Kipu csiripelést a szétesett lamellák okozzák sajna típushiba- orvosolhatod egy jó sportdobbal!
Olajnak ha jár a motor ill. kerültél vele egy picit akkor nem nagyon kellene az ablakban lennie- kivéve mikor hidegen indítasz és melegítesz- akkor kicsi van az ablakban még- de utána onnan is el kell tűnnie!
Olajcsere benne van az oldalamon található gépkönyvekben- de nagy vonalakban:
motort melegre járatod
utána leállítod- és alá tolsz egy nagyobb de laposabb tálat- lehetőleg kissé hőállót
kicsavarod a betöltő csavart
meglazítod a leeresztő csavart (remélem tudod merre van? )
kitekered- mehet bele az edénybe ne nagyon kapkodj utána- az olaj naon meleg lesz!
lehúzóval kilazítod- leszeded a szűrőt
hagyod csorogni
ha jól lecsorgott- kihalászod a leeresztő csavart, és visszatekered a helyére- előtte töröld le a koszt róla!
új szűrőbe öntesz legalább fél szintig neue olajat! Jobban ne öntsd tele mert akkor mire visszarakod sok kifolyik!
KÉZZEL! Meghúzod amennyire tudod- jobban nem kell!
mivel eddigre a blokk kihűlt már- meghúzhatod az előírt nyomatékkal a leeresztő csavart- de semmiképp sem meleg motornál (utána nagyon rászorul- ha meleg a blokk még!)
keresel egy helyet- HA LEHET VÍZMÉRTÉKKEL ( a későbbi félremérések elkerülése végett) egy helyet a házban- de elárulom ez sem túl fontos..
zutty bele a maradék 3 liter olajból ami maradt (ugye egy kicsit a szűrőbe teleportáltál már előtte- ezért kell kevés, hogy nehogy a földön végezze a drága nedű)- és akkor pont a két vonal közt a teli felé kell álljon a szint!
Ezért jó a vízszintes talaj akkor tutira ellenőrizheted hogy jól töltötted e fel!
Olajbetöltőt- visszatekerni- és enyhén kombi fogóval meghúzni- ne nagyon!
Utána beíndít- kicsit zörög- meg világít pár mp- ig az olajnyomás jelző-míg felkapja az olajat- és kész is vagy.
Ha precíz akarsz lenni vársz jó fél órát- és újra ellenőrzöd a szintet!
Ééényi!
Én már az ER5-öt is úgy zártam, hogy kormányzár+féktárcsa zár.
A sisakot meg a sisakzárhoz.
A kis GN-t is így zárom le a városban. A különbség csak annyi, hogy ezt fel kézzel felrakom a járdára.
1.) ciripelés: egy leszakadt lamella a dobban. Enyém is ilyen. Sajna nem szétszedhető (csak célszerszámmal) így elég macerás javítani.
2.) olajszint: Nem baj, ha tele van.
3.) motor kicsit bemelegít, olajbetöltő leteker, olajleeresztő leteker, trutyi kienged, olajszűrő leteker, trutyit kienged, új olajszűrő gumitömítés kicsit beken olajjal, visszateker, olajleresztő visszateker (tömítés csere, ha kell), friss olaj beletölt, olajbetöltő visszateker, kész
3,3 liter kell, de azért szokott benne maradni, így 3 elég szokott lenni nekem. 9900 sok, én 1400-1700-ért veszem literét (Repsol vagy Castrol 10w-40) ha kell adok címet :-) 1800 a láncspray :-)
hat, enyem utcan al Bp-n fektarcsazar+kormanyzar+lancoslakat egy terfigyelokameras lampa oszlop+ponyva meg gumipok:), es neha neha kinezek az ablakon. Aki el akarja vinni, es epp rajtakapom, annak tartogatok egy meter hosszu feketerefestett 20x20-as zarszelvenyt a konyhaban, amibe flexel "belegraviroztak" hogy buntivas. Igazan szep darab egyik szuletesnapomra kaptam, amikor koliban laktam:D.
Lenne nehany kerdesem.
1.) ciripelos hangja van kicsit a kipufogo dobnak, megneznem benne a tucsokot, de nagyon ugynezem hogy minden egybe van hegesztve, ez a gyari megoldas hogy leomlok osszzekotocso vegdob egybe van hegesztve, vagy az enyemet kokanyoltak mar? Esetleg tudja valaki, hogy mi okozza a ciripelest?
2.) olajszint: ha kozepstanderen van akkor, az ablakon fulltelevan olajjal, ha jar a motor, akkor kb az ablak felenel van az olaj. ez igy normalis, vagy tulsok benne az anyag? uzemmeleg motornal
3.) most szeretnek olajat+ szurot cserelni, leirna valaki a pontos metodust, ahogy a nagykonyveben meg van irva? meg az eloirt mennyiseget? szerintetek jo-e bele az a fuchs olaj, amit itt hirdetnek 4lityot 9900-ert?
