De igen,én kerestem.
Hát akkor elbuktam.Írtam a srácnak,mire rávettem magam, h megveszem,leütötték a licitet és elvitték villámáron.
Azóta nagyon nem is kerestem.
A múltkor nem te kerested, amikor belinkeltem egy vaterás linket?
Sikerült a sráccal beszélni?
Azért kérdem, mert nekem meg olyan műszerfal előlap kéne, amin van benzinszintjelzőnek üveg.
Lukoil-lal gázolaj terén volt már hasonló problémám, de nem hiszem hogy nálad ez játszik, de azért egy próbát megér hogy rátankolsz vmi jobb minőségűt és másnap egyértelműen kiderül.
Első körben megnézném a gyertyákat, gyertyakábeleket hidegindításhoz elengedhetetlen egy bika szikra. Nem taglalnám, de neten találsz írásokat, hogy hogy kell kinéznie, és ha nem úgy néz ki, akkor az mire utal. A gyertyákat inkább cseréld, mint tisztítsd, mert úgy nem ér csalódás, és nem egy nagy pénz.
Ha telente nem engeded le az úszóházat (én nem szoktam, mert "meleg" helyen alszik), akkor a karbitisztítást is érdemes megejteni.
Ezután, szikra van, benzin van feltételezve, hogy átenged még a légszűrő indulnia kell.
Nagyon precíz japán szerkezet, mint említettem volt 50.000km-rel is pöccre indult.
Ha e fölötti km van benne, akkor azért egy kompressziómérés is szükséges.
Ja, és a szivatókar nem csúszik vissza. Ha nem lehet feszíteni rajta, akkor ha gondolod megnézem, mert asszem még megvan az a komplett egységem.
Köszönöm!Érdekes,de ezt csinálom,és mégsem oké,csak nagy nehezen indul. A második idítás ugyanazon a napon akár 5-6h-val később viszont már indul.Lehet,hogy rossz helyen tankolok /Lukoil/?
Nagyon kiábrándító munkába menet előtt ott állni a motor mellett és semmi percekig!
Köszönöm az eddigi választ!
Engem az érdekelne- hogy a piros motor féktárcsája milyen állapotú- és ha nem túl kopott- akkor mennyibe fájna? Hol a telephely- mert ha baja- akkor nekem jól jönne- kalocsai vagyok!
Ha jó állapotban van a jobb első index kompletten érdekel. (tartó, kábel, csavarok, búra) Mibe fájna pénzügyileg? :) E-mailre is jöhet válasz(adatlapomon). Egyben mennyiért mennek a mocik? Működőképesek? :)
Csutka szivató, gázhoz nem nyúlsz, kapcsoló, meg gyűjtás legyen, megnyomod az önindító gombját, és kb rossz esetben is pár másodperc indítózás után életre kel.
Ez még a 10 éves 50.000-et futott ER-5-nél is így ment 0 fok környékén.
Ha már jár szivatóval hagyd, hogy 2000-3000 között forogjon. Amíg nem melegszik egy kicsit nem lehet gázt húzni.
Kedves Er-5-ök!
Nekem is ilyen van,de reggel egyszerűen nem indul,vagy csak nehezen amióta ilyen hideg van.Esetleg valami indítási trükk,vagy egyéb ötlet?Nagyon köszönöm!
Persze, tudom én, majdcsak visszarendeződnek a soraim.
Ma pl. csak 55 km-re mentünk anyósomékhoz, de kiakadtunk: 5-en, ebből egy gyerekülés és egy hordozó, meg a 185 cm magas fiam, alig bírtuk begyömöszölni magunkat az Ignisbe. Ja, és menet közben ne akarjuk a kabátokat levenni, mert lehetetlen. Viszont így meg nem lehetett fűteni, hogy a gyerekek ne izzadjanak szarrá.
A mai nap után már nem kell győzködnöm a feleségem, hogy cseréljük az autót, minél előbb!
Ugyanmáá Zimi Testvér.Merjünk nagyot álmodni!Megveszed a nagyobb autót is meg a nagyobb motort is eccerre kicsi pénzé 120havi hitelre ahogy illik.A törlesztés meg ugye ....Na jó ez vicc olt.Annak se túl jó.De azért igen sokan járnak ebben a cipőben manapság.előbb utóbb meglesz vsak egészség meg munka legyen!
Szia Japu, Kecskeméten egy gramm hó sincs!
Nem tudom, ennek örüljek-e, vagy sem, a gyerekeim mindenesetre nagyon szomorúak, hogy csak a híradóban látják a havas tájat.
Az én motorkám is pokróc alatt szunnyad. A nagyobb motorra cserét a nagyobb autóra csere fogja megelőzni, úgyhogy hosszú távon rendezkedem be a pöcsköszörűre.
De ami késik...
HaliHÓÓ!
A fórum is téliálmot alszik,nem csak a motorok?
Azért nemsemmi hogy kéthete még motoroztunk egy jót,most meg hó és repkednek a minuszok.
A Mikulásnak nemkell kerekeztetni a szánkót,van hó is.
1.Helyzet kép
2.ER téli álomban.
Én egy másik oldalon megleltem a telefonszámát is.
Ha érdekel utána nézek.