köszönöm a választ.
valahogy én is azt láttam például : a mobile.de oldalon is, hogy kicsit magasabbnak látszanak a motorok ára mint, itthon. De cserében valós kilométer óra állások, és tisztességesen szervizelt, kifogástalan műszaki állapotú motort kap az ember... ellenben itthon, meg a tipikus magyar mentalitással, próbálja az eladó átverni a vevőt ( tisztelet a kivétel )
No, jelentem hazaért a benzincsöpögős KLE, és sosem volt még ilyen jó! Most melóból hazafelé a megszokott úton tudtam mihez viszonyítani, és nagyon állat lett, nincs csöpögés, szépen ketyeg, jól húz, párszor beleröhögtem a sisakba örömömben :) Köszönöm mindenkinek, aki segített, a Mester előtt pedig le a kalappal!
nem henger fej ,, a hengerfelyben lévő víz cső szar és cserélni kell ... vagy a csővet vagy az 0 gyűrűt rajta ..
ez erreszt néha és a ki jövö víz pedig a gyertya tulfolyo furaton ki jönn .. mivel az ott a gyertya tul folyo furat
Sziasztok!
Segítséget kérek tőletek: a nejem motorján a képen látható furaton néha hűtővíz jelenik meg. Nagyon remélem, hogy nem a hengerfejtömítés ment el. Tudja valaki mit jelent ez?
Èn is hihetlen mennyiségü pénzt el tudnék herdálni az ilyen "jó fogásokra"...de már nekem is nehéz beadni, hogy minek egy 8. Motor. Ìgy most a másidik 1100-est alkatrészeknént veszegetem össze, és szerelem majd össze...már alig pár csavar hiányzik amiböl még várom a jó fogást. Mondjuk "mentségemre legyen", hogy csak be akartam spájzolni, pár jó minöségü bontott alkatrészt...amiböl végül ösze tud állni egy komplett Motor.
Utolsó bekezdésedhez: nemrég láttam egy pályamotort, igaz "csak" egy 100 lovas ZZR-t alakítottak át, de nagyon fullosan meg volt csinálva, komplett ZX-6R futómű, pályaidom, kipurendszer, fékek lecserélve talán szintén ZX-éra, meg még jó pár extra... És az egész nem volt 280e Ft. Itthon meg félmillióért 20 éves 400-as pályamotort tudsz venni, amiben kb. az az extra, hogy még működik. Na mindegy, az nagy fogás lett volna, annyira sajnálom, hogy elvitték, a feleségemet nem sikerült meggyőzni, hogy kell egy ilyen nekünk... Ja, és ráadásul a fickó adott volna hozzá minden gyári cuccot és papírt, amivel vissza lehet építeni sima utcai ZZR-ré és forgalomba lehet helyezni.
Szóval vannak ilyenek, de tényleg nem ez a jellemző, nem olcsók a motorok. Csak valóban megbízhatóbbak, tényleg azt kapod, ami a hirdetésben szerepel. Egyébként ez a pályamotor is pont olyan volt, amit írtál, a fickónak a műhelyben volt vagy 5 másik profi pályamotorja, ez meg csak foglalta a helyet, ez volt az első pályagépe amit tanulásra építgetett, aztán már rég fölöslegessé vált.
K.István:
"de kiutaznod ki kell, ha lábon vinnéd is lenne utikölcsége"
Kivéve, ha stoppal megy ki.
Korábban találkoztam ezzel a "hogy hozzunk haza németben vett járművet lábon" kérdéssel, akkor is a német ideiglenes rendszámot mondták, meg a P rendszámmal trükköztek valamit, az elvileg pont alkalmas még hazai forgalomba nem helyezett járművekkel való közlekedésre az EU területén (tehát nem csak Magyarországon). Viszont nem tudom hogy megy az igénylése, nem tudom, hogy magányszemély igényelheti-e hivatalosan egy tulajdonában még nem lévő járműhöz, Okmányban utána kell kérdezni ha érdekel.
De amúgy én is futóra raknám, az a legegyszerűbb.
Vagy ha Neked (vagy ismerősnek esetleg) van kint lakcíme, munkája, akkor járható út lehet, hogy a német papírjait megcsináltatod, kvázi, mintha németországi használatra vettél volna motort, mert mondjuk ott dolgozol. Utána, ha már egy EU országban a tulajdonosa vagy egy járműnek és minden papír rendben van, bármely más EU országban pillanatok alatt átpapírozzák Neked minimális költséggel, tehát Magyarországon is. Nyilván akkor a német papírozás költségeit kell megfizetned.
A motorok vagy ideiglenesen vagy véglek ki lehetnek vonva a forgalomból, ez be szokták pecsételni az hiszem forgalmiba. Ezt vagy az eladó általában a saját érdekében megteszi, és így árulja, hogy ne éljenek vissza biztosításával, rdsz-val. vagy neked kell kivonatni a német okmányirodában és a rendszámot leadni, megsemmisíteni ott helyben. Ennek van egy kb 10 euro körüli költsége meg sorbaállás.
