Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor kvázi típushiba. Még nem mertem belefogni, a hengerfejet le kell majd venni?
Van róla fényképed?
Ha van elég "hús" ahol letört, csak meg kéne fúrni, belenyomni-ragasztani, egy illesztöcsapot ami 3-4 mm átméröjü, vagy lehet kisebb is akár csak 2.5 mm. A lényeg, hogy spirálmeghajtás füle "beleakadjon".
Az agy alu gondolom. Mi lenne ha hegesztetnel bele egy darabot és formára munkálnád!? Lehet ez egyszerűbb lenne
Én még nem de jó páran már igen..
Jártál már így esetleg? Ha le kell venni a hengerfejet, akkor nem is olyan egyszerű a helyzet... Alap az új tömítés, és nem tudom mit találok a szelepeknél.
Köszönöm!
Egy lehetőség a gyújtáskapcsoló hiba.Az az érintkező pár kontakt hibás ami a gyújtásért felelős.Az önindító nem ugyanazon keresztül kapja a vellanyt.
Hali...
Nekem sosem nézték. Gumi,fék,világítás...
De kérdezz meg pár havert ahol laksz hogy ismernek e valami " lazább" helyet,tuti fognak pár számot adni .
Nekem most a motorom nyitott kipufogóval fog műszakizni
Halihó ismét :) Képzeljétek, megint lett mesélnivalóm. A meggyógyult KLE-n ha a videókat láttátok, akkor talán emlékeztek, hogy megmakkant a kilométerórám, ez önmagában nem egy nagy kaland ugye. Némi kerregő hang előzte meg, mondom biztos a spirál szakadt el. Kiderült még Mányon, hogy a spirál okés, akkor kizárásos alapon a meghajtóval lesz gond. Találtam is a neten olcsón, gondoltam mielőtt megrendelem, megnézem hogy pontosan ugyanolyan-e, mint amit rendelni készülök, mert használtan nyilván nem gyári cikkszámok alapján ad-vesz az ember. Végül alig hittem a szememnek. Mégcsak nem is a meghajtóval volt gond, hanem az első agy testén lévő perem, amibe a meghajtó beleakad, az tört le körbe az agyról...nehogy már egyszerű legyen a dolog. Szóval amit boltolnom kéne, az vagy külön agy, és átfűzöm a felnit, vagy komplett kerék. Nézegettem ezt is, kettőt találtam ebay-en, és láss csodát, az egyik pont amiatt eladó, mert letört az agy pereme...a másik meg nem szállít Magyarországra, de egyébként sincs 33e+postám a dologra...Szóval most azon filózok, hogy boltolok egy háttérvilágításos bringás kilométerórát, aztán jó napot kívánok, hisz a motor működését, és az én komfortérzetemet nem befolyásolja. De eszembe jutott a műszaki vizsga. Ott vajon mennyire akadnak fel azon, ha nincs gyári működő kilométeróra? Ahogy utánajártam, ott ugye a világítás, fék, futómű, kipufogó, korrózió a lényeg. A sebességmérésről nem találtam semmit. Valakinek tapasztalat esetleg?
27434-435 OS hozzaszolasnal nezdmeg linken mit csinaltak vele a szakszervizben mire erto ember kezebe kerult.
Sziasztok!

Kawasaki ER-5 (1997) motoromat tegnap hoztam el a szervízből, egy gyertyacsere és karbipucolás után. Sajnos nem tudtamb indítani, az önindító tekert, de beröffenni nem volt hajlandó. Tegnap este, ahogy elhoztam, kb 20-25 km-t gurultam vele, utána itthon leállítottam. Éjszakára nem tettem be a garázsba, emiatt egy kicsit vizes lett. Ma reggel, mikor indítani akartam, semmit nem csinált, ugyan az a reakció, mint amikor szervízbe vittem. Önindító tekerni teker, de ennyi, tovább nincs a dal. Nem röffen be.

Szerintetek mi lehet a hiba?

Előre is köszönöm!
1 hónapja volt szinkron.
Csak mert Rosinante is lassabban pörög le mint régen.Felfelé nem érzékeltem késlekedést.Jövő héten először életében (11 év)szerelőhöz viszem.Teljes diagnosztika:szelep,karbi,teló,fék,mifacom.Csak a sok basztatás miatt.De ha nem ülök seggre a változástól akkor el lesztek ásva.
Szerintem enélkül is hozná a következő tíz évet.
Karbiszinkron?Nem tudom csak ötlet.
Át kéne azért nézni azokat a bovdeneket, meg a fojtó tengelyét, visszahúzó rugóját, hogy könnyen járnak-e, föleg akkor a meleg állapotban. Ha nem ez akkor lehet komolyabb problémákat keresni.
A hö hatására föleg 80-100 fok deltára már igen komoly a hödiletáció, meg a rugó is veszít karakterisztikájából, föleg ha nem mai darab.
Üdv a klubban. 1 éve pont így voltam, szuper érzés
Csak valami megszorulás lesz.
van neki. De ha nem lenne, akkor sem maradna ki a gázállások egy része, hanem csak nem lenne holtjáték.
Gazbovdenek holtjateka?
Hello. Azt vettem észre a gépen, hogy 1óra motorozás után eltűnik a nagyon enyhe gáz, tehát alaphelyzetből húzva a gázt egy ideig nem történik semmi, majd ránt. Ugyan ez visszafelé motorfékre váltáskor. Olyan mintha a 100% nyi gázreakcióból. Az első 10% eltűnne, tehát a 0% gázt rögtön a11% követné, és nincs köztük átmenet. De 1 órán belül még megvan a 10%. Ez mi lehet?
Itt olvashatsz róla...
-Ha gyárilag van fojtva, akkor a porlasztóban a tolattyú van megfúrva a vákuummembrán alatt, így nem furat miatt nem lesz akkora a nyomáskülönbség membrán két oldalán, hogy teljesen ki tudja nyitni a tolattyúval a szívócsatornát. Ezt vagy be kell dugaszolni, vagy venni bele egy olyat ami nincs megfúrva. A fúvóka és a kehelycső is más a gyárilag fojtott verzióban.
-Ha utólag fojtották vissza, akkor azt szívócsonk tartalmazza a porlasztó és a hengerfej között, gyakorlatilag le van szűkítve csatorna. Láttam már olyat, hogy eleve úgy van öntve a szívócsonk, hogy benne a gát, vagy van olyan is hogy egy nagy "alátétet" tesznek a szívó-csonka, melynek a belső átmérője adja majd az új keresztmetszetet. (romi posztjánál látod róla a képet)
Gratula a géphez- keress vissza kulcsszóval volt már róla szó! Itt is a karbik membránjával játszottak, azokat nem emeli meg rendesen- ha jól emlékszem.
Sziasztok !
Egy Er-5 boldog tulajdonosa lettem. A motor egy fojtott változat. 98-as évjáratú 25 Kw teljesítményű, németből behozott. Azt szeretném kérdezni tőletek, hogy a fojtás ugye ebben az esetben azt jelenti, hogy a motor fordulatszáma nem mehet 8.000 fölé. Vagy még annyi sincs ? Esetleg itt a fórumon akinek szintén fojtott Er-5 je van ? Nem tervezem kivenni belőle a fojtást. Kezdő motoros vagyok és nem száguldozó típus, de érdekelne hogy konkrétan hogy is oldották itt meg a fojtást ?
Az esetek nagy részében a hengerfejben lévő O gyűrű okozza..
Pont tegnap vettem észre én is ugyanezt a jelenséget a motoromon Volt már erről szó itt régebben is, érdemes visszaolvasni.