Még annyi,hogy az elszart hátsó gumin a mintamélység 4mm.(De csak középen,a szélén szinte semmi)Erre még nem találtam normális magyarázatot.A telóra van fogva de én szeptikus vagyok.
Hát, nem rossz gumi, de azért tapadásban nem ez a csúcs. Vannak ettől sokkal sportosabb (és persze gyorsabban kopó) gumik.
De nem haragudnék rá ennyire ha lineárisan kopna, és nem verne át azzal, hogy a mintázat első fele az élettartam 80%-át teszi ki, a második fele meg a 20%-a alatt elkopik. Ha ki lehetett volna számítani, hogy 10.000-nél vége. Bevallom én a jövő évi szezon végére terveztem gumicserét a mérések alapján, erre most előre kell hoznom egy évvel. Mondjuk legalább nem szezon közepén fogyott el, most mégis van időm kicsit utánajárni, beszerezni, szerelgetni - öröm az ürömben.
Az előző guminál egyébként pont ugyanígy jártam. Most már ha a fél minta lement, elkezdem szervezni a gumibeszerzést, nem várom meg a végét, veszek újat féltávnál. Mondjuk amilyen szerencsém van, az meg tuti rám fog rohadni.
Szuper, nagyon köszi! Ebben a méretben tényleg ez tűnik a legjobb guminak, ezért sem vártam, hogy ez a legolcsóbb is... De persze panaszkodni nincs okom miatta!
Igazából, szerintem jól tapadó gumi örülj ha elmegy neked max 10-15 ezer km-t. Az már nagyon jó teljesítmény!
20 ezret kibiro guma sosem lesz egy jól tapadó gumi!
Eddig 11057 km-t tettek meg a gumik.Az első még bőven jó.Sajnos a hátsót a teleszkóp hiba az utolsó pár száz km-en csúnyán félrekoptatta.Pedig középen még mély a mintázat.Oldalt viszont kuka.Szerintem még néhány ezer lett volna benne.
Biztos,hogy a következő is ugyanez a típus lesz.
Kérdés a Michelin Pilot Street gumit használókhoz: mekkora futásteljesítmény várható, mennyit raktatok már bele? Van már, aki elhasznált egy garnitúrát?
A jelenlegi Pilot Activ-ommal elégedetlen vagyok, nagyobb futásteljesítményt vártam tőle, kb. 10000-et bírt az én motoromon, aztán most úgy néz ki, cserés... Előtte a gyári IRC 20000 fölött ment, igaz, nem is tapadt annyira. De ami mindkét guminál idegesítő volt, hogy a végén olyan gyorsan elkoptak, mint a sicc. A Pilot Activ-ot is kb. 8000-nél néztem, akkor úgy számoltam, hogy elmegy ez simán még 8000-et, de lehet többet is... Aztán 2000 km és hopp, vége. :( Jó lenne, ha Pilot Street-tel nem járnék így, mert azt néztem ki következő guminak.
Egyébként hogy lehet, hogy a Pilot Street ilyen olcsó? A BT45 is akcióban párban 50e fölött van az r17-nél, nem is beszélve mondjuk egy Pirelliről. A Michelin-ből meg a radiál változat is kijön 43.500-ból. Ennél olcsóbb gumi kb. csak a noname kategóriában van, még a Heidenau is drágább. Ezért gyanakszom kicsit a futásteljesítményre...
hát igen. Most úgygondolom, hogy a kishangya már buzerál belül uh az egyiket megveszem. jó ha lesz otthon egy, elvileg örök darab, hacsak nem száműzik az agm akksikat a kovetkező 20 évben.
1:1 és még marad is
Amikor szinte bagoért van gumi rá kettő!
De nem haragudnék rá ennyire ha lineárisan kopna, és nem verne át azzal, hogy a mintázat első fele az élettartam 80%-át teszi ki, a második fele meg a 20%-a alatt elkopik. Ha ki lehetett volna számítani, hogy 10.000-nél vége. Bevallom én a jövő évi szezon végére terveztem gumicserét a mérések alapján, erre most előre kell hoznom egy évvel. Mondjuk legalább nem szezon közepén fogyott el, most mégis van időm kicsit utánajárni, beszerezni, szerelgetni - öröm az ürömben.
Az előző guminál egyébként pont ugyanígy jártam. Most már ha a fél minta lement, elkezdem szervezni a gumibeszerzést, nem várom meg a végét, veszek újat féltávnál. Mondjuk amilyen szerencsém van, az meg tuti rám fog rohadni.
20 ezret kibiro guma sosem lesz egy jól tapadó gumi!
Biztos,hogy a következő is ugyanez a típus lesz.
A jelenlegi Pilot Activ-ommal elégedetlen vagyok, nagyobb futásteljesítményt vártam tőle, kb. 10000-et bírt az én motoromon, aztán most úgy néz ki, cserés... Előtte a gyári IRC 20000 fölött ment, igaz, nem is tapadt annyira. De ami mindkét guminál idegesítő volt, hogy a végén olyan gyorsan elkoptak, mint a sicc. A Pilot Activ-ot is kb. 8000-nél néztem, akkor úgy számoltam, hogy elmegy ez simán még 8000-et, de lehet többet is... Aztán 2000 km és hopp, vége. :( Jó lenne, ha Pilot Street-tel nem járnék így, mert azt néztem ki következő guminak.
Egyébként hogy lehet, hogy a Pilot Street ilyen olcsó? A BT45 is akcióban párban 50e fölött van az r17-nél, nem is beszélve mondjuk egy Pirelliről. A Michelin-ből meg a radiál változat is kijön 43.500-ból. Ennél olcsóbb gumi kb. csak a noname kategóriában van, még a Heidenau is drágább. Ezért gyanakszom kicsit a futásteljesítményre...