Jaaa, azt hittem semmilyen töltőd nincs.
Hát, mint írtam, nekem hozott már vissza az életbe halott akksit, úgyhogy szerintem jó dolog, hogy tud pl. impulzustöltést, meg programozza magát, mikor hogy kell töltenie.
De azt, hogy egy sima töltővel 3 évig, egy okosabb töltővel meg 5 évig bírja normál akksi normál használat mellett, ezt szerintem senki nem tudja megmondani Neked. Legalábbis, nem hiszem, hogy sok embernek van otthon 20-30 akksija, amiket éveken át különböző minőségű töltőkkel tölt, hogy aztán 10 év múlva meg tudja mondani, melyik volt a legjobb. :)
Nekem sincs összehasonlítási alapom, ezzel az eggyel töltök mindent, de lehet egy másik márka okos töltőjével töltve nem vennék észre különbséget.
Köszi a válaszokat. Fisi, ez csak egy töltő, semmi xtra funkcióval. Ilyenem van. Igazából pont azért kérdezem, hogy számít e annyit élletartam növelésben egy komolyab szerkezet? Pl. ha csak sima töltővel néha megküldöm télen akkor bír mondjuk 3 évet, ha pöpec töltővel küldöm egész télen és utána üzemszerűen használom akkor bír 5 évet, vagy szarok az egészre és 12 ezerért két évente új akksit veszek.
Hallottam én is jaja.
Nekem szerencsêm volt....működik.
Egyébbként én is a jó minőség híve vagyok,de ezt ilyen hírtelen kellett vennem. Úgy voltam vele hogy majd veszek valami márkásabbat,de amíg működik addig felejtős.
Én EZT ajánlom!
Ennek a kistestvére van nekem, az még 600 mah t tudott csak. Két havonta rá rakod 2-3 napig azt csá, nem kell egész télen rajta hagyni.
Hogy megéri-e? Ez sokmindentől függ, ha mondjuk alapvetően busszal jársz, és csak egy motorod van, amivel azért mész olyan gyakran, hogy ne merüljön le az akksi, akkor pl. valószínű nem.
Nálunk pl. 3 motor van, meg egy autó, valamelyik motor mindig áll (sokat), pl. az smkp.-t jellemzően csak télen használom, és a pici akksija bőven le tud merülni az egész éves állás alatt. Igazából volt, hogy már le is merült, beszulfátosodott, és azt hittem meghalt, a töltő is azt hitte, először csupa piros lámpa égett, aztán csak megindult a töltés, és a töltő visszahozta az életbe, ez már vagy két éve volt, azóta is gond nélkül működik. Szóval nekem legalább egy új akksi árát már megspórolta, de szerintem többét is. Meg az sem mindegy, hogy amikor a család nőnemű tagja rajta hagyja a kocsin a gyújtást/lámpát, és csak este veszem észre, amikor már nem lehet elmenni másik akksit venni hirtelen, úgyhogy a töltő jelenti a különbséget a "reggel gond nélkül indul mindenki" és a "ma nem megyünk iskolába, se dolgozni, szabadkozás a főnöknek, fiz. nélküli szabi, gyaloglás az akksibótba, pár Mátyás hirtelen elköltése..." között. Igen, saját tapasztalat. :) Tudom, be lehet tolni az autót, de amikor a feleségem jön vissza az iskolából, vagy csak lefullad a lámpánál, akkor tuti nem fogja tologatni az autót két kicsi gyerekkel a kezében.
Szóval én ragaszkodok hozzá, nekem evidens, hogy van, és tényleg sokszor mentett már meg, nem kérdés a hasznossága. Most épp az autó akksija kezdett haldokolni, annyira még nem, hogy újat vegyek, de nagy könnyebbség, hogy amikor "megfárad", este rádugom a töltőre, és reggel megint frissen indít, és megint jó egy darabig.
Ha úgy döntesz, hogy veszel, tulajdonképp szerintem mindkettő jó választás, mindkét márka (Tecmate/CTEK) a csúcsot képviseli a piacon. Nekem OptiMate van, csak nem az általad linkelt 2-es, hanem a 3-as; én nagyon szeretem, maximálisan elégedett vagyok vele. Több töltési üzemmódja is van (pl. impulzustöltés), vissza tudja fordítani a szulfátosodást, és akkuteszterként is működik, kijelzi az akku állapotát, mennyire tudja megtartani a töltést.
