Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Látod, csak szólni kell, egyből megtudjátok a duct tape lenyűgöző történetét!

Én nagyon nem vagyok híve az álló helyzetben járatásnak, szerintem is a motort menet közben kell felmelegíteni. Télen amúgy nem mentem még ER-5-tel, de az injektoros motorom kb. azt csinálja, amit írtál, hogy fokozatosan engedi vissza a "szívatót", azaz induláskor ha hideg van magas alapjáratot tart, majd szépen lassan, apránként egyre lejjebb veszi míg végül eléri a meleg alapjáratot. De ezt nem a garázs előtt várom meg, hanem menet közben, a hajtáslánc többi része is hadd melegedjen. Persze amíg nem meleg, addig csak nagyon kíméletesen hajtom, télen főleg.

Illetve idézem Fisi korábbi hsz.-át, miszerint inkább a gázkarral emeld az alapjératot, ne a szívatóval (illetve szívatóval ne sokáig):
"Hideg a motor, kicsit tovább kell tartott gázzal alapjarat felett tartani. Illetve az először kissé maradhat a szivató is tovább mondjuk egy percet. Tartott gázt direkt írom, ugyanis a sok szivató felhigitja hosszú távon a motor olajat. Lődd be kézzel kb. 1500 környékére hagyd úgy 2-3 percig közben aprókat raprobalva a gáz karra majd látod hogy veszi a gázt. Télen nyűgös ribanc az Ernő, de mint egy jó ribanc ennek is megtalálható a G - pontja kellő gyakorlattal!"
Na ja,beindít,kitol,kapu bezár,sál,sapka,nagykabát felvesz,ráül,kipöfög óvatosban a nagy jáccótérig és GÓ.
Semmi extra2. Beinditod 1-2 perc nyáron, télen meg max 4-5,azt GO! Első 10 kmen ne porgesd 4 ezer fölé azt csá!
Na lett egy kis élet a fórumon Közben valahogy beugrott még egy kérdés, amivel kapcsolatban érdekelnének a vélemények.
Vannak érvek -ellenérvek a hideg (értsd nagyon hideg) motor járatásával kapcsolatban. Az emberek egy része, sőt azt hiszem az ER5 user manualja is azt tanácsolja, hogy indítás után kíméletesen menet közben kell a motort melegíteni, illetve fokozatosan visszatolni a szívatót.
Na most ha jól emlékszem ez a gép nagyon nem szereti, ha mondjuk 2000-es fordulaton pattintom 1 -be. Szóval muszáj járatni, hogy az induláskor már szinte ne is kelljen a szívató. (ez spéci decemberi szitu, szezonban semmi probléma ezzel)
Szerintetek?
Nehogy betegye a képet ez a buzi fórum!!!!
Én ilyet vettem elsőre. Kicsit nehezebb volt benne váltani, de akinek nagyon nincs pénze, annak akkor is jobb, mint egy sportcipő, ne adj Isten, strandpapucs. 6-7 ezer között volt az Aldiban.
Ennyi!
Na, hogy ráéreztem... Amúgy tuti kényelmes, azt nem vitatom, de védelem szempontjából sose éri utol a csizmát.
A kacsatollas sztori csak városi legenda. A duck szövet már jóval a II. VH előtt létezett, a holland doek szóból származik, ha jól tudom ugyanis a hollandok találták fel és exportálták olcsón nagy mennyiségben ezt a strapabíró szövetet, amit az angol hajósok előszeretettel használtak, ők angolosították a "doek"-et "duck"-ra. Már a Manhattan-híd acél kábeleit is olajos duck szövettel vonták be 1902-ben.
A második világháborúban meg a duck tape előtt is szövetszalaggal zárták le a ládákat vízmentesen, csak annak az volt a baja, hogy a ládák felnyitásához ollóval/bajonettel stb. kellett felvágni. Ennek leváltására találta ki a duck tape-et egy hadiellátmánygyárban dolgozó anyuka, akinek két fia is a fronton szolgált, ugyanis aggódott, hogy a ládák nehezen nyithatóak. A duck tape nagy újdonsága, hogy kézzel téphető volt. A fejlesztés és gyártás jogát végül valóban a Johnson & Johnson kapta meg, pontosabban annak Revolite nevű részlege, aminek már sokéves tapasztalata volt a duck szövettel, ugyanis duck szövetből gyártott orvosi kötözőanyagokat.

