Neked kell eldöntened melyik fontosabb az egyik: "arany" kipufogó. gyönyörű szép kék, 24000-nél nagyszervíz lesz, Givi doboz (sokat ér).
A másik: Kicsit fura miért kellett 18000-nél lánckereket cserélni? gyanús a km! 18000-nél jó állapotú gyári dunlop gumi? SV650 csere -- hiányzik neki a nyomaték! Bár ez jóval olcsóbb
Hogy ti mit szerettek a külfoldről behozott vasakban? Ha ennyi kilóméter van benne(kétlem) nem lehet semmi baja.Mond meg az embernek hogy bevinnéd a kawasaki m3 ba állapotfelmérésre.(35 ezer)Mindent néznek csodagéppel.Ha az eladó azt mondja hogy hajrá, elgondolkozhatsz hogy nincs stikli benne.Ha valami kifogást emel akkor nem annyi km-van benne.
Csőváz csokis palacsinta!Miután én is er vennék ajánlm hogyha a pesti 445 e kawát nézted ki felejtsd el!Brutál lelakott horpadt olajos kb 3 X estek el oldalanként.Mindene törött.
Felvettelek! Na egyrészt, nem kell irigynek lenni hogy én olyan motort fogtam ki, ami csak a szervizbe járt karbantartásra, meg vissza haza Ráadásul ennyi "extrával"
Szuper, belinkeltem ezt a két csodát, ezeket kéne megnézzük! Ha elkísérnél, és hozzáértően rácsodálkoznál, meg esetleg mennél vele egy-két rundót, akkor én is állok neked egy két kört :)
no és persze mindkettő benne van a szigorú magyar használt motor km- szabványban- azaz egyik sem lépi túl a bűvös 25. 000 km- es futásteljesítményt- hátt igen nem sok Er- 5 - öt láttam még 30 e km feletti futásteljesítménnyel eladót.
Csak páran vagyunk ekkora motorgyilkosok, hogy pl. a nem egész 6 éves Er5- ömben már lassan 35 e km van?
Azt fogom csinálni, hogy leviszem hozzád a sérült balosomat, és megnézem, hogy mennyire ment el. A nagy részét úgyis a motorra való felpróbálgatással lehet csinálni. Meg, mint írtam változtatni is szeretnék rajta.
Aztán ha megvan, hogy mit miből, és hány fokos hajlítással, akkor jöhet a sorozatgyártás.
Én Tárnokon lakom, és minden nap Pesten járkálok, dolgozom.
Nézz ki egy pár mocit, dobdd fel ide a linket (ugyanis már képről írtó sok dolgot meg lehet mondani egy ER-5-ről), és ha időm engedi, és össze tudjuk egyeztetni Én is szívesen elmegyek veled pár sörért.
Íg ypersze Én drágább vagyok mint Fisi, mert komoly a sör.
Ja ééértem mire gondolsz, hogy az utolsó szériás 2005- ös korracél csöves gépekre hajtasz!
Annak se sárga a csöve, csak a nagy hő miatt besárgulnak az eredetileg acél színű csövek.
Az enyém is ilyen- meg persze a többi hasonló leömlős Er-5!
hát a fekete is jó lenne nekem, a többi színnel meg kivagyok békülve, de a piros áll az utolsó helyen
már elszalasztottam egy pirosat, ami jó lett volna
Azért mérvadó a szín, mert egy sok-sok évre való motort szeretnék, és sok-sok megszorítással, sokáig gyűjtöttem rá, hogy egy tökéletest kapjak. Meglátjuk hogy sikerü, de jó lenne ha kék lenne
Neked kell eldöntened melyik fontosabb az egyik: "arany" kipufogó. gyönyörű szép kék, 24000-nél nagyszervíz lesz, Givi doboz (sokat ér).
A másik: Kicsit fura miért kellett 18000-nél lánckereket cserélni? gyanús a km! 18000-nél jó állapotú gyári dunlop gumi? SV650 csere -- hiányzik neki a nyomaték! Bár ez jóval olcsóbb
Mármint a csodálkozásban!
Bocs nem lehetett kihagyni!
12v- os rendszer- tárcsafék, önindító
Csak páran vagyunk ekkora motorgyilkosok, hogy pl. a nem egész 6 éves Er5- ömben már lassan 35 e km van?
bitugabor!
ha van kedved dumálni még vegyél fel msn- en!
A kék 2005- ös a fekete 2004-es mondjuk a kéknek korracél a kipuja- mindkettő jónak tűnik- sajna még mindig szaré- húgyé- árulják az Er5- öket...
http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasak
i_er-5-4603480
http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_er
5-4488496
(persze a kék a legszebb)
Ötletei jók- igen- rakj csak fel ide is bátran a vasakról képet!
Azt fogom csinálni, hogy leviszem hozzád a sérült balosomat, és megnézem, hogy mennyire ment el. A nagy részét úgyis a motorra való felpróbálgatással lehet csinálni. Meg, mint írtam változtatni is szeretnék rajta.
Aztán ha megvan, hogy mit miből, és hány fokos hajlítással, akkor jöhet a sorozatgyártás.
Nézz ki egy pár mocit, dobdd fel ide a linket (ugyanis már képről írtó sok dolgot meg lehet mondani egy ER-5-ről), és ha időm engedi, és össze tudjuk egyeztetni Én is szívesen elmegyek veled pár sörért.
Íg ypersze Én drágább vagyok mint Fisi, mert komoly a sör.
Annak se sárga a csöve, csak a nagy hő miatt besárgulnak az eredetileg acél színű csövek.
Az enyém is ilyen- meg persze a többi hasonló leömlős Er-5!
már elszalasztottam egy pirosat, ami jó lett volna
Azért mérvadó a szín, mert egy sok-sok évre való motort szeretnék, és sok-sok megszorítással, sokáig gyűjtöttem rá, hogy egy tökéletest kapjak. Meglátjuk hogy sikerü, de jó lenne ha kék lenne