Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Remélem mindenki kihasználta a hétvégi jó időt mert a mostani hétvégén esni fog...
14,2 lenne jó. Takarítsd meg a feszszabályzó csatikat. Jó eséllyel csak kontaktos a paripa.
Előbb megkéne nézni h mitől tölt keveset.
Fesszab netán tekercs... hacsak nem akarsz mindent cserélni.
És érdemes felújíttatni vagy újat venni, esetleg bontottat?
Jól gondolod.
Sziasztok!
A karbi pucolásig még nem jutottam el. A generátor viszont 12,6 -t tölt. Jól gondolom, hogy az kevés?
Olaj van ott.
Én úgy láttam h röpsúly szerűen működik, azaz pont ellentétesen beindult a motor a fordulatszámtól megszűnik "fogás" amivel meghajtja a főtengelyt.
Az tortent.hogy az elvittem egy szerelohoz,lacot es lanckerekt cserelni elol +hatul es nem tudom hogy hogy de nem tudta leszerelni az elso lanckereket es azota a motor nem fordul at,megakadt egy pontban,oninditoval se tudom atforgatni es tolva sem. Vagyis uresben tudom tolni de de ha valtok es behuzom a kuplungot akkor mar nemforg a kerek,csuszik.Ha az oninditoval probalom,kattog. Volt mar valakinek ilyen ?
Sziasztok, Valaki nem tudna elmagyarazni hogyan mukodik a Kawasaki Er 5 onindito szabadonfutoja,mert latom hogy nincs bendixe. Probaltam levenni a bal oldali deklit,de nem tudom hogy ott van olaj vagy nincs.....Koszi
ÁÁÁÁÁ

Feladtam,valamiért nem megy a kép csatolás! bocsi
És íme
Mikikém= Liliom. Most telepítettem újra a billentyűzet programot, nem voltál még benne a mentesben.
Liliom, nagyon túl bonyolítod ezt a szűrő felhelyezest!
Simán száraz kézzel vagy gumis ujju kesztyűben addig tekered amíg bírod. Nekem így sose jött le. A Zéhez meg szereztem jó kis lehuzot az új szűrőre meg rakok egy tekerés szigszalagot hogy ne baxodjon le a festék róla azt az előírt nyomatékkal lehuzom. Ennyi..
Persze,hogy működik.Elég régóta alapelv.
Az apjuk faszát...
Jahh...láttam mãr ilyet is....működik:D
Tippelem,hogy a gép árához százalékosan nem éri meg.De nekünk már bizonyított.Elég sok érdekes helyen volt.Meg lesz is mert nem nőttem ki
Túl fogod élni.A precizitás nálam tiszteletre méltó és elvárás persze.De olajszűrőt azért marokból cserélek ha nem engedne átütném rajta a csavarhúzót és akkor engedne.Idáig nem volt szükség ilyenre.
Fiatal barátom tudd,hogy ami nem kínai az hamisítvány.
Rosinante hátsó telója is elfosta magát.A hátsó gumit is elég furára faragta.A közepe még jó,baloldal bírságolós.Egyáltalán nem rugózik a piszok.Teljes revíziót kértem(Nem biztos,hogy jó ötlet volt.
Nem kell láncos(De ha szeretnéd..)Leszereléshez van a német és van a ruszki eljárás.A ruszki jön be.Ha nem engedne akkor egy szép csavarhúzót átütünk rajta és nincs probléma.Ha az erőszak nem segít marad a szép szó.
Igen, ilyen verzió is van, de úgy látszik nagyon érzéketlen kezem van, mert én próbáltam meghatározni azt a pontot ahol először megszorul, kb. egy fél fordulatnyi tartományra tudtam szűkíteni... Nekem csak a nyomatékkulcs, ami egyértelmű.

Egyébként MANN szűrőre pl. van ilyen feltét: http://www.bardiauto.hu/websho...
Csak ez egyrészt jóval drágább, mint maga a szűrő. másrészt csak MANN márkához jó, harmadrészt meg csak adott méretű szűrőhöz... Aki szervizel három motort, háromféle szűrővel, annak szívás. :(
Hát igen. Sajnos. De ezt már mondtam neked!
ott a pont! majdnem lehidaltam.
Mert Kínai?:O :D