Lábon nem igen tudod elhozni, mert áz eladás-megvétel pillanatában a tulaj leveszi a rendszámát a jármüröl, elvileg lenne módja, hogy helyi okmányirodában igényelj egy pár napos ideiglenes rendszámot amivel érvényesen közlekedhetsz Mo.-ra (van egy másik ami csak németbe való közlekedésre alkalmas ideiglenes rdsz.) Erre az idöszakra kötnöd kell biztosítást is. Ennek menetéröl részleteket nem tudok, érdemesebb hazaszállítani.(Egy cb 500 Honda egy 5 ajtós ledönthetü üllésü autóban szétszerelve elfér, ha nincs kisbusz, vagy Ufo.
Az hogy neked mi éri meg az én nem tudhatom, de kiutaznod ki kell, ha lábon vinnéd is lenne utikölcsége a megvásárolt jármünek (is).
Amúgy a német használtpiaci árak jellemzöen magassabak, a jobb piac miatt mint Mo.-on. Néha van egy két jó fogás, de ahhoz ugrásra készen kell lenni, ezek jellemzöen a korosabb, feleslegessé vált gépek, melynek elfoglat helye a garázsban többe kerül ,mint a Motor értéke, vagy olyan gépek, amik a német szervíz óradíjjal pl vizsgára felkészítve magasabbra rúgnak , mint a Motor értéke.
Viszont itt a 15´-20 éves Motor 20-30 e km-rel nem a tekergetés eredménye, hanem valós adatok, mert lehet csak 2.3. Motor, vagy 10 éve nem igen használják...
Sziasztok! Külföldről (Németből) szeretnék behozni egy ER5-t, valaki tud infot azzal kapcsolatban, mennyire éri meg? Lábon vagy trélleren érdemesebb? Ahhoz hogy itthon forgalomba is tudjam hozni, milyen okmányokkal kell rendelkezni, ill. a folyamata az egész parádénak.
Táncsics, azonnal vegyél egy normális videó kamerát és egy könyvet a videózás rejtelmeiről!
Amúgy gratula, jó hogy jó kezekbe került a gép!
Igen, amint mondtad us, ez egy érdekes dolog, hogy a kis Ltd utód blokkban vissza felé Forgó főtengely van!
a láncot nagyon egyszerü fesziteni .. mivel automata ha log ? ............ akor a patront 2 mm es hézagal teszed be a 2 db /10 felyü m6 /csavart pedig nem huzod tovább .... utána be teszed a rugos nagy csavart / 12 felyű 14*1,25 / ez után egy tag tekeri a fö tengöt a másik pedig le huzza felváltva a 2 db m 6 csavart ... igy egy ricnivel kijebb lesz a patron
Tavasszal jár le az orvosim és jobb szemmel nem látok a középső vonal alatt olvasni. Olyan cilinderes szemüveget meg nem tudnak csinálni, amivel jobb lenne, így csak a műtét javíthat, ami nem olcsó ugye.
Ha nem megy el a motor, akkor megcsináltatom egyesével részletre...
Tényleg nem vágyom nagyobbra, nem vagyok az a száguldozós típus. Attól félek, ha eladom, utána choppert vennék.
Szia, nem, ott nem szoktam járni. Ellentétben a mester gixxerével, ez nem egyedi darab, szaladgál belőle pár :) Bár vicces, hogy mióta nekem is van, forgalomban jó, ha kettőt láttam, ellentétben egy korábbi munkahelyem parkolójában volt, hogy 4 KLE is állt...
Szia!
Ha fogod csinálni a KLE-t egy videó keretében bemutatnád a vezérműlánc feszesség/nyúlás ellenőrzését ha nem nagy kérés?
Illetve még egy kérdés a primerláncnak mennyi lehet a lógása Szerinted mert a manuálba nem találok róla leírást?
valahogy én is azt láttam például : a mobile.de oldalon is, hogy kicsit magasabbnak látszanak a motorok ára mint, itthon. De cserében valós kilométer óra állások, és tisztességesen szervizelt, kifogástalan műszaki állapotú motort kap az ember... ellenben itthon, meg a tipikus magyar mentalitással, próbálja az eladó átverni a vevőt ( tisztelet a kivétel )
ez erreszt néha és a ki jövö víz pedig a gyertya tulfolyo furaton ki jönn .. mivel az ott a gyertya tul folyo furat
Segítséget kérek tőletek: a nejem motorján a képen látható furaton néha hűtővíz jelenik meg. Nagyon remélem, hogy nem a hengerfejtömítés ment el. Tudja valaki mit jelent ez?
Vagy becsatlakozik a "migránshullámba".
Szóval vannak ilyenek, de tényleg nem ez a jellemző, nem olcsók a motorok. Csak valóban megbízhatóbbak, tényleg azt kapod, ami a hirdetésben szerepel. Egyébként ez a pályamotor is pont olyan volt, amit írtál, a fickónak a műhelyben volt vagy 5 másik profi pályamotorja, ez meg csak foglalta a helyet, ez volt az első pályagépe amit tanulásra építgetett, aztán már rég fölöslegessé vált.
