell már bele!
Csak a gyárban- mikor száraz- és új a blokk "szűz " még!
Elég a 3 liter!
Olaj leeresztő tömítését is meg kell nézni- és cserélni kell ha nagyon össze van nyomorgatva már!
Hogy milyen felületes vagyok ma- hiába ez az óraátállítás!