Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És harmadik próba meg nyomatas után meg igen? Most vagy jó egy szivattyú vagy nem. Nem?
Majd kiderül. 3x cseréltem olajat előtte Mann meg Gyári japán szűrővel, akkor semmi baj nem volt. Most kétszer az új kínai gyári szűrőkkel avval mindkétszer megszopatott. Akkor? Amúgy mi baj lehetne egy 30 ezret futott Kawaval?
?
Ez nagyon kemény. Széria ide vagy oda, ez nem normális. Amúgy az olaj meg kell, hogy tudja kerülni a szűrőt, úgyhogy még ha nem is engedne át semmi olajat, akkor is áramolnia kéne az olajnak, lennie kéne olajnyomásnak. Ott valami nagyon nem stimmel.
Bameg, de hát a papírszűrő az olajszivattyú után, a nyomóágban van!
Úgy értem, hogy egy ronggyal körbe tekert levegős pisztolyt kell be dugni kissé az olaj betöltőn aztán kicsit rá nyomatsz levegővel..
Amúgy lehet csak szar szériát fogtam ki a szűrővel.
Hogy érted, hogy levegővel kell nyomni? Amúgy lehet még vajon japán szűrőt szerezni?
Hát a kínai szűrőkkel nem is vagyok megelégedve. Amióta azt raktam bele nem kapja fel a Zé az olajat cserekor. Levegővel kell nyomni. Azt hiszem vissza térek a Mannhoz. Amíg azt meg eredeti japán szűrőt raktam be 2-5 mp alatt rendesen felkapta az olajat. Most egymásután a kinaiakkal semmi. Faszfej Kawasaki!
Érdekességképpen: pár hete lecseréltem az olajat/szűrőt a Ninján, úgyhogy meg tudtam nézni, milyen szűrőt raktak bele legutóbb (nekem ilyen belső szűrő van, nem kívülről rácsavarós). Mióta kint vagyok, 2x cseréltettem olajat szerelővel, mindkétszer márkaszervizben (nem ugyanott), az ember azt hinné, ott gyári szűrőt raknak bele...

Na ehhez képest első alkalommal valami noname kínai cuccot találtam benne. És most legutóbb mit raktak bele? HiFlo-t!

Csúcs. Most már nem is tudom, lehet a Ninjához nem létezik gyári Kawa szűrő, vagy csak újabb bizonyíték az "ahol tudnak, átb..nak" elméletre... De hogy egyik márkaszervíz se dolgozik gyári alkatrészekkel... (Egyébként a kettes számúnál fékbetétet is Lucas-t raktak be a gyári Nissin helyett amikor a hátsót cserélték - panaszkodni nincs okom, de valahogy alapnak gondoltam, hogy egy márkaszervíz csak gyári cuccokat épít be.)
Egyszer vettem egy hátsót,de kidobott pénz az ablakon..
Hirtelen kellett,ha jól emlékszen 3éves volt a gumi,minta tökéletes.
Ami sima városi rohangálásra "megfelelt", de az első tempósabb kanyargós szakaszon
rájöttem,hogy miért lett cserélve..de ez még érthető lett volna,mert hát használt,viszont olyan gyorsan kopott,gondolom a tárolás miatt,hogy ugyanott voltam rövid időn belül,hogy megint kell vennem.
Soha többet használtat és senkinek sem ajánlom.
Kapott párban egy michelin szettet,ég és föld a motorozás élménye ( és a biztonságérzet )
Tanulópénz :)
Add meg a hozzáférést és megcsinálom magam.A csajom ismerős motorszerelője csak azzal biztatott,hogy vesz olaszba bontottat +használt gumit ajánlott a Mischi helyett.(Fel nem fogom miért vesz meg valaki egy ledobott gumit.Aki ledobta az nem jótékonykodott hanem kidobta a szemetet.)Ezeken múlik az életünk.Venne valaki bontott ejtőernyőt?
Ezt egy percig nem kétlem, sőt... De itt a kiindulási alap az volt, hogy férjen be az A2-be. Oda meg nem nagyon van választék, kb. minden kiesik 600 ccm-től felfele, de már egy 400-as sport is túl sok, ahogy a felmerült Versys, TDM is, sőt igazából már az ER-5 is.
Igazat adok Miki tesóm, de majd megnézem a szádat mikor majd lesz pl egy 800-as vagy 1000 `es Zé-d azt majd avval mész, lesz ott élmény hidd csak el!
Jah, megcsereltem az első fogaskereket a Zén 30 ezernel. Darál kicsit de majd bekopik. Csak olajoz az a szar. Cél a 60 e km evvel a lánckerékkel aztán kicserelem az egész Betlehemet...
Jaja, sajna a mai motorok mind ilyen kis pöcsköszörű kis geci. Zé is csak szélesebb de ugyan olyan rövid kis szar mint az Er 5... Gtr 1400 at kellene venni. Z 1000 Sx is ugyan akkora mint a Z750S - em. Ugyanolyan az ülés pozíció is, szóval 150 km-ként leszállj van..
Ezres Versys a nyerő tesó!
Ilyen, vagy ehhez hasonlót rakott be mostanában valaki és állítólag furni faragni kellett hogy bemenjen a helyére...
Szerintem teljesen jó a Louisos vagy a felújított.
Ott a Louisos, mi kell még?
Kinek mi a sebességélmény. Persze, van az, hogy 300-zal megyek a kihalt autópályán. De ez mondjuk a kérdező szempontjából - az A2 miatt - eleve kiesett. Nekem sebességélmény, hogy a kanyart, amit régebben 50-nel vettem be, és azon gondolkodtam, hogy lassítani kéne, nehogy kisodródjak, azt most 100-zal veszem be, és közben azon merengek, hogy igazán kanyarodhatna jobban is, így le se lehet nagyon dönteni. Ehhez nem kell nagy sebesség, meg köbcenti, meg motorerő. És nem úgy kell elképzelni, hogy behunyt szemmel sikítva esek be a kanyarba százzal, hanem hogy nyugisan, a komfortzónámon messze belülmaradva fordulok be - semmivel nem veszélyesebb, mint annak idején amikor 50-nel vettem be, csak azóta az a bizonyos zóna lett jóval tágabb.