Na arról pont lekéstem. Múlt héten volt akciósan és azt a pár darabot hiphopp elkapkodták a sáskák. Amúgy ahogy utánanyestem, az a Ctek kampó változata. vegyes az értékelése, van akinek tudja, amit kell, van akinek nem. Ezért gondoltam, hogy egy normálista veszek garanciával és örökéletre letudva.
Szia!
A Lidiben 5.500 ft ,ugyan ezeket tudja.
Ha akció van 4500-ért adják.
Jó kicsihoz,motorhoz és csepptöltést is tud. (Procis)
A neve Car Battery Charger ULG 3.8 B1
Sziasztok!
Azon törpölök, hogy érdemes -e télire beruházni egy jobbféle akksitöltő -karbantartó kombóba? Főleg, hogy egy új VARTA akksi is kijön az árából, azaz számít-e annyit egy ilyen kütyü? Két tippem lenne: ez, vagy ez. Szívesen venném a javaslatokat. üdv
Igen én is sokat gondolkodtam ezen. Az sm közel áll hozzám,mert crossoztam sokáig. Viszont túrázásra kényelmetlen. A barátaim meg túráznak és hatalmas buli....úgyhogy kell valami nagyobb vas is.
Végül is nem több milliós motorokat veszek,nem fog csődbe vinni.
Jahh..a kis ER 5-öst tegnap raktam fel,már 162- en megnézték és négyen hívtak.
Szerdán elviszik szerintem...legjobb motor az ötszázasok között.
Tetszik az összeállítás! Én is arra jutottam, hogy egy motor nem lehet jó minden helyzetben, ha lehet, többet kell tartani! Városba meg szerintem sincs jobb egy supermoto-nál.
Jaaa... Én az optikai tuning alatt olyanra gondolok, mint a Monster matrica... :) Ami állítólag plusz LE-ket ad. :)
Szóval ami a látványon kívül másra nem jó.
gondoltam. Úgy értettem, hogy a dupla tárcsa az mindig optikai tuning versenypályán kívül (ott is csak a jobb hűtést szolgálja). Egy tárcsa is bőven erősebben tud fékezni, mint amennyit a legjobb gumi tud tapadni :)
Köszönöm!
Szeretném megköszönni nektek a sok hasznos tanácsot. Mikor nézegettem hogy milyen tanulómotort vegyek,sokat segített.
Nem bántam meg a Kawát,hibátlanul elvitt mindenhová. De én azért vettem,hogy ezt a stílust is kipróbáljam. Így most következő szezonra bátran megyek neki egy nagyobbal.
Szia fisi.
Úgy néz ki hogy két motort is veszek,egyet városba ill. rövid távra (Husgvarna sm 610 ),illetve egy 900- as hornet,vagy Ducati Monster túrázásra.
Hát ez Neked honnan jött?
Amúgy én pl. tényleg nem pártolom a Castrol-t, de ez nem jelenti azt, hogy senki sem. És nálam (sajna) ez nem vakhit, konkrétan igen rossz tapasztalatom volt Castrol-lal, soha többet nem szívatom magam (és a motorom) vele. És ezért másoknak sem tudnám tiszta lelkiismerettel ajánlani, főleg, ha tudok sokkal jobbat.
De ezzel a tanácsommal meg pontosan ugyanaz a helyzet, mint az összes létező többi tanáccsal: nem kötelező megfogadni; aki nem hiszi, járjon utána!
Nekem a Motul-lal nem volt gondom, bár én a full szintetikus 7100-at használtam legutóbb. Viszont az már nagyon drága, én amúgy Fuchs hívő vagyok, olcsóbb, és van ólyan jó, ha nem jobb, mint a Motul.
Hát, mint írtam, nekem hozott már vissza az életbe halott akksit, úgyhogy szerintem jó dolog, hogy tud pl. impulzustöltést, meg programozza magát, mikor hogy kell töltenie.
De azt, hogy egy sima töltővel 3 évig, egy okosabb töltővel meg 5 évig bírja normál akksi normál használat mellett, ezt szerintem senki nem tudja megmondani Neked. Legalábbis, nem hiszem, hogy sok embernek van otthon 20-30 akksija, amiket éveken át különböző minőségű töltőkkel tölt, hogy aztán 10 év múlva meg tudja mondani, melyik volt a legjobb. :)
Nekem sincs összehasonlítási alapom, ezzel az eggyel töltök mindent, de lehet egy másik márka okos töltőjével töltve nem vennék észre különbséget.
Akkutolto
Nekem szerencsêm volt....működik.
Egyébbként én is a jó minőség híve vagyok,de ezt ilyen hírtelen kellett vennem. Úgy voltam vele hogy majd veszek valami márkásabbat,de amíg működik addig felejtős.
