Az olajszűrős témához hozzászolva az előző motoromba hilfo szűrőt használtam és mindig szoptam vele olajnyomás valamint a visszacsapó szelep szarakodott. Azóta csak MANN-t használok és minden rendben!
. Az én jelenlegi ER5 -öm ugyanez a szitu, bár nem volt közel sem ennyire összetörve, mint ez. Ha el akarnám adni csak buknék rajta, sőt, ami most benne áll, már régen nagyobb gépet vehettem volna.
De hogy 60-ból nem rakja össze az 1000%. A lámpa kompletten 30, a telók kb 50, ha kapott a féktárcsa akkor 15 bontva, 35-40 az új, a műszerfal is vagy 30 ban benne lesz, bár nem látom a belsejét. Plussz az apróságok: Tank fényezés, kormány, sárvédő (kizárt h ilyen szép sárgát talál bontottat) indexek így első ránézésre. Nem irigylem a srácot. , és sok kitartást kívánok hozzá.
De ha mégis elbontja, és vesz másikat, akkor sem biztos, hogy:
- minden alkatrészt el tud adni
- olyan gyorsan el tudja adni, amilyen hamar a pénz kellene
- talál olcsó ER-5-öt
- ha mégis kifog egyet tényleg 300 körül, akkor arra nem kell rákölteni (a legolcsóbbakra tuti rá kell, és lehet nem kevesebbet, mint a mostani motorjára)
Szóval kétesélyes a dolog, az elbontás sem tuti üzlet. Egyébként meg hol találna másik ilyen szép sárgát? :)
Aztaaaa k.....! Jobbulást! De rossz így látni egy motort...
Azért gondold meg. Pont egy ilyen vadkaland miatt raktam össze tesó ZR-jét pár hete. 200 ezer lett a vége csak az alktarészeknek.
Ez sem lesz olcsóbb 130-150-nél. Bár megértem, hogyha hozzád nőtt nem akarod elbontani.
Először is mihamarabbi felépülést kívánok Neked, a Barátnődnek, valamint a motornak is.
Ebben az esetben nincs esély valamilyen módon kifizettetni a kárt az útkezelővel? Vagy ki volt téve a vadveszélyre figyelmeztető tábla? Nem tudom pontosan, hogy az úttest melyik részén helyezkedtél el, én sötétben/éjjel mindig szinte a felezővonalon megyek, hátha azon az 1-1,5 méteren múlik, hogy ki tudod-e kerülni az oldalról előtűnő akadályt.
Aztak..va!
Jobbulást nektek.
Ami a motort illeti meg....hááát...én lehet fordítva csinálnám.
Add el amit lehet belőle,aztán vegyél egy másikat. A haverom a jófogáson vett egy 2001- est 350- ért. Ki lehet fogni olcsón,főleg most szezon után.
Na basszus... Alkatrészem nincs, de jobbulást kívánok! Meg a motornak is mielőbbi felépülést. Vigyázni kell a vadakkal, különösen az őszi estéken, ahol erdő/fasor/bozót van az út szélén, könnyen kiugorhatnak a takarásból. Remélem nem sérültetek meg nagyon.
Sziasztok!
Balesetet szenvedtünk barátnőmmel 2 napja este . 100-as tempónál egy őz ugrott elő az árokból az útra, 1 méterre észleltem, csak egy villanás volt az egész és utána szikrák, stb...
Az őz azonnal meghalt, mi túléltük a csodával határos módon.
Az alábbi képeken látható, mi sérült....
Kérlek ha tudtok, segítsetek alkatrész ügyben, mert sehol sem találok.
Ami a legfontosabb így ránézésre:
- teleszkópok
-befogatók
-kerék
-hűtő
Még van pár apróság de azokat megoldom, mert univerzálisak.
