Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én a hasznaltmotor.hu-n elég sok szép darabot találtam tegnap nem rossz áron.
Keresőbe csak azt írd be, hogy er (ne azt, hogy er-5,er5 stb.) +évjárat +köbcenti.
Fisi már leírta miért jobb az újabb fajta ha csak a hosszabb, jobb rugóstagot, és a min. fél literrel kissebb fogyasztást nézzük már megérte.

Azt nem értem miért negatív az, ha nyolc hónapja nem mentek vele? (sztem majdnem mindenkié közel 6 hónapja áll)
Legjobb vétel napelemes motorosoktól vásárolni.
Évjárat egyébként nem nagyon számít, sokkal fontosabb az állapot, és hogy mennyire volt kényeztetve.
Fisi tavaly leírta, hogy hogyan mossa a motorját, nem mintha én nem lennék alapos, de sztem az ő motorja még dorombol is közben.
E85!?

Mi a ráknak!? Egy 4-5 liter közt fogyasztó motornál!?
Nagyjából jó is az összefoglaló!
A 2000 utáni módosítások a más gyújtas a 2literrel nagyobb más formájú tank. a más formájú kényelmesebb nyereg-más faridom. És a lényeg-a sokkal erősebb,hosszabb rúgóúttal rendelkező hátsó rúgóstag!
Hajrá, két évvel ezelőtt én is így voltam, bár még nem tudtam, hogy er5-öst veszek. Sok sikert!

Csak vigyázz, közbe ne jöjjön a 3. gyerek, mint nekem!

Az idei költségvetést elvitte az autó csere, de jövőre olyan állat gépet veszek, hogy csak na.
Jövőre egy ilyen állapotúba benevezek!
ha valamit kihagytam, majd tapasztaltabb kollegak kiegeszitik :)
oh es meg a fekfolyadekot kihagytam, azzal az a baj, hogy nagya avizmegkotokepessege a levegobol felveszi a parat a viz forrasra hajlamos egy rendes hasznalat kozben felmelegedett fekben. A forras miatt buborek keletkezik a folyadekban es a bubi osszenyomhato es szevasz fek onnatol, igyhat azt is cserelem. Egyebkent masnaak is ajanlom kb ketevente elvegezni nem egy nagy wasisdas kis odafigyelest azert igenyel.
ja es amit meg kihagytam, ha megnezel egy motort, soha ne egyedul menjel, tobb szem tobbet lat, probakorhoz ragaszkodjal mindenkepp.
ja es meg egy par uj gyertyat is fogok beletenni, remelem nagy meglepi nem fog erni ezekutan. Amit megtanultam egyebkent, hogy keprol mindig sokkal sokkal szebb a motor mint eloben.
amit mindenkeppen meg fogok tenni hazahozas utan:
olaj, olajszurocsere
legszurocsere
karbiszinkron
szelephezagallitas
fekbe
tetek kiszerelese kopas ellenorzes

meg egy kompressziomereset lehet megejtek
egyebkent en amit megneztem vasarlasnal, hogy konnyen indult hidegen, melegen megforgatva nem kopte a fustot kormanycsapagy nem lotyogott utkozestol utkozesig akadozasmentesen fordult a kormany utkozok nem voltak letorva lengovilla oldalra nem kotyogott a hatso felfuggesztest fel-le megrangatva nem volt logas 70-80-nal elengedett kormannyal nem tert el az egyenestol. blokkon nem volt olajfolyas teloszimering nem kopte az olajat. + fekek mukodtek. erdemes meg ranezni a lancra is.
akkor azt hiszem elkovettem az osszes hibat amit lehet, most papiroznak a nevemre egy olaszbol behozott 98-as piros er-5-ot, ami kicsit kapott mar az elettol (ezutan sem vitrines szekrenyben lesz tartva). kb szerda-csutortok kornyeken mehetek erte. ja bukocso projekt kimenetele pedig meg mindig erdekel, ha van valakinek elado, vagy ha beindul a maszek sorozatgyartas es "occo" :).

egyebkent hiaba keresgeltem nem taltam listat arrol hogy pontosan mik is a 2000 kornyeki modositasok, ha ezeket valaki leirna, vagy linkelne valami oldalt rola megkoszonnem.

ja e85-re valo atkarburalasra vannak-e tapasztalatok?
Ha nem zavar a szín-mint bitut-akkor vedd meg Gadus motorjat-és gond letudva!
Amúgy pár oldalt olvass vissza-sokszor leírtuk mi a lényeg!Inkább a 2000 utáni gépekre hajts!Holnap kissé frissebb leszek ma túlóra volt-ne haragudj. Üdv a klubban!
Sziasztok!

Új vagyok, vagyis szeretnék lenni a motorosok között és elkelne egy pár jótanács motorvásárlás kapcsán.
A témában emlitett darabra fáj az én fogam is, bár a kínálat nem olyan hatalmas, vagy csak rossz helyen nézelődöm
nem nagyon szeretnék külföldről behozott mocit, ki tudja mi történt azzal.
Viszont nem tudom eldönteni, h inkabb egy régebbi évjáratú (97-es) szépen karban tartott mocit nézzek, ami nekem nagyon jó áron lenne, vagy egy 02-es évjáratút is találtam, de azzal meg 8 hónapja nem mentek, bár az is szép állapotban van, és a tulaj is azt mondta, h vigyázott rá (mi mást is) szerintetek mire érdemes odafigyelni, milyen hibái lehetnek? és szerintetek az évjárat mennyire számít? (mint pl kocsiknál?)

Előre is köszi
Sok sikert!
Na, visszaszerzem a kölcsönbe adott bukómat, már szóltam a srácnak, igényeltem egy kis tőkeinjekciót ha minden jól megy, 1-2 nap és készen állok a vásárlásra. Beszéltem a tulajjal, megvan még a moci, vár szeretettel, ugyhogy már csak MHMAX-on múlik minden Alig várom

Na csak gondoltam megosztom veletek

Oh, és egyre melegebb az idő
Bassz! Telefonon nem működik a link copyzás-nem tudom megnézni így
Na hát, ez tényleg jól néz ki!
Azért, amire nagyon vigyáznak (mint pl. a tied), annak megvan az ára:

http://www.hasznaltmotor.hu/hasznaltmotor/hasznaltmotorok/191513/KA
WASAKI_ER_5_.html
Azt írja "jó gumik". A 18000-et futott dunlopot nem neveznénk annak, aki meg ennyire idejében lecseréli, mert nem tetszik neki, az nem dunlopot rak fel.

Pizzásdobozt én se raknék föl, de az tény hogy nem olcsó dolog, pláne ha Givi.

Mibe fáj egy tankfóliázás? Majd dobj fel róla képet légyszi!
Akár hogy is nézzük- a használt motor vásárlás valahol mindig is lutri marad- ahogy Zimi mondta- kevés a becsületes eladó...
Hát igen a lánc elég necces- főleg hogy a nagy átlagnak 30- 40 e km közt sincs semmi baj a láncával!
Meg hátsó pizzásdoboz- juuj- de nem csipázom!
Van valakinek ilyen "lepusztult" Er-5 e?

Hurtony Pista bácsi haveromnak Baján van egy jó kis 67 e km- et futott Er- 5 -e köszöni szépen kurta jól van, de azért legközelebb már vezérmű lánc csere beszáll azért!
A gyári Dunlop 18 ezernél még épp nem a minimumon van- lehet neki az 1 mm is gyári szép állapot?! :D

Holnap jön a fóliázó gyerek végre a tankom két oldala megkapja a megfelelő védelmet!