Üdv! Az akksit cseréltem. Tavaly június körül már nagyon megbízhatatlan volt, szóval cseréltem, de nem dobtam ki. Októberben vettem az Aldiban a töltőt, gondoltam tesztelem az akksin. Feltöltötte, nem jelzett hibát. Aztán a motorból kivettem az új akksit, hogy ne a minuszokban legyen lennt, a régit meg visszatettem, hogy ne kelljen állandóan szerelgetni, ha be akarom indítani. Gondoltam majd rátöltögetek indítás előtt. December óta hozzá se nyúltam és most hétvégén pöccröff indult a paripa mindenféle rátöltés nélkül. Szóval azt gondolom az Aldis töltő javított az akksi állapotán, mert már nyáron se indított az akksi, ha állt egy-két napot.
Amúgy a 10V-os akksi, ha jól tévedek erősen mélykisült már, valszeg azért nem tölti a töltőd. Esetleg lehet rajta olyan funkció, hogy valahogy felspannolja annyira, hogy utána vegye a töltést. Nem biztos, hogy rossz volt az, amit visszavittél.
Nem kell tartani a csizmától.Tény,hogy túl sportosnak hat ilyen gépen de egy szerpentinen forszírozva jó az a plusz védelem.Ezekkel se lehet sokkal kisebbet esni ugyebár.Évekig használtam mindenhová egy O-STAR névre hallgató speed csimmát és a nyikorgásán kívül semmi hibát nem tudok rá mondani.Pedig én nem vittem váltócipőt így városnézés,múzeum,hegymászás (benne ferratás utak is) mindenhol jól szerepelt.Ja még egy hiba:a cippzárnál nagyon hamar beengedi az esőt.(Esőcsizma kell (vagy mázli a jó időhöz).
Mit cseréltél le?Az akkut vagy a töltőt?Múlt hétfői eksönből vettem egy töltőt Lidl-ben de már vissza is vittem.A robeszen teszteltem de méricskélt meg mifene és utána cseszett egy morzsát is tölteni. 10V-ot mért az akksin.Most vagy az volt car vagy a töltő.Cserélni nem tudták így visszaadták az árát.Korrekt de így továbbra sincs motorhoz használható töltőm.
Jól írod, az ember azt hinné, "na, vettem egy motort, ezzel letudtam a nagy költekezést" - pedig ez csak a kezdet... :)
Amúgy meg ha a moziba határozottan betoppansz egy kifényesített fekete Obersturmführer csizmában, motoros szerkóba öltözve, még lehet ingyen is beengednek. Egy sima cipő nem váltja ki ugyanezt a hatást.
. Hát igen. Ez a motorozás kicsit olyan, mint a horgászat. Ha egyben nézed a csomag árát, könnyen kiderül, hogy nem is feltétlenül a motor a legdrágább alkotóelem . Ami azt illeti, láttam pár motoros balesetről képet elhagyott és/vagy lenyúzott lábfejekről, szóval nem kérdés, hogy szükséges a megfelelő lábbeli (is). A csizmával kapcsolatban, csak annyi ellenérzésem volt, hogy túl "komoly"-nak gondoltam ahhoz, hogy max 120-al túrázgassak az Er5 -el, vagy hogy átruccanjak az asszonnyal moziba a következő városba. (De belátom ez baromság, úgyhogy el se kezdjétek szívni a vérem ) Mindenesetre okosabb lettem, köszi smice
Én védőfelszerelésben nem ismerek kompromisszumot. Csak a motoros csizma!
Én inkább vállalok egy kis plusz kényelmetlenséget beöltözéskor, cserébe a maximális védelemért. Ha olyan stílusban nyomod, hogy elmotorozol messzi tájakra, aztán leszállsz, és gyalog bebarangolod a környéket, fél napokat sétálva, akkor úgyis sokkal praktikusabb megoldás, ha viszel magaddal egy kényelmes túracipőt, amit átcserélsz. Egyébként nem csak a transformers sportcsizmák vannak, van sok túracsizma is, amik nagyon jó védelmet nyújtanak, de elég kényelmesek is.
