Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jobb mint csavarhúzóval bökdösni a szemet.
Szerintem nagyon típusa válogatja. De szemüvegesként (én is az vagyok sajnos) nagyon fogod utálni a zárt bukót: Nekem is külön procedúra a sisak felvétele után a felnyitott plexi helyén begyömködni.
Tudom, hogy van ilyen topik, de ott sok a sznob. Szóval szeretnék egy új sisakot venni. Ami most van az felnyitós, mert szemüveges vagyok.
A kérdésem az lenne, hogy a zárt sisak mennyivel csendesebb, mint a felnyitós, mert főleg az a bajom, hogy megsüketülök, meg egy napszemcsi is jó lenne bele.
No most nem azért hogy baszogassalak de múltkor erőlködtél hogy hű de széria hiba a vezermu tengely kopása. Erre most jött ez a hiba, gondolom ez is az lesz!? Ugye neked volt a 2T üzemű Er5 öd!?
Látod ennyit erről.
Béke
Áprilisban honosítottam az ER-5-ösömet.
Az egész procedúra úgy indul, hogy az NKH-nál bemutatod az eredeti okmányokat, és kapsz egy időpontot a műszaki vizsgára (itt esetedben csak a műszaki vizsga díját kell fizetni, ami 4600Ft. Nekem ~28ezerbe fájt, mivel már le volt járva a motor műszakija).
Elviszed műszakira a mocit, utána jöhet a reg adó befizetés a navnál, és végül az okmányiroda, ahol megkapod a forgalmit, és a rendszámot.
Egyszóval kelleni fog hozzá a motor is!
A neten találsz starter repair kit-et. Nekem a görgő volt kopott esztergáltattam nagyobb görgőket azzal 1 évig jó volt végül vettem egy bontottat.
Sziasztok !
Nincs köztetek véletlenül valaki aki mostanában honosított motort ?
Nem vagyok teljesen tisztában az ügymenettel. A motor még kint van Németországban a papírjai már itt vannak nálam. Rendes adásvételivel, a külföldi rendszám már leadásra került. Van rajta még ez év novemberig műszaki is. Tudom, hogy így olcsóbb a honosítás is, hogy van rajta műszaki. Mi ebben az esetben a teendő ? Vagy egyáltalán a motor bemutatása nélkül lehet-e intézni a honosítást, avagy a motornak is itthol kell lennie ? Azért agyalok ezen mert megváltozott a dolog és aki hazahozta volna az már nem biztos, hogy bevállalja márciusra s arra gondoltam hogy kimennék érte s lábon hazahoznám ha lehet.
Ja és így lötyög a lánckerék is http://youtu.be/iA9GBF21bEE
Sziasztok!
A szabadonfutóm meghalt, szerintetek fel lehet újíttatni, vagy csere? Ez a hiba jelenség: http://youtu.be/SIGh1B-sYck (Gondolom a görgők koptak meg)

Köszi!
Köszönöm előre is, tavasszal elrobogok arrafelé, amúgy is ideje lenne már két keréken is
Én se találkoztam még ilyennel sehol.De ez lehet csak azért van mert nem volt szükségem pumpálásra.Ha nem kell akkor meg ki nézeget,hogy Péage vagy gratuit ?
Köszi a töltős válaszokat!

A levegő fizetős egyes benzinkutakon Franciaországban, Spanyolországban, az UK-ban, Németországban (legalábbis a nyugati felén), a Benelux államokban, meg még pár egyéb helyen, amiről nem tudok... Sőt néhol még az ablakmosó víz sincs ingyen (vagy egyáltalán nincs). Ország meg terület válogatja, van ahol csak néhány kút ilyen, de pl. Belgiumban a Shell-től a Total-on és a Texaco-n át a Lukoil-ig az összes benzinkúton fizetős a levegő. Egyetlen helyet találtam, ahol ingyen van, ez a Colruyt áruház benzinkútja, ez kb. olyan, mint az Auchan-os benzinkút - viszont az a baj vele, hogy túra során nem lehet számítani rá, hogy egyszer csak felbukkan egy Colruyt áruház, amikor pont leereszt a kerekem.
Még életemben nem vételeztem pénzért levegőt.Pedig voltam sokfelé.
De defektkor villantok egy lajosos defektkészletet amiben CO patronok vannak.Simán fellövöm vele a kereket.
A töltővel meg az a baj hogy szép lassan ha nincs használva fel tudod tölteni a combosabb telókat de ha megy a nagy és fényes kijelző,navi gps cucc,esetleg zenélsz is vele meg fényképezel akkor az 1A csak arra elég hogy lassítsa a merülését.


