Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Így van pontosan. Ha nincs beállítva, nem mutat semmit. A kopással arányosan növelni kell az "előfeszítést", és akkor nyer értelmet, hogy hova mutat a nyilacska. De amíg benne van a jelölt zónában, addig használható.
Sziasztok!
Pár heten írtam benzincsap problémámról, hogy csak PRI állásban működik és ömlik bele a benzin. Ez azóta egy o gyűrű cserével megoldódott, köszi még egyszer a tippeket!
Viszont azóta nem tudom beindítani a motort. :(
A csap ON állásban és ömlik belőle a benzin. Visszaolvasgattam korábbi hsz-okat, írtátok többen, hogy tűszelep fenn akadhatott. Most volt a moci nem rég karbiszinkronon, utána is jelentkezhet ilyen probléma? vagy valami más lehet?
Bocsánat az amatőrködésemért, elvinném szerelőhöz, ha beindulna...
És hogy tisztítottad ki? kell hozzá valami speciális dolog? Gondolom csak azért más a színe, mert a hűtőfolyadék más színűre van festve.
Nem sok az és nem is sűrűn kell cserélni.A hátsó telókat nyolcvanból úsztam meg úgy,hogy mindent én csinálok.Importot is .A gyári árát érdemes megtekinteni.Az komoly
Goldfren S33, Brembo 07KA1907,Nissin 2P260NS, SBS M-14-691, EBC FA229 és még vagy 1000 féle van. Azért nem mindegy, hogy fékbetétről, vagy fékpofáról beszélünk. Előre fékbetétet keress, hátra fékpofát.
Jééé tényleg. kössz
A fele igaz. Szóval: Ha rálépsz a fékre, a nyíl hátrafelé mozdul. Minél kopottabb a betét, annál többet kell előfeszíteni a fékpálcán, hogy fogjon a fék, azaz annál hátrébb mutat a nyíl. Ennek egyébként csak beállított féknél van értelme. Kopott betétnél is lehet maxon a jelzés, csak éppen nem fog a fék, mert a pedálúttal sem nyomja neki a fékdobnak.
Összegezve: Ha jól be van állítva a fék, annál kopottabbak a betétek, minél inkább hátrafele mutat a jelzés nyugalmi helyzetben.
Nem-nem.
Pont fordítva. Minél előrébb áll a nyíl annál jobban rá van állítva úgymond elő fekezve a dobfek. Azaz minél előrébb van annál kopottabb..
Előtte/utána
Az tényleg borsos 8 ezer? A gyári a duplája. A Zere w két gyári tárcsa 220 ezer lett volna na az borsos.
Hátsó fék kopás jelzője saccolo mert ha leveszed tisztításkor akkor oda rakod vissza ahová akarod. Mivel egy garnitúra hátsó gumi két évente cseres érdemes akkor kipucolni és megnézni a hátsó fék pofait. Amúgy normál használat mellett elmegy olyan 80 ezret is egy garnitúra.
Értem, köszönöm. Nem is gondoltam, hogy a lamella fékezés közben is mozdul. Azt gondoltam ez csak egy jelző ami feszítetlen állapotban mutatja a kopottságot.
Természetesen jó minőségű fékpofát kell venni ez nyilvánvaló. Ezen nem szabad spórolni. Épp tegnap néztem E-bay-en postaköltség nélkül Kínából 2.400 ft lenne az Er-5-höz.. Azért az remek minőség lehet. Viszont nem is nagyon találtam a típushoz mást csak Ebc fékpofát.
Lépj rá a hátsófékre és meglátod merre mozdul..., minél hátrébb mutat alaphelyzetben, annál kopottabb. És persze után is kell állítani az előfeszítésen, ahogy kopik.
A fékpofa valóban ennyibe kerül sőt.... Nem javaslom, hogy spórolj rajta, sokat kibír és csak egy tárcsád van. Fogjon rendesen és legyen jó minőségű.
Az Er-5-ön a hátsó fék kopásjelző lamellája melyik irányban mutatja a kopást ? Ha a lamella a blokk felé áll vagy pedig a féklámpa felé elfordulva jelzi a kopott hátsó féket ?
Egyébiránt nézegetem az első fékpofákat, de meglepő hogy milyen borsosak az árak. 8.000 ft. körül. Ez tényleg ennyibe kerül ?
Hmmm... ez nekem is új. Miféle szűrőt?
Igen, az csak kiegyenlítő tartály. A szűrőt is tisztítsd ki!
A tank alatt kell feltölteni is. Töltés közben szépen ki fog jönni ott az összes benn maradó levegő is, ha közbe nyomogatod a vízcsövet.
Mindenképpen szedd le a tankot, mert légteleníteni is kell megfelelően.
Hűtőfolyadék leeresztés után elég az ülés alatti tartálynál feltölteni, vagy mindenképpen le kell szedni a tankot, és ott kell feltölteni?
Nekem is egy bontóból küldték a dettó rossz hátsó tagokat.Megértem egyébként,hogy nincs mód a kipróbálásukra,ránézésre meg nem biztos,hogy látszik ha rossz.
Nincs semmi gond a használttal,ha elég vastag és előtte nem azon pörgött a motor. A ZR-re is azt vettem Sugoéktól és kiváló. Amgy szerintem Sugóék nem is adnának el olyat, ami nem jó....
Nincs semmi gond a használttal,ha elég vastag és előtte nem azon pörgött a motor. A ZR-re is azt vettem Sugoéktól és kiváló. Amgy szerintem Sugóék nem is adnának el olyat, ami nem jó....
Köszi fisi nagyon rendivagy
Szia és menyibe kerülnek
Szia!

nekem van ez is az is