Na ma voltam a kawa m3-ba megnézték a mocit (fel is rakták a hirdetéseik közé)ők is azt mondták hogy ez a tipus elpusztithatatlan(mármint ha cseréljük az olajat)
Az a műanyag elég drága dolog- nekem is lerepedt egyszer ezért szedtem szét az órát- amit le is írtam az oldalamon!
Az új ára 25 e ft körül van kb...
A guminyomás ennyi- így van előírva- nekem nem jó alatta mert akkor kissé szeret beszitálni 80- nál az eleje ha elengedem a kormányt teljesen..
2.2- 2,5 tuti!
Nekem elől 2.1,hátul 2,3 van--legalábbis a benzinkúti óra szerint és szerintem igy jó is! Kilométer óra belseje nincs vkinek esetleg-arra a nagy fehér műnyagra gondolok ami tartja az egészet!?
Most nézem, hogy elég nagy nyomás kell a kerekekbe. Elsőbe 2,25-öt, hátsóba terheléstől függően: 97,5kg-ig 2,5bar, e fölött pedig 2,8bar? WTF? nem sok az egy picit?
Ki mennyivel használja? Nekem elől 2,2, hátul 2,3 körül van... Mondjuk én aztán nehéz vagyok a 65 kilómmal
Angol nyelvű szerviz könyvből vannak az adatok!
Használ valaki a mociba Spuri nevű adalékot? Én a múltkor vettem a kocsiba és gondoltam kipróbálom a motorban is. Most vagy beképzelem vagy tényleg szebben jár egy fokkal és jobban is veszi a fordulatot (főleg hidegen), nem mintha eddig ne vette volna jól, de még jobb lett. Fogyasztáscsökkenést is tapasztaltam olyan 2-3decit...
Nincs tapasztalat, de próba nélkül is le tudom neked írni.
Mivel karburátoros gépről beszélünk fúvókacserével átrakburálható, viszont E85 üzemhez az előgyújtást is módosítnai kéne, ami már sokkal hehézkesebb.
Ezen kívül fém tankos gépről beszélünk, majdnem biztos, hogy rozsdásodna, és soha nem lenne "flexfuel", tehát vagy benga vagy etanol.
Ha raksz is bele etanolt (inkább nagyobb nyomaték, és nem fogyasztáscsökkentés miatt) akkor Kezdetnek max. 20%-ot javasolnék. Kutas biztos hülyén fog nézni mikor nyomsz 3 liter E85-öt.
És utána figyeld a gyertyaképet!
Az új ára 25 e ft körül van kb...
A guminyomás ennyi- így van előírva- nekem nem jó alatta mert akkor kissé szeret beszitálni 80- nál az eleje ha elengedem a kormányt teljesen..
2.2- 2,5 tuti!
Én így szeretem, kicsit túlfújva.
Most nézem, hogy elég nagy nyomás kell a kerekekbe. Elsőbe 2,25-öt, hátsóba terheléstől függően: 97,5kg-ig 2,5bar, e fölött pedig 2,8bar? WTF? nem sok az egy picit?
Ki mennyivel használja? Nekem elől 2,2, hátul 2,3 körül van... Mondjuk én aztán nehéz vagyok a 65 kilómmal
Angol nyelvű szerviz könyvből vannak az adatok!
Miért adod el? Nem fog elég szelet vagy rontja a kinézetet?
Mennyiért árulod?
Van egy 1 szezont használt karcmentes,barna GIVI plexim eladó.
http://www.worldlingo.com/ma/d...
http://motorrad.wikia.com/wiki...
bocs, de itt nincs ekezet :)
Használ valaki a mociba Spuri nevű adalékot? Én a múltkor vettem a kocsiba és gondoltam kipróbálom a motorban is. Most vagy beképzelem vagy tényleg szebben jár egy fokkal és jobban is veszi a fordulatot (főleg hidegen), nem mintha eddig ne vette volna jól, de még jobb lett. Fogyasztáscsökkenést is tapasztaltam olyan 2-3decit...
Csak mint előbb írtam nehéz megcsinálni.
Keverve érdemes lenne kipróbálni, persze csak akkor, ha nem áll a tankban (nagyobb túra előtt stb.)
Mivel karburátoros gépről beszélünk fúvókacserével átrakburálható, viszont E85 üzemhez az előgyújtást is módosítnai kéne, ami már sokkal hehézkesebb.
Ezen kívül fém tankos gépről beszélünk, majdnem biztos, hogy rozsdásodna, és soha nem lenne "flexfuel", tehát vagy benga vagy etanol.
Ha raksz is bele etanolt (inkább nagyobb nyomaték, és nem fogyasztáscsökkentés miatt) akkor Kezdetnek max. 20%-ot javasolnék. Kutas biztos hülyén fog nézni mikor nyomsz 3 liter E85-öt.
És utána figyeld a gyertyaképet!
Remélem tudtam segíteni!