Lakat helyett? A riasztót nem is számoltad, meg a cascot :P Ja és a ponyvát :D Meg elég sokat lenne utcán amúgy is, mert ezzel járok dolgozni a legkülönbözőbb helyekre. Úgyhogy erre is készülnöm kellett. Hát ennyi, drukkolok magamnak
Ez is jó megoldás- de szerintem akkor már ha vesz az ember egy sima ezt a spirálrara feltekert (hogy is mondjam)- fajta kerékpárzárat- az is tuti megteszi ugyanezt?!?
A buksikat egy saját készítésű lánc zárral zárom a sisakzárhoz.A kabátzsebbe elfér.A kabátot meg egy 1,5mX 15mm-es sodronyzárral zárom az egyik ujján és a hátsókeréken átfűzve a nyereghez.
Tuti jó lett- a srác számgéppel vágja ki, és szerkeszti meg az ívet!
A két oldalra a fóliázás felrakással stb- cakk- pakk 1500 ft volt!
A képeken látható kisebb buborékok, a hajtás- felrakás miatti ezüstösödést, a fólia saját maga elintézi lassan- tehát egy kis napsütés stb., és teljesen láthatatlan lesz- igaz már most is az nagyrészt!
A pipa vonalát követi- és lelóg kissé a tank aljára is!
De beszéljenek a képek inkább!
Ha kell az én gépem sablonja megvan neki a gépen tehát megbeszélem vele- erre jársz addig legyártja és kb 10 perc alatt felrakja a cuccost!
Ha kell szólsz azt megbeszélem vele vhogy!
Középsztenderre felrakás:
lehajtod a földre és a kiálló részre ami a talpon van ráállsz.
Ahogy nehezedsz a cuccra kíséred a kapaszkodóval a motort hátrafelé- könnyedén fel fog ugrani sztenderre!
Erről az a képregény kocka jut eszembe mikor is a csávó ezer lakattal körbe lakatolja a motorját hogy ne lopják el. Bemennek a moziba mire kijönnek- csávó szemei fennakadva- lelopják a motorról a csili- vili láncokat mivel azok madj többet értek mint a motor- jó poén!
Annyira azért nem felkapott mocc az Er5 szerintem hogy ennyire körbebuzeráld mindenféle lakattal, lánccal- meg riasztóval!
Könyörgöm minek?
NA jó- Te tudod...
Na, megvan a motor... az egyik index gumija hamarosan elhagyja magát, ugyhogy az indexcsere hamarosan érik. A fékek csikorognak... az miért lehet, és mi a megoldás? És a legnagyobb problémám, (és nyugodtan nevessetek, megvan engedve ) nemtudom középsztenderre rakni, pedig nekem az jobban dukálna. Mondjuk 20 próbálkozásból egyszer sikerült. Betonon. Sima földön jobban ment. Nincs vlmi mozdulat amit megosztanátok velem? Próbáltam behuzott első fékkel, de az nem az igazi, ellenben legalább nem gurul vissza ha nem sikerül . Lehet hogy csak én vagyok gyenge?
Én Abus Granit 68 Victory X-Plus-t használok, ehhez lánc is van és a lánc lakatja egy tárcsafékzár. akciósan sikerült 25-ért. Ezen kívül ponyvát tervezek, az még nincs meg, és holnap szerelik a riasztót. A bukó meg ha lesz doboz akkor abban (de éjszakára felhozom), addig pedig cipelem magammal.
Olajnak ha jár a motor ill. kerültél vele egy picit akkor nem nagyon kellene az ablakban lennie- kivéve mikor hidegen indítasz és melegítesz- akkor kicsi van az ablakban még- de utána onnan is el kell tűnnie!
Olajcsere benne van az oldalamon található gépkönyvekben- de nagy vonalakban:
motort melegre járatod
utána leállítod- és alá tolsz egy nagyobb de laposabb tálat- lehetőleg kissé hőállót
kicsavarod a betöltő csavart
meglazítod a leeresztő csavart (remélem tudod merre van? )
kitekered- mehet bele az edénybe ne nagyon kapkodj utána- az olaj naon meleg lesz!
lehúzóval kilazítod- leszeded a szűrőt
hagyod csorogni
ha jól lecsorgott- kihalászod a leeresztő csavart, és visszatekered a helyére- előtte töröld le a koszt róla!
új szűrőbe öntesz legalább fél szintig neue olajat! Jobban ne öntsd tele mert akkor mire visszarakod sok kifolyik!
KÉZZEL! Meghúzod amennyire tudod- jobban nem kell!
mivel eddigre a blokk kihűlt már- meghúzhatod az előírt nyomatékkal a leeresztő csavart- de semmiképp sem meleg motornál (utána nagyon rászorul- ha meleg a blokk még!)
keresel egy helyet- HA LEHET VÍZMÉRTÉKKEL ( a későbbi félremérések elkerülése végett) egy helyet a házban- de elárulom ez sem túl fontos..
zutty bele a maradék 3 liter olajból ami maradt (ugye egy kicsit a szűrőbe teleportáltál már előtte- ezért kell kevés, hogy nehogy a földön végezze a drága nedű)- és akkor pont a két vonal közt a teli felé kell álljon a szint!