De ha már kompromisszum, akkor még mindig inkább egy motoros magasszárú lábbeli, mint egy sima (munkavédelmi, túra stb., tehát nem motorozásra tervezett) bakancs. Az a baj a bakanccsal, hogy ahol kéne, ott nem hajlik, ahol nem kéne, ott hajlik. És fogadni mernék, hogy egy aszfalton csúszást sem tolerálna úgy, mint egy motoros csizma. Nem motorozáshoz találták ki, na. És egyébként felvenni-levenni meg nem könnyebb, mint mondjuk egy ilyen félmagas motoros csizmát: http://www.euromotor.hu/shop/i... Már ebben is van védelem a saroknál, bokánál, sípcsontnál. Nekem ez lenne a minimum, ha már teljes csizmát semmiképp nem lehetne. Szerintem az ilyen "motoros cipők" nem sokra valók, mint ez: http://www.euromotor.hu/shop/i...
Egyébként nekem konkrétan a teljesértékű motoros csizmámat nem telik több időbe le-fel venni, mint a túracipőmet. De mint mindig, a Te döntésed.
(Árban meg egyébként tudom, hogy nem olcsók, de azért ki lehet fogni nagy leárazásokat.)
Igen, tényleg nagy a csend, de ez azt is jelentheti, hogy minden oké.
Én vasárnap röffentettem be Bendegúzt. Másfél hónap állás, Aldis töltővel kezelt - már lecserélt- , másfél hónapja feltöltött és benne hagyott akksi, -2 fok. Pöccröff. Az ismerős hang, ami már nagyon hiányzik. Imádom ezt a gépet .
Amúgy épp lábbelit nézegetek. Szerintetek mi a jobb és praktikusabb, "motoros" félmagas cipő, bakancs, esetleg csizma? A tavalyi szezont kihúztam bakancsban és mezei félcipőben (tudom, az nem a lejgobb). A kényelem miatt a félmagas motoros cipők felé hajlok, a biztonság miatt inkább a bakancsra, a csizma szerintem túlzás az én motorozási stílusomhoz. A választék marha nagy, szóval csak töketlenül bóklászom a neten. Mi a véleményetek?
Amúgy úgy vagyok, mint barnazol. Szokásos téli leállás. Bár pont tegnap vettem elő a "nyári" motoromat, mert ebédidőben tíz fok volt és gyönyörű napsütés, nem hagyhattam ki. Bár így, hogy az utak hidegek és vizesek, a gumim meg szétkopott, azért nem hajtottam nagyon. Na majd ha meglesznek az új gumik...
Én minden nap benézek, de írni nincs miről. A motort nem is láttam vagy két hónapja. Csak a telefonomon.
Viszont megjött a vízálló telefontartóm és az USB aljzatom. Hátha többet fogok menni.
Én ezt személy szerint nem ismerem, de ez is 1700 körül van egy liter. Sokan Castrol-t használnak, nekem ilyen van benne, csak műanyag flakonost vettem, mert az kicsit olcsóbb http://www.akkudream.hu/spd/31...
Itt szeretik a fuchs-ot is. De igazából bármelyik jó, amelyik teljesíti a gyári előírásokat.
Sziasztok!
Milyen olajat ajánlotok er-5-be? Vannak negatív tapasztalatok milyet ne? Eneos City Max 4T szerintetek megfelelő?
Előre is köszönöm a válaszokat.
Na ez a rész nekem nem volt tiszta, hol is volt a keverék, mert valami 8 literről volt szó, annyi meg elvileg bele sem fér a blokkba... De az tuti, hogy nem tett jót neki.
Amúgy a 10V-os akksi, ha jól tévedek erősen mélykisült már, valszeg azért nem tölti a töltőd. Esetleg lehet rajta olyan funkció, hogy valahogy felspannolja annyira, hogy utána vegye a töltést. Nem biztos, hogy rossz volt az, amit visszavittél.