"de kiutaznod ki kell, ha lábon vinnéd is lenne utikölcsége"
Kivéve, ha stoppal megy ki.
Korábban találkoztam ezzel a "hogy hozzunk haza németben vett járművet lábon" kérdéssel, akkor is a német ideiglenes rendszámot mondták, meg a P rendszámmal trükköztek valamit, az elvileg pont alkalmas még hazai forgalomba nem helyezett járművekkel való közlekedésre az EU területén (tehát nem csak Magyarországon). Viszont nem tudom hogy megy az igénylése, nem tudom, hogy magányszemély igényelheti-e hivatalosan egy tulajdonában még nem lévő járműhöz, Okmányban utána kell kérdezni ha érdekel.
De amúgy én is futóra raknám, az a legegyszerűbb.
Vagy ha Neked (vagy ismerősnek esetleg) van kint lakcíme, munkája, akkor járható út lehet, hogy a német papírjait megcsináltatod, kvázi, mintha németországi használatra vettél volna motort, mert mondjuk ott dolgozol. Utána, ha már egy EU országban a tulajdonosa vagy egy járműnek és minden papír rendben van, bármely más EU országban pillanatok alatt átpapírozzák Neked minimális költséggel, tehát Magyarországon is. Nyilván akkor a német papírozás költségeit kell megfizetned.
Egyébként van erre egy külön topic, ott több segítséget is kaphatsz: http://www.sportmotor.hu/motor...
-Fahrzeug Brief(törzskönyv)
-Fahrzueg Schein(forgalmi)
-Kétnyelvü adásvétei az doksiban szereplö tulajdonossal!
Lábon nem igen tudod elhozni, mert áz eladás-megvétel pillanatában a tulaj leveszi a rendszámát a jármüröl, elvileg lenne módja, hogy helyi okmányirodában igényelj egy pár napos ideiglenes rendszámot amivel érvényesen közlekedhetsz Mo.-ra (van egy másik ami csak németbe való közlekedésre alkalmas ideiglenes rdsz.) Erre az idöszakra kötnöd kell biztosítást is. Ennek menetéröl részleteket nem tudok, érdemesebb hazaszállítani.(Egy cb 500 Honda egy 5 ajtós ledönthetü üllésü autóban szétszerelve elfér, ha nincs kisbusz, vagy Ufo.
Az hogy neked mi éri meg az én nem tudhatom, de kiutaznod ki kell, ha lábon vinnéd is lenne utikölcsége a megvásárolt jármünek (is).
Amúgy a német használtpiaci árak jellemzöen magassabak, a jobb piac miatt mint Mo.-on. Néha van egy két jó fogás, de ahhoz ugrásra készen kell lenni, ezek jellemzöen a korosabb, feleslegessé vált gépek, melynek elfoglat helye a garázsban többe kerül ,mint a Motor értéke, vagy olyan gépek, amik a német szervíz óradíjjal pl vizsgára felkészítve magasabbra rúgnak , mint a Motor értéke.
Viszont itt a 15´-20 éves Motor 20-30 e km-rel nem a tekergetés eredménye, hanem valós adatok, mert lehet csak 2.3. Motor, vagy 10 éve nem igen használják...
T9 megint bealakitott!
Amúgy gratula, jó hogy jó kezekbe került a gép!
Igen, amint mondtad us, ez egy érdekes dolog, hogy a kis Ltd utód blokkban vissza felé Forgó főtengely van!
https://www.facebook.com/29970...
https://www.facebook.com/29970...
https://www.facebook.com/29970...
https://www.facebook.com/29970...
a láncot nagyon egyszerü fesziteni .. mivel automata ha log ? ............ akor a patront 2 mm es hézagal teszed be a 2 db /10 felyü m6 /csavart pedig nem huzod tovább .... utána be teszed a rugos nagy csavart / 12 felyű 14*1,25 / ez után egy tag tekeri a fö tengöt a másik pedig le huzza felváltva a 2 db m 6 csavart ... igy egy ricnivel kijebb lesz a patron
Ha nem megy el a motor, akkor megcsináltatom egyesével részletre...
Tényleg nem vágyom nagyobbra, nem vagyok az a száguldozós típus. Attól félek, ha eladom, utána choppert vennék.
De komolyan, most el vagy tiltva a vezetéstől orvosilag? Az nagy szívás...
Ha fogod csinálni a KLE-t egy videó keretében bemutatnád a vezérműlánc feszesség/nyúlás ellenőrzését ha nem nagy kérés?
Illetve még egy kérdés a primerláncnak mennyi lehet a lógása Szerinted mert a manuálba nem találok róla leírást?
http://youtu.be/frqEdxW_Lfg
Para csak kilmaxol
Láttam a facebook oldalán, hogy már csinált róla videót :) Nem a 13. kerületben laksz véletlen? ugyanilyen KLE szokott állni a Pannónia utcában :)