Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mit össze nem furulyázol!
Mármint Charex-hez, és KawaER5-höz képest túlfújva.
Na ma voltam a kawa m3-ba megnézték a mocit (fel is rakták a hirdetéseik közé)ők is azt mondták hogy ez a tipus elpusztithatatlan(mármint ha cseréljük az olajat)
Nincs túlfújva- ez az előírt érték!
Az a műanyag elég drága dolog- nekem is lerepedt egyszer ezért szedtem szét az órát- amit le is írtam az oldalamon!
Az új ára 25 e ft körül van kb...

A guminyomás ennyi- így van előírva- nekem nem jó alatta mert akkor kissé szeret beszitálni 80- nál az eleje ha elengedem a kormányt teljesen..
2.2- 2,5 tuti!
Nekem elöl 2,2 hátul 2,5.
Én így szeretem, kicsit túlfújva.
Nekem elől 2.1,hátul 2,3 van--legalábbis a benzinkúti óra szerint és szerintem igy jó is! Kilométer óra belseje nincs vkinek esetleg-arra a nagy fehér műnyagra gondolok ami tartja az egészet!?
Hali!

Most nézem, hogy elég nagy nyomás kell a kerekekbe. Elsőbe 2,25-öt, hátsóba terheléstől függően: 97,5kg-ig 2,5bar, e fölött pedig 2,8bar? WTF? nem sok az egy picit?
Ki mennyivel használja? Nekem elől 2,2, hátul 2,3 körül van... Mondjuk én aztán nehéz vagyok a 65 kilómmal
Angol nyelvű szerviz könyvből vannak az adatok!
Üdv!

Miért adod el? Nem fog elég szelet vagy rontja a kinézetet?
Mennyiért árulod?
Sziasztok!
Van egy 1 szezont használt karcmentes,barna GIVI plexim eladó.
A Gáborok lassan bemotorosodnak!
koszonom az infot, ma elhoztam az enyemt bele is pattintottam egy 200km-es karikat. :)
Diszelben megláthatod a Zimi Zümit alias kisGaNé 125-öt.
Tudom!
Ez inkább elismerés volt, mint beszólás!
Megtalaltam nemetul a model historyt. Vlhol mar lattam angolul is, de azert ezt most belinkelem:

http://motorrad.wikia.com/wiki...

bocs, de itt nincs ekezet :)
Neszójjábeee!
Nem képzelted be-tényleg jó cucc. már 4 éve használom a kawaba-kocsiba 2 éve.
Üdv!

Használ valaki a mociba Spuri nevű adalékot? Én a múltkor vettem a kocsiba és gondoltam kipróbálom a motorban is. Most vagy beképzelem vagy tényleg szebben jár egy fokkal és jobban is veszi a fordulatot (főleg hidegen), nem mintha eddig ne vette volna jól, de még jobb lett. Fogyasztáscsökkenést is tapasztaltam olyan 2-3decit...
Már csak hármat kell aludni
Bár még a kecskédet sem láttam, de várom már mikor pattansz egy ilyen szép paripa nyergébe!
Nem a fogyasztás a lényeg, hanem hogy alsó fordulatszám tartományban nagyobb a nyomaték, kevesebb károsanyag-kibocsátás. és tisztább motor.

Csak mint előbb írtam nehéz megcsinálni.
Keverve érdemes lenne kipróbálni, persze csak akkor, ha nem áll a tankban (nagyobb túra előtt stb.)
Nincs tapasztalat, de próba nélkül is le tudom neked írni.
Mivel karburátoros gépről beszélünk fúvókacserével átrakburálható, viszont E85 üzemhez az előgyújtást is módosítnai kéne, ami már sokkal hehézkesebb.
Ezen kívül fém tankos gépről beszélünk, majdnem biztos, hogy rozsdásodna, és soha nem lenne "flexfuel", tehát vagy benga vagy etanol.
Ha raksz is bele etanolt (inkább nagyobb nyomaték, és nem fogyasztáscsökkentés miatt) akkor Kezdetnek max. 20%-ot javasolnék. Kutas biztos hülyén fog nézni mikor nyomsz 3 liter E85-öt.
És utána figyeld a gyertyaképet!

Remélem tudtam segíteni!