Ennek a kistestvére van nekem, az még 600 mah t tudott csak. Két havonta rá rakod 2-3 napig azt csá, nem kell egész télen rajta hagyni.
Nálunk pl. 3 motor van, meg egy autó, valamelyik motor mindig áll (sokat), pl. az smkp.-t jellemzően csak télen használom, és a pici akksija bőven le tud merülni az egész éves állás alatt. Igazából volt, hogy már le is merült, beszulfátosodott, és azt hittem meghalt, a töltő is azt hitte, először csupa piros lámpa égett, aztán csak megindult a töltés, és a töltő visszahozta az életbe, ez már vagy két éve volt, azóta is gond nélkül működik. Szóval nekem legalább egy új akksi árát már megspórolta, de szerintem többét is. Meg az sem mindegy, hogy amikor a család nőnemű tagja rajta hagyja a kocsin a gyújtást/lámpát, és csak este veszem észre, amikor már nem lehet elmenni másik akksit venni hirtelen, úgyhogy a töltő jelenti a különbséget a "reggel gond nélkül indul mindenki" és a "ma nem megyünk iskolába, se dolgozni, szabadkozás a főnöknek, fiz. nélküli szabi, gyaloglás az akksibótba, pár Mátyás hirtelen elköltése..." között. Igen, saját tapasztalat. :) Tudom, be lehet tolni az autót, de amikor a feleségem jön vissza az iskolából, vagy csak lefullad a lámpánál, akkor tuti nem fogja tologatni az autót két kicsi gyerekkel a kezében.
Szóval én ragaszkodok hozzá, nekem evidens, hogy van, és tényleg sokszor mentett már meg, nem kérdés a hasznossága. Most épp az autó akksija kezdett haldokolni, annyira még nem, hogy újat vegyek, de nagy könnyebbség, hogy amikor "megfárad", este rádugom a töltőre, és reggel megint frissen indít, és megint jó egy darabig.
Ha úgy döntesz, hogy veszel, tulajdonképp szerintem mindkettő jó választás, mindkét márka (Tecmate/CTEK) a csúcsot képviseli a piacon. Nekem OptiMate van, csak nem az általad linkelt 2-es, hanem a 3-as; én nagyon szeretem, maximálisan elégedett vagyok vele. Több töltési üzemmódja is van (pl. impulzustöltés), vissza tudja fordítani a szulfátosodást, és akkuteszterként is működik, kijelzi az akku állapotát, mennyire tudja megtartani a töltést.
A Lidiben 5.500 ft ,ugyan ezeket tudja.
Ha akció van 4500-ért adják.
Jó kicsihoz,motorhoz és csepptöltést is tud. (Procis)
A neve Car Battery Charger ULG 3.8 B1
Azon törpölök, hogy érdemes -e télire beruházni egy jobbféle akksitöltő -karbantartó kombóba? Főleg, hogy egy új VARTA akksi is kijön az árából, azaz számít-e annyit egy ilyen kütyü? Két tippem lenne: ez, vagy ez. Szívesen venném a javaslatokat. üdv
Írtam Neked facsén..
Végül is nem több milliós motorokat veszek,nem fog csődbe vinni.
Jahh..a kis ER 5-öst tegnap raktam fel,már 162- en megnézték és négyen hívtak.
Szerdán elviszik szerintem...legjobb motor az ötszázasok között.
Szóval ami a látványon kívül másra nem jó.
Szeretném megköszönni nektek a sok hasznos tanácsot. Mikor nézegettem hogy milyen tanulómotort vegyek,sokat segített.
Nem bántam meg a Kawát,hibátlanul elvitt mindenhová. De én azért vettem,hogy ezt a stílust is kipróbáljam. Így most következő szezonra bátran megyek neki egy nagyobbal.
Úgy néz ki hogy két motort is veszek,egyet városba ill. rövid távra (Husgvarna sm 610 ),illetve egy 900- as hornet,vagy Ducati Monster túrázásra.
Amúgy én pl. tényleg nem pártolom a Castrol-t, de ez nem jelenti azt, hogy senki sem. És nálam (sajna) ez nem vakhit, konkrétan igen rossz tapasztalatom volt Castrol-lal, soha többet nem szívatom magam (és a motorom) vele. És ezért másoknak sem tudnám tiszta lelkiismerettel ajánlani, főleg, ha tudok sokkal jobbat.
De ezzel a tanácsommal meg pontosan ugyanaz a helyzet, mint az összes létező többi tanáccsal: nem kötelező megfogadni; aki nem hiszi, járjon utána!