Ezért jó a vízszintes talaj akkor tutira ellenőrizheted hogy jól töltötted e fel!
Olajbetöltőt- visszatekerni- és enyhén kombi fogóval meghúzni- ne nagyon!
Utána beíndít- kicsit zörög- meg világít pár mp- ig az olajnyomás jelző-míg felkapja az olajat- és kész is vagy.
Ha precíz akarsz lenni vársz jó fél órát- és újra ellenőrzöd a szintet!
Ééényi!
A sisakot meg a sisakzárhoz.
A kis GN-t is így zárom le a városban. A különbség csak annyi, hogy ezt fel kézzel felrakom a járdára.
2.) olajszint: Nem baj, ha tele van.
3.) motor kicsit bemelegít, olajbetöltő leteker, olajleeresztő leteker, trutyi kienged, olajszűrő leteker, trutyit kienged, új olajszűrő gumitömítés kicsit beken olajjal, visszateker, olajleresztő visszateker (tömítés csere, ha kell), friss olaj beletölt, olajbetöltő visszateker, kész
3,3 liter kell, de azért szokott benne maradni, így 3 elég szokott lenni nekem. 9900 sok, én 1400-1700-ért veszem literét (Repsol vagy Castrol 10w-40) ha kell adok címet :-) 1800 a láncspray :-)
errol az olajrol van szo
Lenne nehany kerdesem.
1.) ciripelos hangja van kicsit a kipufogo dobnak, megneznem benne a tucsokot, de nagyon ugynezem hogy minden egybe van hegesztve, ez a gyari megoldas hogy leomlok osszzekotocso vegdob egybe van hegesztve, vagy az enyemet kokanyoltak mar? Esetleg tudja valaki, hogy mi okozza a ciripelest?
2.) olajszint: ha kozepstanderen van akkor, az ablakon fulltelevan olajjal, ha jar a motor, akkor kb az ablak felenel van az olaj. ez igy normalis, vagy tulsok benne az anyag? uzemmeleg motornal
3.) most szeretnek olajat+ szurot cserelni, leirna valaki a pontos metodust, ahogy a nagykonyveben meg van irva? meg az eloirt mennyiseget? szerintetek jo-e bele az a fuchs olaj, amit itt hirdetnek 4lityot 9900-ert?
elore is koszi a valaszokat.
Bocsi. h eltüntem most már figyelek rátok!
Érdeklődnék, h mi a véleményetek a Honda CB 1 -ről?
Válaszokat előre is köszi.
A buksikat egy saját készítésű lánc zárral zárom a sisakzárhoz.A kabátzsebbe elfér.A kabátot meg egy 1,5mX 15mm-es sodronyzárral zárom az egyik ujján és a hátsókeréken átfűzve a nyereghez.
Lakat helyett 5 havi garázsbérlet (?) több lett volna...
Én is mondtam neki, hogy nagyon meredek!
Erre nem létezik megoldás, csak ha ráhúz egy fém ládát, amit leláncol sztem!
Megígértem Neked a fóliázás eredményét!
Tuti jó lett- a srác számgéppel vágja ki, és szerkeszti meg az ívet!
A két oldalra a fóliázás felrakással stb- cakk- pakk 1500 ft volt!
A képeken látható kisebb buborékok, a hajtás- felrakás miatti ezüstösödést, a fólia saját maga elintézi lassan- tehát egy kis napsütés stb., és teljesen láthatatlan lesz- igaz már most is az nagyrészt!
A pipa vonalát követi- és lelóg kissé a tank aljára is!
De beszéljenek a képek inkább!
Ha kell az én gépem sablonja megvan neki a gépen tehát megbeszélem vele- erre jársz addig legyártja és kb 10 perc alatt felrakja a cuccost!
Ha kell szólsz azt megbeszélem vele vhogy!
lehajtod a földre és a kiálló részre ami a talpon van ráállsz.
Ahogy nehezedsz a cuccra kíséred a kapaszkodóval a motort hátrafelé- könnyedén fel fog ugrani sztenderre!
Erről az a képregény kocka jut eszembe mikor is a csávó ezer lakattal körbe lakatolja a motorját hogy ne lopják el. Bemennek a moziba mire kijönnek- csávó szemei fennakadva- lelopják a motorról a csili- vili láncokat mivel azok madj többet értek mint a motor- jó poén!
Annyira azért nem felkapott mocc az Er5 szerintem hogy ennyire körbebuzeráld mindenféle lakattal, lánccal- meg riasztóval!
Könyörgöm minek?
NA jó- Te tudod...