Fals állítás. A legutolsó olajcserét kivéve Castrol Act Evot használtam.A világon semmi kifogásom se volt ellene.Csak a tömjén miatt próbálom most a Fuxot.
Ajjaj.
Ki ne ejtsd ezt a szót legközelebb. Ezen a fórumon ez maga az antikrisztus, a patás ördög, a világ ellensége
Iszlám államhoz mérhető a csapása, ha beleöntöd a gépbe
Megmondták a foteltudósok
Ez a dupla első tárcsa, és hátsó tárcsa ezt hogy? Na nem mintha én akarnék ilyen optikai tuningot, de azért érdekes :)
Amúgy ebben az évben motul 5100 olajat töltöttem a gépbe, de nem igazán tetszik (csattog a váltó vele). Az előző olaj nem tudom milyen volt (mert azt még az előző tulaj töltötte bele), de azzal szép csöndes volt.
Milyen olajat ajánlotok? Mondták nekem azt is, hogy esetleg valami full szintetikusat próbáljak ki.
Én se nyúlok bele Rosinantéba pedig simán cseréltem pölö főtengely csapágyat vagy gyűrűket vagy bármit a hőskorban.Nem nagyobb poén mint feltörni egy trezort.
Szerinted én mért döntöttem úgy, hogy inkább saját magam megcsinálom a hajtókarcsapágycserét a GSX-R-en, holott előtte nem hogy sportmotort, négyütemű blokkot se javítottam soha.
Mennyivel jobb lenne a színpadon, hétköznapi emberek, nem pedig "celebek"! A történetek közötti átkötésekben, feltörekvő garázszenekarok játszanának, meg jó idő esetén lengén öltözött lányok osztogatnának műveltségi, vagy technikai kérdéseket tartalmazó kártyákat, melyek helyes megfejtésével színpadra lehetne kerülni...
Egy valóban olyan rendezvény ahonnan mindenki több tudással távozik , mint amivel oda érkezett...persze tudom ez nagyon szembe megy a mai agyzsugorító trendekkel, de valahogy én két-keréken közlekedő, sokkal jobban érzem magam közelebb az országunk értékeihez, a természet adta kincsekhez, mint akik zárt kabinokban robognak át a tájon...lehet belemagyarázás, de a seggünk alatt a nyereg, összeköt minket a lovon született, nemes ősökkel...és bár lehet a hétköznapokban senki nem tudna megkülönböztetni a "civilizált tömegétől", de nyeregbe ülve nekünk akkor is meg van a lehetőségünk, hogy arra a "kis időre" mi másképp lássuk a világot. Észre tudjuk venni azt amit igen erőszakosan, de mégis észrevétlenül el akarnak elölünk rejteni, meg akarnak tőle fosztani.
Egy ilyen rendezvény talán szíven találná az egyik értékes rétegét a nemzetnek, és ráébresztené arra, hogy vannak még dolgok amik össze tudják kötni a közösségeket, még akkor is, ha standup téma elsőre inkább éket akarna verni érdekcsoportok közé...de gyorsan rá lehetne jönni, hogy több dolog kapcsol össze minket, mint ami szét tud választani, és szimbiózis hosszútávon sokkal kifizetődőbb..........bocs kicsit elkalandoztam...
Ez a roadshow nekem is tetszene
Nagyon sok dolgot én is úgy értettem meg hogy tapasztalat nélkül piszkáltam hozzá, de azért előzetesen körbejártam a dolgot, főleg amikor a 16 szelepes CB-1 átlapkázásához fogtam hozzá, nem kétszer, számtalanszor mértem és minden mozzanatot fotóztam, jegyeztem, na meg előzetesen szerelős videókat nézegettem és nem szégyeltem nálam okosabbakat is megkérdezni, sőt olyan is volt hogy azt hittem okosabb mert szerelő végzettsége van, aztán mégis hülyeségeket mondott...
Van viszont a másik véglet amikor alapvető dolgokkal se foglalkozik a rider. Történt egyszer hogy egy olyan illető került a csapatba akinek komoly gondjai voltak úgy általában a biztonságos motorozás feltételéhez szükséges alapvető fogalmakkal is. Azt a túrát én vezettem és mivel gyakorlatlan volt az ember másodikként állítottuk a sorba, nem volt forszírozott a tempó de mégis feltünően elmaradozott. A pihenőnél derült ki hogy elől 0,5 hátul pedig kicsivel kevesebb mint 1bár volt a gumiaiban, a hátsó teló meg fullra volt feszítve... a benzinkútnál megoldottuk a kérdést és a rugóstagon is állítottunk az egyébként nem nagy súlyú pilótához igazodva. Varázsütésre megjavult a kanyartechnika, olyannyira hogy amikor már bátrabb lett az emberünk egy balos kanyarban érintő irányában vágott nyiladékot az útmenti erdőbe... ez akkor nem volt vicces mert élénk volt a forgalom és a beláthatatlan kanyaroknál még megfordulni se volt egyszerű. Sikerült viszonylag hamar megfordulni, még szálltak a falevelek és a por sem ült el, a forgalom állt nekem pedig 200 volt a vérnyomásom amíg meg nem találtuk a barátunkat... szerencsére komolyabb sérülései nem voltak és a motort is rendbe tettük annyira hogy hazament a lábán. Azóta kicsit óvatosabb vagyok az olyanokkal akiket nem ismerek, mert nem csak magukra veszélyesek akik így indulnak el többszáz km-es túrára.
Egyik haverom mesélte hogy vittek hozzá egy motort ami nem akart menni, a tulaj nem értette mi lehet pedig újabban már nem is füstölt... ja, nem volt mitől mert olaj se volt benne.
Jogos. De a korábbi sorozatos nagy csalódások után úgy megörültem, hogy megszavaztam neki a bizalmat, és már bizonyított. Szerintem megtaláltam, akit kerestem. Remélem. :)
Hogyan bírtad elkoptatni?Ilyen motorféknél ritkán érek a fékhez.Szerpentin az más történet.Nekem azért kell mennem bármely irányba,hogy kanyar legyen.Nem is hazai használatra tartom Rosinantét.
Nem motor de ide vágó:Az első vatta új autómat buta mód elvitte az első kötelező szervizre.(Leszoktam róla)Higgyétek el bádog öntözőkannából töltötték fel a több miilás Skodát.Innentől szarok a garira,szervízre,mindenre.
Ezek után a kizárólag általam olajcserézett 3-4 éves autóim szervízkönyvvel lettek eladva.
Eladó a vas ha érdekel valakit. 50 ezer km ,minden működik rajta. Nem volt vele gondom.