Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Me nem vált be a Pilot Street!? Bt45 régen jó volt azóta rengeteg minőségi probléma volt vele, bereped meg üt sugár irányban. Cb fórumon kolléga volt hogy a 4.ik gumi után unta meg azt egy kevésbé ütőset hagyott rajta végül is. De te is tudod.. Plusz A Brigi nem radial...
Ha tudok akkor segítek.De viszonylag antiszoc vagyok.2004 óta van meg Rosinate(ER5) Csak jót tudok róla mondani.
Nem vagyok nagy motoros még 2 éve vettem meg az gépem Er-5 imádot gépezetem let
Azért kérdezek párat néha mert eddig csak robogóztam megy egy kínai szuper csoda gépem volt , remélem sokban tudunk egymásnak segíteni ha valaki robogóban szerelési tanácsot szeretne állok rendelkezésére + cnc dolgokban is
Cserébe hasznos tippeket trüköketvszivesen fogadok
Köszönöm hogy segítetek
+ csekélységem.Igazi kemény bevetéseken megfelelt.Most is ezt rendeltem.
Köszi meg kapptam
Küldtem..
Nem sajnos épp előtte vitték el a gépet mikor akartam váltani rá.. Bitu meg a BT 45 öt preferálta..
Egyébként te használtad ezt a kéken?
köszi djagyas@gmail.com
Olvass vissza kicsit rengeteget írtunk már róla. Enuma a gyári lánc itthon is kapható. Vagy küldj mail címet és küldök leírást.Gumi meg jó hogy 6 hsz 3el lejjebb linkeltem be meg tárgyaltuk....
Michelin Pilot Street radial gyári méretben. Keresőt használd, címszavakkal
Milyen lánc szettet tudnátok ajánlani meg gumikat a motorra ?
Vassal foglalkozom csak az a bajbhogy képekről nem tudom a méreteket és úgy nehéz lenne meg csinálni
Igen. Anno Laca barátom lemásolta az eredeti gyárit- az a legszebb meg legjobb is formailag és vedélmileg! Sajna már nem vállal ilyesmit, elég nehéz is lekoppintani.
skacok valaki csinált már Er-5 re bukó csövet vagy bukó gombát ?
Ha igen kérhetnék benne egy kis technikai meg oldást vagy segítséget
Előre is köszi szépen
Hát lehet vissza dolgozik a karbi felé? Ehhez szerintem szerelő kell innen így elég nehézkes kitalálni..
Helló

A karburátoron a légszűrő felől lévő kettő lyuk a szívótorokban mit jelent ha benzines?
Úszószint rendben vadi új gyári tűszelep darabja 10700ft-ért minden belőve és ugyan úgy benzines mint előtte a gyertyáim szép barnák semmi problémát nem tapasztalok ezen kívűl. Mi lehet a gond?
Anno én is jeleztem,hogy nagyon máshogyan fordul a motor ezzel a gumival mint a Heidenau vagy Dunlop gumival.Első kanyaroknál tényleg meglepis.De már csak ilyent veszek.Nekem nagyon bevált.
Gondoltam, a kisninjások közt is akadt, aki "optikai tuning" gyanánt felrakta a 150-es gumit hátra (ugye a gyári méret ott is 130/70), és ugyanerről számoltak be, küzdeni kellett a géppel kanyarban.

De én már nem állok le győzködni senkit, adtunk elég jó tanácsot szerintem... Ha valakinek a széles gumival esik jól menni, hát ő tudja.
Pontosan,ahogy Smice irta.
A megszokott erővel kezdtem kanyarodni,ami jelen esetben Sokkal mélyebb döntést eredményezett,amire nem számítottam.
Legalábbis arra,hogy ennyire érezhető lesz az a 10mm is...
Kellett hozzá jópár km,mire megszoktam,és összevetve a kettőt a gyári mérettel sokkal kezelhetőbb, elég csak rágondolni a döntésre,és már csinálja is,a 140_essel kell egy kicsit küzdeni.
Szerintem egyértelműen jobb lett, csak nem számított rá, hogy lesz változás... Elhiszem, hogy ha hozzászoktál, hogy birkózni kell a motorral kanyarban, akkor kellemetlen meglepetés lehet az első kanyar, amikor nem kell, és mégis megszokásból birkózol... MInt amikor vállal be akarsz törni egy nyitott ajtót, és hirtelen nincs ellenállás.
Kissé ellentmondásos a hsz. ed- most akkor jobb lett a 130 al, mert azt írod kellemetlen meglepetés volt, és sokat számít a 10 mm, utána meg azt hogy sokkal jobban kezelhető a gyári mérettel.. Most akkor mi van!???
Ráadásul, az Mz gyári mérete 90elől, hátul 110...
Nezz meg egy par MZ kupas videot. Virsli gumikon is dontogetik a vasat - meghozza nem gyengen - szoval a tapadas nem a szelesseg fuggvenye... de te tudod.
Mindenki lebeszél róla, de csináld csak. A "dönteni merés" meg nem a gumimérettől függ...