Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi az infót! Jó tudni. Következőnek akkor lehet benevezek én is egy ilyenre, főleg ha a Goldfrennél alig drágább.

(Heh, ER-5 motorfék... Nekem is megvolt a tökönvágós élmény, amikor először ráültem az ER-re... )
Jó!
azt tudom mi ,tapasztalatok érdekeltek volna
Fémkerámiás cucc, olvass utána. http://www.olajwebshop.hu/xado...
srácok,látom itt többen használtok xado-t,mi az eredménye illetve mire jó lényegében?
Kawa raktár vagy kawazsolti
Az első tengely végén az a gumi kupak szerű izé az eltűnt a jobb oldalról. Olyat lehet valahonnan szerezni, vagy csinálni?
Úgy csináld vegyél inkább két garnitúrat olajból egyiket bele mész vele kicsit és utána kiboritod és bele rakod a rendes, használatra szánt olajat. MINDENKÉPPEN nézd meg hogy van e benzin a motorba és sokat ne várj vele mert megszivja a kuplung lamella magát ezzel a keverékkel aztán megdagad.
Ok. Mindenképp írd meg, hogy mi lett a megoldás.
Hat lehet neki allok, de nincs garazsom, mert albiban vagyok, igy nem tudom nagyon szetboritani.
Nem hinnem, hogy a szervizbe szurtak el, nagyon regi motoros a szerelo, 20 eve vezeto szerelo markaszervizbe, de persze tevedni emberi dolog. Lehet megis szetkapom, a hianyzo csoveket potolom!
Koszonom a jotanacsokat, majd megirom mi lett.
Hát, ha van hozzá műszaki érzéked, akkor a helyedben tutira nem tolnám el szervizbe a gépet. Ha már így szétkaptad, simán csak levenném a karbit és rendberaknám. Ha meg a szervízről sem hallottál jókat, akkor az olajcserével, légszűrőcserével, karbijavítással valszeg jól lehúznak. Főleg hogy itt a szezonkezdet, gondolom szarásig vannak melóval is. Egyébként még mindig nem értem, hogy hogyan lett ez mostanában szinkronizálva, lehet elcsezstek valamit ha szétszedték a karbit.
Amúgy ha megnézed, a hátsó kerék előtt jobb oldalon kéne lennie két csőnek. Az egyik a tank túlfolyója, a másik meg a légszűrőházé. Nos annak le kéne hogy legyen dugózva (már ha megvan egyáltalán) Ha nincs meg az a csöved, akkor a légszűrőháznál falsol is a géped, úgyhogy azt pótold mindenképpen. (asszem az az a csonk, ahová jönne a másik vége)
A hátsó fékpofák SOHA nem cserélendők.Szerintem ugyebár.Hogy a fenébe lehet elkoptatni?Az enyém majdnem gyári méret.Mivel elég jó a motorfék ritkán használom a másik kettőt.
Amennyire látom a légszűrőházba tódul bele, de mint az állat, a háztól viszont nem látom melyik karbi, vagy esetleg mindkettő. Sajnos úgy látszik nem úszom meg a szervizt, de csak egy van a közelben (19.kerület) a motorrad, róluk meg nem sok jót hallottam...
Igen az olajcserét már sejtettem, pedig 1 hónapja volt
Köszönöm a segítségeket!
Ránézésre a helyén van minden, illetve egy valamit nem látok: Kb a membránház magasságában kéne lennie 1-1 csőnek, ami rá van dugva a karbikra, egy T -vel közösítve van és onnan 1 cső elmegy asszem a hátsó kerék elé. Az a túlfolyó. Ja, de látom, ott van. Ha azon a csövön is folyik ki a benzin,akkor nem zárnak a tűszelepek és pillanatok alatt teleszalad az úszóház. (mind a két karbi folyik?) Illetve azt még mindig nem írtad, hogy pontosan hol folyik? szivárog, vagy ömlik ki ahol tud? Végülis mindegy, valószínűleg tűszelep gondod lesz. Egy olajcserét is kalkulálj bele mindenképp.
Udv. Szetszedtem, leengedtem a karbikbol a benzint. Minden cso a helyen van. Tovabbra is omlik a benzin a legszurohazba, mintha nem jutna el a blokkhoz. Igy nez ki a karbi, lat valaki vallamit, hogy rossz helyen lenne, vagy hianyzik valami? Probaltam masik karbihoz hasonlitani, de egyik sem igy nez ki ...
Fogóval a bilincseket összenyomod, kihúzod a csőből a szűrőt és kimosod a csap alatt. A kis szita szűrőt ki is lehet fujni levegővel. A zöldes képen látszik az alján a sok trutyi. A folyadék meg alu blokkhoz való, az ilyen magenta színű.
Üdv. Az első kép nem sokat mond, de a második nagyon durva. Igazan van Smice-nak. Első, hogy kiderítsd, honnan folyik. Ellenőrizd a csöveket, stb... Addig ne is kísérletezz az indítással, mert valszeg már az olajat is telenyomhatta benzinnel, ha esetleg frankón úszik a karbid.
Nem lehet véletlenül, hogy nincs visszatekerve valamelyik karbi leeresztőcsavar? és ahogy benyát kap, egyből át is szalad rajta? (bár nem értem, akkor hogyan szinkronozták).
Vedd le a vákuumcsövet a benzincsapról, és húzd le a karbi felé menő csövet és ellenőrizd a benzincsap működését. (rádugsz valamit a vákuum heylére, megszívod és on meg res állásban szabad csak jönnie benzinnek. Pri állásban meg szívás nélkül is ugyanúgy kell folynia. Ha ez így faszányos, akkor jó a benzincsapod. Így viszont a karbinál lesz a probléma. Nézz be a légszűrő házba is, hogy miújság, vagy húzd ki a dugót a légszűrőház leeresztő csövéből és csekkold mi jön ki belőle. Írd majd meg, hogy mik a tapasztalatok.
Na ja. Könnyen megszoktad a jót
Üdv. Nekem EBC a tárcsa és a fékbetét is. A Goldfrenhez képest hangyányit drágább volt. ( 43 ezer összesen) Összehasonlítási alapom nincs, de eddig mindig meg tudtam állni, ahogy kell... . Tulajdonképpen semmi negatívumot nem tudok felhozni. Olyan sem volt még, hogy elfékeztem volna. (mondjuk brutál motorfék van az ER-en, most a ZR-7-et hajtom és majdnem kiszaladtam vele a kereszteződésbe. Először azt hittem szabadonfutós, mint a Wartburg )
Szóval szárazon, vizesen, hidegen, melegen is konstans a teljesítménye, nem vállasodik a tárcsám, stb...szóval jó.
Azért zártam ki a benzincsapot, mert eddig onnan folyt a benzin. De miután cseréltem tömítést, csak indítás után ömlött belőle. Ha jól látom a légszűrőháznál van egy csonk az oldalán amin nincs cső, nem tudom, hogy kéne e rajta lenni egyáltalán. Illetve a második a képen ami látszik cső azon is bugyog, de az első képen a csonkon ömlik...
Én ezer éve Goldfrent használok. Nekem nagyon bejött. A hátsó fékpofat érdemes lehet még újra ragasztatni is én Etz n mindig így tettem!
Aztán milyen telót vettél végül is?! Link róla?
Ja na bassz tényleg. Látszik már rég volt Er 5 a háznál..
Szerintem itt megint (még mindig) benzincsap probléma van. Ha fel is akadt a tűszelep, a csap miatt nem szabadna folynia, mert ON állásban elvileg lezár, ha nem megy a motor.

