Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Fel kell hívni őket: én a Motomaxx-ot rendeltem, és Puigot küldtek (ugyanannyiért) mert éppen az volt készleten. Egy telefont megér szerintem.
Csapd hozzá a 10 eros postadíjat a lajosból.
JA hopp- már vágom!
Maradjunk a PUIG- nál főleg ugyanannyiért, én azt mondom. Azért minőségibb termék! Nem is kevéssel..
Még ez eddig az egyik legjobb alternatíva.

Jót rögöhök a Bázismotor reklámján- aszongya Termékek Louis árakon- ja- ott 6- 7 ezer ezeknél 10- ahaa, mesélj még..

http://www.bazismotor.eu/shop/...
Én itt vettem, itt 7000 forint a füstszínű.
http://bembomotor.shp.hu/hpc/w...

Neke
Itt is olcsó, és "hazai": http://adamoto.hu/spd/50000002...

Meg kell kérdezni telefonon, hogy éppen melyik típust tudja küldeni. 2 éve a kis csopperre még tényleg a Motomaxx-ot adta ennyiért, horganyzott (fél év alatt megrozsdásodó) csavarokkal és szerelvényekkel, de most szeptemberben a GS-re már Puig-ot küldött ugyanebben az árban (rozsdamentes acél szerelvényekkel). Én szeretem, nekem bevált.
Amúgy a németeknél olcsóbb, bár ha hozzá veszem a posta költséget akkor már nem. Ha esetleg össze állsz valakivel aki rendel akkor viszont igen vagy ha 3 annak vagytok akkor meg főleg!
https://www.louis.eu/artikel/m...
Teljesen jó cucc. Nekem is ilyen volt csak füst színben. Szélvedelme nekem megfelelő volt olyan 130 ig esetleg 140 ig. kissé izeg mozog menet közben engem nem idegesített. 181 cm magas vagyok. Oldalamon találsz útmutatót hogy rakd fel.
Tisztelt Szaktársak!
Érdeklődni szeretnék mi a véleményetek, tapasztalatotok erről a plexiről vagy hasonló méretű társairól: http://www.motostyling.hu/webs...
Tudom, hogy nem egy GIVI
Köszi.
Az első kicsit kagylós,simítva épp hogy érezni. A profilmélységek jók,még az idén kibírták volna.A tapadással semmi gond.
A hajszál repedések nyugtalanítanak,főleg a hátsón.
Havonta többször is megyek autópályán,ott meg azért hasítani kell.
Sokan nyomják különböző első-hátsó gumival (jellemzően pont az aszimmetrikus kopás miatt, előlre egy gyorsabban kopó abroncsot raknak). Az idevágó KRESZ szabálynak most lusta vagyok utána nézni, bocsi. :) Viszont ami szigorúan tilos: az öv szerkezeteket keverni, Szóval radiálhoz csak radiál. A BT45 tudtommal diagonál, úgyhogy ha ahhoz akarsz Pilot Street-et venni, akkor abból is a diagonált válaszd, szerencsére abból van kétféle verzió.
Egyébként még szerintem is fölösleges cserélni.
Mintha ez is kagylósan lenne kopva.Amennyire látszik.
Na azt hiszem ezzel is úgy leszek mint a Dunloppal mikor észre vettem közelről milyen a felület.Azt 26300-nál cseréltem.Úgyhogy nekem is kinéz a gumi csere.
Itt az elsőről is egy kép.
Jaj elnéztem. 2012 májusba cseréltem és 17500-at mentem eddig vele.
Itt a mai kép a hátsóról.
Köszi. Idén még koptatom akkor.
Amúgy az elsőre várhatsz kb.30 ezerig, annyira könnyű az eleje az Er - nem. Hamarabb fog kagylósra kopni a feszes első telo miatt, utána meg lesz szita,szita péntek... Szal ennyi.
Nem lesz túl nagy baja. Én elől Heidenau hátul Bt45 el adtam el anno, különbséget nem vettem észre viselkedésben..
Én nem próbálkoznék vele.De lehet,hogy nem szabálytalan.Tapasztalatom szerint kb két hátsó gumi tart addig mint egy első.Akkor érdemes típus váltással kísérletezni.
Üdv. Ha már újra gumitéma..... Kb. 6500 van a hátsó BT-ben. Az eleje szintén BT, 2013. év végi gyártás, kb. 15.-e van benne. Proiflmélysége még jó, az oldaláról még nincs ledöntve a "szőr" , a középső vályúban vettem észre pici repedezést. Ki akarom próbálni a Pilot-ot, de a hátsó gumit semmi értelme cserélni. (idén talán még az elsőt se) Kérdésem: Motornál nagy probléma, ha nem egyezik az első és a hátsó gumi (de persze mindkettő jó állapotú)
Sokallottam én is.
Hátsóval 20- at?! Azt meg hogy?!
Hátsóval 20- at?! Azt meg hogy?!
Nekem BT45 van,2013-tól.Eddig 20ezret mentem vele, még az idén marad.Következőleg Pilott Street lessz.