Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Itt egy komolyabb oldal.Alvazszam is kell asszem!

http://www.kawasakiparts4u.com/
2002 előtti. Vissza tértem a gyári billentyűzethez ennek is még tanítani kell a t9ed ét..
Ha 2002 erotika géped akkor jó.
Ha még jól emlékszem van egy On egy Res meg közepén egy Pri állás. Res = Reserve, On ugye a fő és tudtommal a Pri a szerviz állás mikor is kiiktatod a membránt és fel bírod tölteni téli állás után pl a karburátort csészéit..
Én ebay-en láttam javítókészletet is, meg csapot is (még újat is lehet találni). Magyar forgalmazóról nem tudok (Kawánál nincs felújító készlet?). Meg igen, bele lehet barkácsolni másik motor csapját is, de hogy melyik lesz jó bele, azt nem tudom. Mondjuk egy benzincspnál nem számítanék nagy kompatibilitási gondokra...
Bocsi elírtam, "res" állásban van folyamatosan, nem pri-ben...
Res állásban sem folyik orrán száján, az a tartalék állás..
Tudtommal felújító készlet csak a régebbi típus csapjához van..Talán membránt külön lehet kapni a Kawasakinál.. Zimi anno másik gép csapját rakta fel, használd a keresőt.
Sziasztok! Ismét egy pár kérdést zúdítanék rátok. Olvasgattam már itt a fórumon is benzincsap témában, az a gondom, hogy csak "pri" állásban üzemel, a másik kettőben folyik orrán, száján, sokan írtátok, hogy bontottat ne, mert ki tudja mennyit állt és a membrán megadja magát. Újat nem szívesen vennék 20-30 ezerért, persze ha nincs más választás kénytelen leszek. Írták többen, hogy felújító készletet is érdemes venni, de azt itthon nem találok. Tud valaki esetleg itthon ki forgalmaz ilyet? vagy egyéb megoldás? Más típusú motor csapja? ne adj Isten valakinek egy nem rég bontva eladó?
na jó ekkora szerencsém úgy sincs
Előre is köszönök minden segítséget.
Meg kibelezetlenül is...
A gyári dobnak kibelezve is szerintem k... jó hangja van.
Minden szívó- vagy akár toló oldali változtatáshoz hozzá kell lőni a blokkot- ez nem hülyeség. MAjd akkor vennéd észre a küönbséget ha esetleg padon bemérnék, vagy egy másik gyári rendszeres dobos Er- 5- el össze hasonlítanád a gépedet. Nálam pl, ugye az alapjárati keverék csavar lett hozzá lőve úgy nem durrogott már annyira, de mondjuk a gyári rendszeres szinte 0 durrogáshoz képest még mindig jobban durrogott, plusz fogyasztásban is volt 3- 4 tized plusz a sportdob javára, meg jobban sem ment tőle, ellentmondva az urban legendekkel, miszerint jobban megy vele. Igen ha mindennel utána mész. Killerrel meg azért nem túl sok különbség van mert azzal csak vissza fojtod kissé a rendzsert.
Nagyon szépen köszönöm a gyors, pontos válaszokat! Következő fizetéskor beruházok egy ilyenre.
Kell a lófact! Szerinted én hozzálőttem? Naugyehogynem ?Pont jó.(Killerrel persze)
Mint Smice is leirta, nem feltétlenül jó dolog a gyári dob cseréje...
Parabellum meg rosszul írja, nem jobb a sportdob a gyári dobtól, sőt..
Hozzá kell lőni a karburátort stb, csak úgy van értelme.
Amit viszont mindketten jól írtak, hogy sajnos előbb utóbb kénytelen leszel lecserélni a rendszert, a miatt hogy a gyári dobok nagyon halkak (bár engem ez nem zavart) de egyszersmind szét fog esni 30_ 50 ezer km között.
Van sok alternatíva, pl. Hando, Finster, Arrow ha jól emlékszem és a többi. Mi itt páran anno a Hando dobot preferáltuk kétféle kivitelben.
Javaslom, hogy amíg nem esik szét a gyári, hasznosabb dolgokra költsd el az első árát, aztán ráérsz majd ha szét esett gondolkodni a sportdob felrakásàn..
Volt itt a sportmotoron cikk is erről, ahol összecsaptak a vélemények, ott mindent el lehet olvasni, pro és kontra... Szerintem akkor van értelme, ha pl. pályára tuningolod a motort, és minden tized LE számít, és rendesen megcsinálod, felraksz egy teljes rendszert, a szívóoldalt/karburálást is hozzáállítod, és padon beállítod. Egyéb esetben inkább csak rontasz a helyzeten. Ha meg csak a hang miatt teszed fel... egyéni ízlés kérdése, én nem tenném.
Szóval én gyári párti vagyok, egy ER-5 utcai használatánál nem hiszem, hogy költeni kéne 100 ezreket (milliót?) tuningra, hangosabbat meg nem szeretnék, és valószínű a szomszédok sem, ez is szempont, ha az ember nem az isten háta mögött lakik és motorozik, hanem lakott területen. És akkor még ott a stressz minden alkalommal, átengedik vizsgán vagy sem, beleköt a rendőr vagy sem, ki merjek-e menni vele külföldre vagy sem...
Egyébként ismerősöm pont úgy járt, mint ahogy szimpatikus írta, vett egy motort sportdobbal, eleinte amíg a városban próbálgatta nagyon tetszett neki a hangja, aztán amikor először elment vele túrázni, már nézte is, hogy kéne megszabadulni tőle, mert olyan fejfájást kapott tőle, hogy megőrült.