Na ja, ha gond lenne a pumpával vagz valami súlyosabb, akkor gondolom menet közben is elmenne a nyomás. Remélem tényleg csak a szűrő, csak furcsa, hogy ilyet tud produkálni, és levegőt kell belenyomni... De remélem ennyi, aztán legközelebb szűrőváltás, meg nyomd tele jól olajjal, hadd szívja meg magát a szűrő berakás előtt.
Eddig nekem sem. Csak baxna szájba a jó kurva édes anyját aki kitalálta a Kawaval, illetve a Denso nál hogy atrakjak a gyártást kínába. Egész más belül a szűrő is mint a japán. Szerintem puruttyabb is. Kidolgozottsagra. No most evvel nem lenne baj ha azt mondták volna oké de az ára 3500 helyett csak 1500 ft lenne de nem. Ár maradt és a minőség meg szerintem romlott. No mindegy, vissza a Mannhoz legközelebb. Az még olcsóbb is..
Ilyen gondom sosem volt.
Pedig a pumpam fejjel lefele log,szoval kiurul ha nem forog.
Es ugyis felszivja a cuccot.
Kawanal passz,latni kene.
De ha van nyomas most akkor nyugodsag van.Neha nem adja ki.
En a pumpacsere utan remeket lattam sokaig.Pedig nem,es meg szelepet is csereltem.
A sem lehet gond ha teljesen kiürül az olaj a rendszerből.Csúnya dolog de olajleengedés után szűrő meg dugasz nélkül elindítom pár pillanatra hadd nyomja ki az összes bujkáló koszos olajat.Ezek után is felkapta mindig rövid idő alatt.
Meleg motornál, amikor stabil sima a fordulat alapjáraton még félórát is sérülés nélkül elketyeregne olajnyomás nélkül
A hatos meg hát igen azon kevés járművek közé tartozik ahol nem mindig löki ki a levegőt, ahogy tapasztalták Gyurgyalogék még meleg motornál se biztos mindig ha a szűrő felvan töltve előre akkor se biztos mindig....(de aki sajnálja olajcserére is szerelőhöz vinni, tudod a véleményem és ez nem ehez a történethez kapcsolódik, hanem általában, mielőtt még Gyurgyalog magára venné, közlöm nem ő rá írom! Előre elkerülve a félreértést...)
Nincs olajnyomás rutinból szürő le,ki,kintebb,lentebb,stb és meglesni löki e odáig, ha löki menetközbe vissza cuppantani helyére a cuccost...
No ezt találtam. Szal jól gondoltam. Akkor megnyugvás van..
Ami érdekes hogy mint írtam eddig gond nem volt vele csak amióta a kínai gyári szűrők kerültek forgalomba. Már bánom miért nem a megmaradt gyári japán szűrőt raktam fel. Akkor kiderült volna. De gondolom ha gond lenne akkor mindíg az lenne. Vagy levegős lenne valamiért a rendszer ilyenkor?
Már csak jövőre derül ki az igazság következő olaj cserekor.
Logikusan a pumpa-fotengely kozt. altaban.
Valamelyik zx topikban is olvastam ilyen gondot.Talan 6 os de mar nem emlekszem.
Egy lany panaszkodott erre.
Kérdés hogy hol az olaj nyomás jelző? Mihály Ferivel beszélve azt mondta nála az Er5 ök rendre nem kaptak fel elsőre az olajat. No látod ezen meg én röhögtem jót..
Gyanítom ha a szivattyú nem kapja fel a lét akkor arról nem az olajszűrő tehet.Hacsak a Zén nem a szívó végére rakták a szűrőt mint a tűzultó szivattyún
De hogy 60-ból nem rakja össze az 1000%. A lámpa kompletten 30, a telók kb 50, ha kapott a féktárcsa akkor 15 bontva, 35-40 az új, a műszerfal is vagy 30 ban benne lesz, bár nem látom a belsejét. Plussz az apróságok: Tank fényezés, kormány, sárvédő (kizárt h ilyen szép sárgát talál bontottat) indexek így első ránézésre. Nem irigylem a srácot. , és sok kitartást kívánok hozzá.