Megnéztem a képeket, hú, ott aztán tényleg ömlik a benzin. Sokat segítene szerintem, ha megtalálnád, hogy konkrétan honnan folyik a benzin. Ha csak a tűszeleppel lenne gond, akkor nem kéne, hogy tócsa legyen a motor alatt, mert akkor a karbiba/hengerbe/légszűrőházba folyik be a benzin, nem ki (kivéve, ha valahol nem zár jól a rendszer, pl. karbicsészék tömítésénél gond van). Én még azt is el tudom képzelni, hogy a karbikkal nincs semi gond, hanem előtte valahol kirepedezett a benzincső, vagy valamelyik csatlakozásnál nincs ráhúzva rendesen...

Illetve szerintem a karbiszinkron nem okozhat ilyen problémát... Ha csak valami fatális véletlen folytán ki nem húztak egy benzincsövet miközben rádugták a műszert vagy nem tudom... De ha már ott is folyt a benzin, észre kellett volna venniük.
Ezt akartam pontosan írni, de már megint megelőztél. Szóval valószínű rossz keresőszót használt Seagull. Annak idején nézgettem, ki kínál (magyar forgalmazók közül) az ER-5-höz hátsó fékpofákat a dobfékbe, és kb. én is csak az EBC-t találtam (biztos másoknál is van, csak ott valószínáleg univerzálisként van hirdetve, egyedül az EBC-nél van hirdetve "ER-5-höz való"-ként, de amúgy szerintem ott is ugyanaz még több más típushoz is jó lehet).
Az első tárcsafékhez viszont fékbetétet kell keresni, és úgy már tényleg lehet találni milliót.

Amúgy valaki használ EBC fékbetétet? Egy időben nagyon nyomatták mindenhol, de nem tudom, nem nagyobb-e a füstje, mint a lángja. Tényleg olyan jó, mint mondják?