Más kérdés, hogy az ER-5-nél típushiba a gyári dob szétesése, szóval előbb-utóbb gyakorlatilag kötelező cserélni.
Egy jó sport dob jobb a gyárinál.De csak killerrel használom.Vizsgán azért van benne kockázat.Eddig átengedték vele de...
Én sportdob párti vagyok,de azért ésszel kell bánni vele..mentem olyan motorral,ami olyan hangos volt,hogy 10km után megfájdult tőle a fejem...habár városban vicces volt,az autósok nem győztek lehúzódni,annyira brutális volt a hangja XD
De hamar le lett fojtva,használhatatlan volt...
Gyári dob vagy sport dob kinek mi vagy melyik a jobb?
Nincs kinyírva,működik csak ha ilyen 65-éven felüli nyannyereket ingyen kell vinni akkor azt neked kell fizetni.
Ilyen teherrel veszteséges lesz.
Nameg rohadt gazdag ország vagyunk,sz..ni is kocsival megy a jónép.
Kies városunkban egy 16:00-18:00 közti időben a pesti ingázók miatt van hogy 3 kilóméteresre duzzad egy lámpa miatt a hazajutók sora.
Na igen, ilyen ruha-bukó-stb. dolgokat szerintem is csak próbával érdemes, azt én sem rendeltem még soha online.

Debrecen-Brüsszel nem last minute, most voltam vele otthon, de barátom most jön márciusban, szintén ezen az áron, én meg mindjárt veszek áprilisra jegyet, ugyanennyiért. De ahogy nézem még júniusban is van ennyiért jegy, szóval elég üzemszerű. Aztán persze a tanszünettel kicsit feljebb megy az ár. Először én is néztem amúgy, hogy jól látom-e, hogy 8 euro egy út. De tényleg annyi. Lehet a terrorveszély miatt ment így le.
Ez a WizzAir amúgy, de régebben a RyanAir-rel is rendszeresen utaztam Magyarország-Belgium (Hollandia) közt 3000 Ft körüli összegért.

Na mindegy, csak sajnálom, hogy Magyarországon így ki van nyírva a tömegközlekedés. Az árak és a szolgáltatások annyira nincsenek arányban, hogy csodálom, hogy egyáltalán van még, aki vonatra ül (65 év alatt).
Olvass már vissza mit írtam erről alább..
Csizmát rendeltem a lajosból,meg kesztyűt.
Olcsóság miatt.
Bassz mindkettő kicsi,persze visszaveszik csak küld vissza és utalják a pízt.
Na így lett a cucc drága.

Nem rendelgetek,megyek és veszek,valahol.
Hál istennek nem debrecenben lakom.

Amúgy a debrecen-brüsszel 5000 szerintem nem üzemszerű,talán lastminut lehetett.

Gyalog többe kerül ha éhenhalva jössz haza akkoris.
Na jó, de Lajos 10 euro-ért házhoz küldi a terméket. Ha a Bázismotortól rendelsz, akkor ugyanúgy rájön még a postaköltség, ami nem sokkal olcsóbb. Akkor mondhatod, hogy nincs postaköltség, ha mondjuk pont útba esik a Bázis munkába menet, és külön kitérő nélkül be tudsz ugrani, de ez nem sokaknak adatik meg. De számold ki, hogy pl. Debrecenből mennyi lenne felvonatozni Pestre, hogy átvedd az árut (me' rohaggyanak meg a futárok, azért sem fizetek postaköltséget, hisz már benne van a Bázisos alapárban). Vicc, hogy 6000 Ft egy út, azaz csak oda a vonat... Miközben Brüsszel-Debrecen repülővel 5000 Ft - oda-vissza.

Szóval nekem sehogy nem jön ki a matek, pedig anno én is nézegettem a Bázismotoros árakat, de mindig túl drágának találtam. Főleg, hogy más magyar boltok ugyanazt a terméket olcsóbban adják, ld. alant a Bembomotoros linket, ahol 70% a plexi ára - úgy már inkább kijön a Louis-os ár.