pontosan, a bringaszallito suzuki utan jottem, ami satuzott az elotte manoverezo busz miatt, en a suzuki miatt en is ramarkoltam a fekre es jol tokonvertem magam a tankkal, es egybol megertettem hogy miert kellett modositani az er5 uleset 2000 utan:) enyem 98-as. Szerdan hoztam el azota kb 450 km-t mentem vele, lassan majd osszeszokunk. :)
Ki tudja milyen motorom lesz? Majd amire pénzem lesz, meg ami megéri.
Tegnap motoroztam 150 km-t, Dunaharasztira mentem egy haverhoz.
Zümi kiválóan teljesített kategórájában, amit azt jelenti, hogy főútvonalon tartós 80 km/h. Nem akart senki leszorítani.
Egyszer utólértem egy 70-75-el kavaró autóst: előzés elfelejtve!
Ez a nagy hátránya a kevés teljesítménynek, de ha az ember el tudja ezt fogadni, még élvezni is lehet a motorozást.
Oké- de nekem inkább a vasárnapok a jók- és jó előre szólj mikor akarsz jönni. Index ügyben kawazsoltit kérdezd- illetve még a Louisnál is vannak az gyárihoz tökéletesen hasonlító utángyártott indexek.
Grat a géphez- majdnem olyan szép kék mint az enyém!:D
Megvan a kicsike! Ma voltunk, megnéztük, holnap aláírjuk a papírokat, holnaputánra pedig átíratva megkapom. És a neve pedig a "Tolvajtempó" Mustangjának a neve lett! Kiváncsi vagyok tudjátok-e ;)
Ezúton is köszönöm MhMax-nak, aki elkísért, és kiegészítette technikai tudásával az én "Húú de széép!" véleményemet :)
Fisi számíts rám... Az egyik szabad hétvégémen megyek le hozzád (már ha lesz olyan mostanában) és kikérdezlek, addig pedig összebeszélünk hogy mit kell vegyek-vigyek. A miniindexeket leakarom cserélni gyáriakra, abban segíthetnél.
Fisi, múlktor mondtam ,hogy kocsi ügyben nézzél légyszi szét, köszi a segítséget, a héten sikerült venni egy 4 kerekűt..remélem, hogy túl sok baj nem lesz vele
sziasztok srácok, ma voltam egy kis motoros elméleti továbbképzésen..mutattak balesetes képeket és mondtak sok-sok okos dógot
nem volt rossz és nem volt haszontalan
havonta terveznek egy-egy ilyet és mindig más-más téma lesz a porondon (új KRESZ szabályok stb.)
Tegnap motoroztam 150 km-t, Dunaharasztira mentem egy haverhoz.
Zümi kiválóan teljesített kategórájában, amit azt jelenti, hogy főútvonalon tartós 80 km/h. Nem akart senki leszorítani.
Egyszer utólértem egy 70-75-el kavaró autóst: előzés elfelejtve!
Ez a nagy hátránya a kevés teljesítménynek, de ha az ember el tudja ezt fogadni, még élvezni is lehet a motorozást.
Grat a géphez- majdnem olyan szép kék mint az enyém!:D
Ezúton is köszönöm MhMax-nak, aki elkísért, és kiegészítette technikai tudásával az én "Húú de széép!" véleményemet :)
Fisi számíts rám... Az egyik szabad hétvégémen megyek le hozzád (már ha lesz olyan mostanában) és kikérdezlek, addig pedig összebeszélünk hogy mit kell vegyek-vigyek. A miniindexeket leakarom cserélni gyáriakra, abban segíthetnél.
Nekem az ER6-F tetszik, vagy a VN 900 Classic!
Tudom, hogy két különböző stílus, de nem is tudok dönteni.
Inkább örül hogy velünk lehet! Ilyen jó banda nincs is több!
Asszem én is a Versys-t választanám. Szép erdélyi tájakat biztos nem bírná az ER-6.
Azért, ha sikerül megvenned, még lealacsonyodhatnál néha közénk, hogy megtekintsük a kis világjárót.
nem volt rossz és nem volt haszontalan
havonta terveznek egy-egy ilyet és mindig más-más téma lesz a porondon (új KRESZ szabályok stb.)