Amúgy meg ha a moziba határozottan betoppansz egy kifényesített fekete Obersturmführer csizmában, motoros szerkóba öltözve, még lehet ingyen is beengednek. Egy sima cipő nem váltja ki ugyanezt a hatást.
Én inkább vállalok egy kis plusz kényelmetlenséget beöltözéskor, cserébe a maximális védelemért. Ha olyan stílusban nyomod, hogy elmotorozol messzi tájakra, aztán leszállsz, és gyalog bebarangolod a környéket, fél napokat sétálva, akkor úgyis sokkal praktikusabb megoldás, ha viszel magaddal egy kényelmes túracipőt, amit átcserélsz. Egyébként nem csak a transformers sportcsizmák vannak, van sok túracsizma is, amik nagyon jó védelmet nyújtanak, de elég kényelmesek is.
De ha már kompromisszum, akkor még mindig inkább egy motoros magasszárú lábbeli, mint egy sima (munkavédelmi, túra stb., tehát nem motorozásra tervezett) bakancs. Az a baj a bakanccsal, hogy ahol kéne, ott nem hajlik, ahol nem kéne, ott hajlik. És fogadni mernék, hogy egy aszfalton csúszást sem tolerálna úgy, mint egy motoros csizma. Nem motorozáshoz találták ki, na. És egyébként felvenni-levenni meg nem könnyebb, mint mondjuk egy ilyen félmagas motoros csizmát: http://www.euromotor.hu/shop/i... Már ebben is van védelem a saroknál, bokánál, sípcsontnál. Nekem ez lenne a minimum, ha már teljes csizmát semmiképp nem lehetne. Szerintem az ilyen "motoros cipők" nem sokra valók, mint ez: http://www.euromotor.hu/shop/i...
Egyébként nekem konkrétan a teljesértékű motoros csizmámat nem telik több időbe le-fel venni, mint a túracipőmet. De mint mindig, a Te döntésed.
(Árban meg egyébként tudom, hogy nem olcsók, de azért ki lehet fogni nagy leárazásokat.)
Én vasárnap röffentettem be Bendegúzt. Másfél hónap állás, Aldis töltővel kezelt - már lecserélt- , másfél hónapja feltöltött és benne hagyott akksi, -2 fok. Pöccröff. Az ismerős hang, ami már nagyon hiányzik. Imádom ezt a gépet .
Amúgy épp lábbelit nézegetek. Szerintetek mi a jobb és praktikusabb, "motoros" félmagas cipő, bakancs, esetleg csizma? A tavalyi szezont kihúztam bakancsban és mezei félcipőben (tudom, az nem a lejgobb). A kényelem miatt a félmagas motoros cipők felé hajlok, a biztonság miatt inkább a bakancsra, a csizma szerintem túlzás az én motorozási stílusomhoz. A választék marha nagy, szóval csak töketlenül bóklászom a neten. Mi a véleményetek?
Amúgy úgy vagyok, mint barnazol. Szokásos téli leállás. Bár pont tegnap vettem elő a "nyári" motoromat, mert ebédidőben tíz fok volt és gyönyörű napsütés, nem hagyhattam ki. Bár így, hogy az utak hidegek és vizesek, a gumim meg szétkopott, azért nem hajtottam nagyon. Na majd ha meglesznek az új gumik...
Viszont megjött a vízálló telefontartóm és az USB aljzatom. Hátha többet fogok menni.
http://www.sportmotor.hu/forum...
http://www.akkudream.hu/spd/31...
Itt szeretik a fuchs-ot is. De igazából bármelyik jó, amelyik teljesíti a gyári előírásokat.
Milyen olajat ajánlotok er-5-be? Vannak negatív tapasztalatok milyet ne? Eneos City Max 4T szerintetek megfelelő?
Előre is köszönöm a válaszokat.