Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sajnos nincs!
Csak nem üzemanyagént hanem motorolajként.Attól nem 2T lesz hanem ócskavas.
De erre ám!
Ha jól emlékszem, azt írtad, benzin-olaj keverékkel használták a motort, szerintem erre gondolt Fisi...
Hali szabadonfutó érdekelne, írj üzit!
sose volt 2T:) és amúgy mindegyik motorba elkopik, ezért akinek van is bontva, nem adja el.....
Kösz!
Vegyél Louisosakat azok jók.
Hátsó teleszkópjaid nincsenek?
Van egy komplett szabadonfutóm,lendkerékkel együtt hibátlan!
A pontos szelepbeállítási értékeket szobahőmérsékleten kell érteni, ellenőrizni is kb 20°C környezetben érdemes, amikor már átvette a környezete hőjét. Ekkor lesz üzemmeleg állapotban is megfelelő a "hideg" állapothoz képest csökkenő hézag. Ha az 5°C-ban tárolt motoron állítjuk akkor még valószínű nem "támaszt fel", de nagy valószínűséggel a legkisebb tűrés közelébe sikerül állítani a középtartomány helyett, vagyis pontatlanabb lesz.
A zaj tűrés igen egyén függő.
Így tesztben max szubjektív állapotot olvashatsz.
Lehet félsüketek tesztelték.
Próbálni kell.
És mindig azt venni ami egyszer már bejön.
Vagy lecsengetni az árát és elmenni egy húzós körre.
Ki gondolta volna erről. Mint írtam úgy indultam neki hogy a Probiker Rsx5 jól bejött. Ebből kiindulva ha az 4.ik és jó, gondoltam emez szarra hogy akkor az még jobb. Az osszeszereles minősége stb nagyon jó de a szelzaj az párját ritkitja..
Ahhelyett hogy egy Schubert S2-re izgultál volna.
Jön be a Cúg..
Valahol épp az ncom a baj forrása. Megpróbálom ledugozni a nyílást, állítólag épp ott jön be a Cég. Kiderül. Faszom tele a buzi olasz sisakokkal mindíg szogelni kell valamit rajtuk hogy használhatóak legyenek...
Ez alatt a cikk alatt a hozzászólások végén beszélgetnek erről: http://www.sportmotor.hu/magaz...

Nekem ebből az jött le, hogy az a kis hőmérsékletkülönbség, ami egy tavaszi meg téli nap közt van, az semmit nem számít ahhoz képest, mekkora hőkülönbség van a hideg motor, meg a beindítás után kapott hőterhelés közt, ugye a benzin pont ott ég el a szelep alatt, ott a legforróbb a motor - az a rész mégis olyan kis hőtágulású, hogy még ezerfokos különbség hatására sem jelentős a hőtágulás hatása. Pontosan nem tudom, hogy oldják meg, együtt tágulnak az anyagok, vagy nem nagyon tágulnak, de a lényeg, hogy a télen beállított hézag jó lesz nyáron is.
Helló!
Szelephézag állítást tudom h hideg motornál kell elvégezni de most előveszem a másfél hónapja álló motorom a kb 5fokos garázsból és beállítom a hézagot az tavasszal ill nyáron mikor a melegbe tágul a fém az nem lessz rossz így?
Durva, pedig annyiért napszemüveggel, pinlock-kal, NCOM előkészítéssel nem tűnne rossz vételnek, főleg hogy tényleg neves, most megnéztem.

De erről van szó, a zárt bukók sem mind csendesek.
A tesztben 4ik helyezést elért Probiker RSX 5 öm léptékekkel halkabb sisak..
Azigen. Pedig név
Mindegy mit veszel egyet ne vegyél!
Nolan N 86 nevű rettenet- jól beszoptam vele 51 ezer ft- ért gyakorlatilag vettem egy olyan zajos bilit, ami mindne eddigi sisakomat alázza, Nolan = szopás!
Nekem a felnyitási rés zajos. Ha odateszem a kezemet, akkor teljesen megszűnik. Lehet, hogy veszek akkor egy drágább felnyitósat, mert ez a mostani elég olcsó fajta.
Teljesen egyetértek bogyo112-vel. Millióféle sisak van, van csendesebb, van hangosabb... A felnyithatók azért szoktak hangosabbak lenni, mert az áll alatti bogárvédő háló - ha van egyáltalán - nem tud olyan mélyre benyúlni, mint egy zártnál, ugyanis ha bemenne a nyakig, akkor nem lehetne felnyitni. Így aztán kevésbé zár, jobban befúj a szél, ami hangosabb. De mondom, 2 felnyitható közt is óriás különbség lehet. Én egyébként javaslom a füldugót, én azt használok, onnantól kezdve mindegy a szélzaj. :)
Meg a szemüveges dolog is igaz, zárt bukóban külön mutatvány volt le-/felvenni a sisakot a szemüveggel... Meg lehet szokni, de a felnyitható egy áldás ilyen szempontból. Nekem csak ezért van felnyitható, a fel-/levételhez kell, motorozni még életemben nem motoroztam felnyitott bukóval.
Én a fordítottját csináltam, magyar motort jegyeztettem be külföldön. de a lényeg, hogy EU államok elvileg gond nélkül átírják a papírokat, ha minden rendben van. Műszaki érvényességét is ugyanúgy átvezetik az új forgalmira. szóval nem kell hozzá a motor, csak a papírok legyenek rendben. PétER-5-nek szerintem azért kellett a motor is, mert le volt járva a műszakija, de ha még érvényes, akkor nem kell újat csinálni. Legalábbis 2 éve még így volt... Nem kellett bemutatni se motort, se autót.