Természetesen nagyobb lehet a kivehető maximális áram (max. terhelhetőség), a töltendő készülék úgysem vesz fel többet, mint amire szüksége van.
Ez egyébként pont az a téma, mint az előző "ki mit visz magával túrázni" kérdéskör. Azon múlik, ki milyen kompromisszumot hajlandó vállalni.

Levegőhöz: nyugaton sok helyen fizetős a kutakon a levegőfúvás is, automatába kell dobni azt hiszem 1 eurót, ami felfújja a négy kereket (az nem érdekli, hogy csak egy kereket akarsz fújni). Szóval ha ilyen helyen mész 1500 km-es kört szivárgó kerékkel, és mondjuk 50 km-enként megállsz fújni, akkor bele lehet dobálni a gépekbe egy minikompresszor árát. Másik meg, egyszer defektet kaptam, próbáltam még hazajutni, de már érztem, hogy kritikus a helyzet, szerencsére elértem egy benzinkúthoz... Ahol a helyi faszagyerekek szétverték a levegőfúvó berendezést. Úgyhogy nem tudtam fújni, továbbmentem a következő kútig, de nem értem el, mert közben levált a gumi a felniről, úgyhogy akkor már fújhattam. Úgyhogy néha tudtam volna örülni egy minikompresszornak. Szóval a minikompresszor is olyan, hogy ritkán kell, lehet sose, de ha mégis, akkor nagyon...

A telefonom egy olcsó Nokia butatelefon, de egy extra van benne, ami tényleg hasznos: beépítettek egy kis projektoros LED lámpát. Na ez nagy királyság, szerintem többet világítok vele, mint telefonálok. :) Lámpa nélkül is lehet élni, de pl. sátoros túránál azért az is jól jön, ha vadkemping, akkor főleg.

Egxébként olvasom itt, hogy legalább 2 A-es szivargyújtó kell; abból nem lehet baj, ha túl nagy a töltőáram? Vagy 2 A-t még minden kütyü akksija elbír? Vagy majd a kütyü/töltő elektronikája megoldja?
Gyere erre megcsináljuk é!
A türelem vékony filmréteget terem már akkor megmondtam amikor küldözgettük a "torinói leplet"
A két műanyag oldaldeknimet le kellene fóliázni mert a bőrgatya karcolgatja polírral eltűnik de attól félek egyszer elfogy a lakkozás, én viszont ehhez nem értek te meg már csináltál ilyet úgyhogy majd keresni foglak
Yuasa vagy Varta és akkor nem nagyon nyúltál mellé cimbora!
Ja, szar lancolajzo. Amióta úgy tűnik jó unalmas szinte az életem..
Nekem is így van megoldva mint neked Laci, semmi baj vele. Mondom most hogy a Bosch akku amivel vettem a Zét elhala 3,5-4 év után. Kapott egy Yuasat.
22
Nagy kulonbseg hogy nem szantam eleg idot ra.
De majd erot veszek magamon.
Van egy fontossagi sorrendem.
Ezen per pill az olajzo hatra kerul.
Nincs a közelben a motorom és nem tudom, hogy 22, vagy 28 mm a kormány átmérője?
Őszinte leszek, eddig még nem volt szükség rájuk de Erdélyben megeshet minden ezért amolyan kötelező tartozék már, nem nagy helyet foglal és a defektjavító önmagában kevés lenne mert a tüdőm nem elég ahhoz hogy felfújjam a gumit, jó tudom most az jön hogy miért nem viszek pumpát... sátor állításnál jól jön egy ledes stek felakasztva 2méter körül, még ha van mellette fejlámpa akkor is, de erre is lehet bármit mondani. Olyan vitageneráló ez mint a láncolajozó... tudod az amit nem tudtál beállítani... így feltételezem hogy az is az a kategória neked mint a minihűtő.