Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az a "baj" hogy ennek a gépnek 50000km-el sincs semmi baja!
Na jó tudod Gadus ezt megbeszéltük már- de igazad van!
Az első ígéretesebbnek tűnik!

Neked kell eldöntened melyik fontosabb az egyik: "arany" kipufogó. gyönyörű szép kék, 24000-nél nagyszervíz lesz, Givi doboz (sokat ér).
A másik: Kicsit fura miért kellett 18000-nél lánckereket cserélni? gyanús a km! 18000-nél jó állapotú gyári dunlop gumi? SV650 csere -- hiányzik neki a nyomaték! Bár ez jóval olcsóbb
Hogy ti mit szerettek a külfoldről behozott vasakban? Ha ennyi kilóméter van benne(kétlem) nem lehet semmi baja.Mond meg az embernek hogy bevinnéd a kawasaki m3 ba állapotfelmérésre.(35 ezer)Mindent néznek csodagéppel.Ha az eladó azt mondja hogy hajrá, elgondolkozhatsz hogy nincs stikli benne.Ha valami kifogást emel akkor nem annyi km-van benne.
már megvagyok
Hol vagy fisi?
Csőváz csokis palacsinta!Miután én is er vennék ajánlm hogyha a pesti 445 e kawát nézted ki felejtsd el!Brutál lelakott horpadt olajos kb 3 X estek el oldalanként.Mindene törött.
gyere-gyere
Felvettelek! Na egyrészt, nem kell irigynek lenni hogy én olyan motort fogtam ki, ami csak a szervizbe járt karbantartásra, meg vissza haza Ráadásul ennyi "extrával"
msn most?
mhamax ebben tuti!
Mármint a csodálkozásban!
Bocs nem lehetett kihagyni!
A feketénél nem tudom miért van a km- óra csészén egy matrinya- takáltak vele?
Hálistennek, hogy occó a coda kawacaki :)
Szuper, belinkeltem ezt a két csodát, ezeket kéne megnézzük! Ha elkísérnél, és hozzáértően rácsodálkoznál, meg esetleg mennél vele egy-két rundót, akkor én is állok neked egy két kört :)
Azé' nem semmi felszereltséggel rendelkeznek ezek a gépek- aszongya:
12v- os rendszer- tárcsafék, önindító
no és persze mindkettő benne van a szigorú magyar használt motor km- szabványban- azaz egyik sem lépi túl a bűvös 25. 000 km- es futásteljesítményt- hátt igen nem sok Er- 5 - öt láttam még 30 e km feletti futásteljesítménnyel eladót.
Csak páran vagyunk ekkora motorgyilkosok, hogy pl. a nem egész 6 éves Er5- ömben már lassan 35 e km van?

bitugabor!

ha van kedved dumálni még vegyél fel msn- en!
Szép mindkettő!

A kék 2005- ös a fekete 2004-es mondjuk a kéknek korracél a kipuja- mindkettő jónak tűnik- sajna még mindig szaré- húgyé- árulják az Er5- öket...
Itt vannak a gyönyörűségek:

http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasak
i_er-5-4603480

http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_er
5-4488496

(persze a kék a legszebb)
Érdekes átépítés!
Ez is jó ötlet- meg mhmax közelebb van Pesthez!

Ötletei jók- igen- rakj csak fel ide is bátran a vasakról képet!
Megértelek, bár tényleg vigyáztam volna rá...

Azt fogom csinálni, hogy leviszem hozzád a sérült balosomat, és megnézem, hogy mennyire ment el. A nagy részét úgyis a motorra való felpróbálgatással lehet csinálni. Meg, mint írtam változtatni is szeretnék rajta.
Aztán ha megvan, hogy mit miből, és hány fokos hajlítással, akkor jöhet a sorozatgyártás.
Én Tárnokon lakom, és minden nap Pesten járkálok, dolgozom.

Nézz ki egy pár mocit, dobdd fel ide a linket (ugyanis már képről írtó sok dolgot meg lehet mondani egy ER-5-ről), és ha időm engedi, és össze tudjuk egyeztetni Én is szívesen elmegyek veled pár sörért.

Íg ypersze Én drágább vagyok mint Fisi, mert komoly a sör.
Ja ééértem mire gondolsz, hogy az utolsó szériás 2005- ös korracél csöves gépekre hajtasz!
Annak se sárga a csöve, csak a nagy hő miatt besárgulnak az eredetileg acél színű csövek.
Az enyém is ilyen- meg persze a többi hasonló leömlős Er-5!
hát a fekete is jó lenne nekem, a többi színnel meg kivagyok békülve, de a piros áll az utolsó helyen
már elszalasztottam egy pirosat, ami jó lett volna

Azért mérvadó a szín, mert egy sok-sok évre való motort szeretnék, és sok-sok megszorítással, sokáig gyűjtöttem rá, hogy egy tökéletest kapjak. Meglátjuk hogy sikerü, de jó lenne ha kék lenne