Powered by Wikipedia :)
Na de most akkor az jó vagy nem?
Na úgyfest, hogy minden rejtély megoldódott. Kössz az infót.
Nincs itt összeesküvés. A második világháborúban alkalmazták (Johnson&Johnson) fegyveres/lőszeres ládák vízmentesítésére. Azért duck, mert a kacsa adta az ötletet azzal, hogy úszik a vízen és mégis száraz marad a tolla.
Aztán készültek vízálló cipők és nadrágok, sátrak is a duck-szövetből.
A duct tape is helyes.
Ha jót akarsz venni akkor ezt nagyon ajánlom!
Kutya szerint aki a Hegylakok blogot is vezeti, annyira szellős hogy hegyek között reggel, meg hidegebb helyeken majdhogynem fázott a lába! És Gore -texes nem kell mondani ugyé..
http://www.euromotor.hu/shop/p...
Pont ilyen cipőt vettem tavaly Mikikém! :)
Csak a vízálló változatot. Konklúzió, még most is ér annyit -2-3 0 celsius fok) mint eddigi melegebb munkavédelmi bakancsom. Viszonylag kényelmesen lehet lenni benne csizmától kényelmesebb.
Eddig jól vizsgázott, bár árban annyi mint egy csimma -42 ezer Ft.
Ennyi!!
A terméknév melletti karikázott R betű sejteti hogy ez levédett logo.Szerintem a gyárban is értették a szóviccet.
De akkor miért tették rá a kacsa rajzot? Én itt valami összeesküvést sejtek......
A vicc kedvéért bármit. :)
Csak már néha kifekszek ezektől a fordításoktól-ferdítésektől. TeCső és hasonlók. :) Mennyivel egyértelműbb (és rövidebb) mondjuk egy ragszalag vagy szigszalag...
Egypici alkotói szabadság engedélyezett a fordítónak ha vicces nem?

Mondjuk én ezt Duct Tape-ként ismertem (heh, rá is van írva). De valóban használják a Duck Tape elnevezést is, viszont ott a duck nem a kacsát jelenti, hanem a sávolykötésű szövetet (a duck ugyanis egy szövetfajta, ld. még: "ducks", ami egy matrózok körében elterjedt szövetnadrág volt). Szóval akkor már helyesen fordítva: csinvat szalag.
. Gondolom ez a cég találta ki a toalett kacsát is Óriási.
Ezt mindenki megkérdezi.
Fordítsd le.
Boccs, de mi az a kacsaszalag?
Tesco szatyor+kacsaszalag kombó mindent visz ilyen téren.
Kesztyűre ha kicsi a kezed a sima xl-es gumikesztyű a takarítórészlegről 400-ért tökéletes,csak ott vagy meglőve ha 12-es méretű alapból a kezed,akkor szorítani fog picit.
Via ferrata és sportcsizma? Kemény vagy. Én nem vállalnék hegymászást motoros csizmában. Mármint OK, egy "megállunk a parkolóban, és felsétálunk a kiépített úton a várhoz" típusút simán, de annál komolyabbat nem, ha nem muszáj.

Eső ellen nekem általában elégnek bizonyult, hogy kívülről ráhúzom a (vízálló) nadrágomat. Ha a csizma van kívül, akkor nekem is beázik (mondjuk szerintem nem a cipzárnál, hanem simán felülről befolyik). Mondjuk ha útközben kap el az eső, és kívülről vettem fel a csizmát, akkor már mindegy, mire megállok, hogy ráhúzzam, már beázott.