Ezt pedzegettem, hogy egy 250-es sportmotorral adott esetben sportosabban lehet menni, mint egy 400-as túrával, mert jobban támogatja a sportos használatot a váz, a fékek, a felfüggesztés, minden. Pályán köröket lehet ráverni a 400 túrára a 250 sporttal. És mégegyszer mondom, itt nem hatalmas sebességekről van szó, inkább a sebesség megtartásáról, a mozgási energia optimális kihasználásáról, ha úgy tetszik. Ez már egy élmény. Legalábbis nekem.

És ez az egész ugye azért merült fel, mert az üzenőfalon úgy tűnt, a kérdezőnek a sportos motorozás a vágya, gondolom azért akarja a 400-as Banditot - ami amúgy A2-höz tökéletes - valami nagyobbra cserélni. Csak szerintem ha így van, rossz irányba indult el.
De volt,azért cseréltem le. Sajna mostanában csak ilyen kisebb testű motorokat gyártanak normális cm3-be. Fisi z 750 -ese se nagyobb mint az er-5. Talán valami túra endúró kéne a srácnak,( pl versys mint nekem:)) vagy 900-as tdm az még erősebb is mint a versys. A gyorsaság meg attól függ meddíg akar gyorsulni.100 ra a versys 4.1mp alatt gyorsul az nem olyan rossz.Mondjuk 200 ra nem úgy mint egy z.
Üdv. Eléggé leszűkíted a lehetőségeidet. Újíttasd fel a rosszat, vagy vegyél bontottat és azt újíttasd fel.

Vagy vedd meg ezt. kb 32 ezer pénz. Kicsit komolyabbnak tűnik, mint a Louisos. Itt egy kicsit drágább (42 e kb). Választék van bőven, nem kötelező a gyári kb 110 ezerért (a partzillán most annyi a pár akciósan )
Sziasztok,

augusztusban lettem én is er-5 tulajdonos. 2001-es évjárat és 25kW-os (még), valamint nekem is szükségem lesz két hátsó telóra...
Ja még annyit, h 197centi vagyok :-) kicsit kicsi, de nem vészes, meg lehet szokni :-)
Nekem sincs.Pihen is a gépsárkány.
Akkor viszont lövésem sincs, mit tehetnél bele....
A P nem jó.Ezek meghaltak de nagyon és kinyírták a hátsó Michelint(CSÚNYÁN)
Vegyél Louis-ost. Vagy hagyd a 3,14-csába az egészet...