Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Volt fennt nekem is 140-es gumi, azthittem nagyon király..
Aztán kapott új gumit előre hátra gyári méretben, Michelin radialt, amilyet Fisi is küldött.
Amikor fel lett rakva és jöttem ki a gumistól, az első kanyar elég kellemetlen meglepetés volt..nem sok az a 10mm különbség , de érezhető!
A gyári mérettel sokkal jobban kezelhető, semmi értelme szélesebbet feltenni...szerintem... :)
És őszintén ezzel a kintekunta dzsunka balra rizsliszt gumival ami egy centivel szélesebb- szal lófasz de semmivel miért fogod jobban tudni dönteni?? A gyári gumival ha megtanulsz kanyarodni lekarcolod a lábtartót- szóval nem értem már megint..
Ilyet tegyél rá gyári méretben azt cső- ja és radiált!
http://youtu.be/CyW_eXMLHJo
kawasaki er-5 alkatrészei eladók 2004 -es évjárat van egy hibátlan müszerfal is tel 06704275150 ha lehet telefonon érdeklödj
Köszi a választ, Én csak annyit kérdeztem, hogy elfér-e és végre megkaptam a választ. Elfér. Köszönöm!A gumi méret változás nálam csak annyit tesz, hogy ezzel a gumiszélességgel nem merem dönteni. Ilyesmire gondoltam 140/60 R17 http://tyres.cardekho.com/mrf/... alacsonyabb lesz, de szélesebb.
Mikor megvettem, nekem is 150-es volt hátul, igaz elég kopott már. Aztán mikor lecseréltem gyári méretű új gumira éreztem, hogy így sokkal jobbak a menettulajdonságok.
Egyébként elférni simán elfér.
70/5210869
safardenes kukac gmail pont com
Csatlakozom az előttem szólókhoz, korábban is leírtam már a véleményem, a lényeg, hogy nem érdemes 150-re váltani. Bele lehet pajszerolni, de a nehéz gumi, az eltorzult (magas és összehúzott) profil csak rontja a menettulajdonságokat. Szakértő szerint is max. 10-zel érdemes eltérni a gyári mérettől, tehát 140-ig még nincs nagy változás, de a 150 már sok.
Vagy cserélhetsz még felnit...

De igazából nem nyersz vele semmit. Amúgy miért akarnál 150-est hátra rakni? Ha pl. kevesled a tapadást, azt a 150 egyrészt nem oldja meg, másrészt abban tudunk segíteni, hogy milyen gumit válassz. Egy sportosabb keverék + mintázat + övszerkezet valóban sokat javíthat az élményen, méretváltoztatás nélkül.
Látom ott is motorozós idő van. :)
Győr : Reál Motor szervíz, Böröcki Motorszervíz győrújbarát, de ezeken kívül biztos van még.
Szia valami cimet tudnál adni amin el érlek
Facen van csoportunk TKB néven- de egy talira illik eljönni legalább ha a csoportba akarsz tartozni...
A többi kérdésedre a kereső itt a topicban megfelelő választ fog adni, vagy adj mailt oda még tudok küldeni egy rövidke leírást.
Sziasztok! Én még új vagyok itt, na meg a nagymotorozásban is. Szívesen csatlakoznék hozzátok túrára eszme cserékre. Tavasszal én is nagy generált akarok : olaj csere, olajszűrő, légszűrő , esetleg gyertya. Azt mondták semmi baja, esetleg karbi szinkron kell. tudtok segíteni ezek kiválasztásában, gyári rajzok találatával, szervizek ajánlásával Budapest vagy Győr környékén? Köszönöm: Tomi
Kb semennyivel mert a keskeny felni jobban összehúzza a normálisnál.Széles gumihoz széles felni dukál.Az meg nem fér bele.Drága is meg szabálytalan is.
Kell a baj? Utána meg keresgélsz kölcsönkereket műszakira. Szerinted mennyivel tapad nagyobb felületen egy 150-es, mint egy 130-as?
130, teljesen jó a többit nem lesz se szebb se jobb..
Széles gumira vágysz vegyél Er6ot.. Stb..
Szerintetek felfèr a 150/70 r17es hátra? Vagy csak a 140es?
Önindìtó szabadonfutó cserèlve :) A kèp Dobogókőről lefele egy erdei úton kèszült ma :)
Szia!

Nekem van egy darab kimaradt. Gyári Kawasaki, az Ivanicsnál rendeltem. Nem akarod átvenni? Féláron odaadom.
Ivanics, Nagyvas
sziasztok
Tudnátok nekem helyet mondani hol tudok Első teleszkóp hoz porvédőt beszerezni ?
Előre is köszi
Hujj, millen szexuális töltetű szöveget nyomtam anno
Ez teccik így kép alapján.Lehet bepróbálom.A régi sajnos mér szétmenőben van nagyon.