- minden alkatrészt el tud adni
- olyan gyorsan el tudja adni, amilyen hamar a pénz kellene
- talál olcsó ER-5-öt
- ha mégis kifog egyet tényleg 300 körül, akkor arra nem kell rákölteni (a legolcsóbbakra tuti rá kell, és lehet nem kevesebbet, mint a mostani motorjára)
Szóval kétesélyes a dolog, az elbontás sem tuti üzlet. Egyébként meg hol találna másik ilyen szép sárgát? :)
Azért gondold meg. Pont egy ilyen vadkaland miatt raktam össze tesó ZR-jét pár hete. 200 ezer lett a vége csak az alktarészeknek.
Ez sem lesz olcsóbb 130-150-nél. Bár megértem, hogyha hozzád nőtt nem akarod elbontani.
Ebben az esetben nincs esély valamilyen módon kifizettetni a kárt az útkezelővel? Vagy ki volt téve a vadveszélyre figyelmeztető tábla? Nem tudom pontosan, hogy az úttest melyik részén helyezkedtél el, én sötétben/éjjel mindig szinte a felezővonalon megyek, hátha azon az 1-1,5 méteren múlik, hogy ki tudod-e kerülni az oldalról előtűnő akadályt.
toth.gyula
Találkozón jössz egy sörrel;):D
Keresd meg...hátha...
Jobbulást nektek.
Ami a motort illeti meg....hááát...én lehet fordítva csinálnám.
Add el amit lehet belőle,aztán vegyél egy másikat. A haverom a jófogáson vett egy 2001- est 350- ért. Ki lehet fogni olcsón,főleg most szezon után.
Balesetet szenvedtünk barátnőmmel 2 napja este . 100-as tempónál egy őz ugrott elő az árokból az útra, 1 méterre észleltem, csak egy villanás volt az egész és utána szikrák, stb...
Az őz azonnal meghalt, mi túléltük a csodával határos módon.
Az alábbi képeken látható, mi sérült....
Kérlek ha tudtok, segítsetek alkatrész ügyben, mert sehol sem találok.
Ami a legfontosabb így ránézésre:
- teleszkópok
-befogatók
-kerék
-hűtő
Még van pár apróság de azokat megoldom, mert univerzálisak.
Köszönöm szépen!
Tel.:06706083794
e-mail:kisserik19@gmail.com
Erik
De látod nem számít neki.
Pedig a pumpam fejjel lefele log,szoval kiurul ha nem forog.
Es ugyis felszivja a cuccot.
Kawanal passz,latni kene.
De ha van nyomas most akkor nyugodsag van.Neha nem adja ki.
En a pumpacsere utan remeket lattam sokaig.Pedig nem,es meg szelepet is csereltem.
A hatos meg hát igen azon kevés járművek közé tartozik ahol nem mindig löki ki a levegőt, ahogy tapasztalták Gyurgyalogék még meleg motornál se biztos mindig ha a szűrő felvan töltve előre akkor se biztos mindig....(de aki sajnálja olajcserére is szerelőhöz vinni, tudod a véleményem és ez nem ehez a történethez kapcsolódik, hanem általában, mielőtt még Gyurgyalog magára venné, közlöm nem ő rá írom! Előre elkerülve a félreértést...)
Nincs olajnyomás rutinból szürő le,ki,kintebb,lentebb,stb és meglesni löki e odáig, ha löki menetközbe vissza cuppantani helyére a cuccost...
No ezt találtam. Szal jól gondoltam. Akkor megnyugvás van..
Már csak jövőre derül ki az igazság következő olaj cserekor.
Valamelyik zx topikban is olvastam ilyen gondot.Talan 6 os de mar nem emlekszem.
Egy lany panaszkodott erre.