Olaj van ott.
Én úgy láttam h röpsúly szerűen működik, azaz pont ellentétesen beindult a motor a fordulatszámtól megszűnik "fogás" amivel meghajtja a főtengelyt.
Az tortent.hogy az elvittem egy szerelohoz,lacot es lanckerekt cserelni elol +hatul es nem tudom hogy hogy de nem tudta leszerelni az elso lanckereket es azota a motor nem fordul at,megakadt egy pontban,oninditoval se tudom atforgatni es tolva sem. Vagyis uresben tudom tolni de de ha valtok es behuzom a kuplungot akkor mar nemforg a kerek,csuszik.Ha az oninditoval probalom,kattog. Volt mar valakinek ilyen ?
Sziasztok, Valaki nem tudna elmagyarazni hogyan mukodik a Kawasaki Er 5 onindito szabadonfutoja,mert latom hogy nincs bendixe. Probaltam levenni a bal oldali deklit,de nem tudom hogy ott van olaj vagy nincs.....Koszi
Liliom, nagyon túl bonyolítod ezt a szűrő felhelyezest!
Simán száraz kézzel vagy gumis ujju kesztyűben addig tekered amíg bírod. Nekem így sose jött le. A Zéhez meg szereztem jó kis lehuzot az új szűrőre meg rakok egy tekerés szigszalagot hogy ne baxodjon le a festék róla azt az előírt nyomatékkal lehuzom. Ennyi..
Túl fogod élni.A precizitás nálam tiszteletre méltó és elvárás persze.De olajszűrőt azért marokból cserélek ha nem engedne átütném rajta a csavarhúzót és akkor engedne.Idáig nem volt szükség ilyenre.
Rosinante hátsó telója is elfosta magát.A hátsó gumit is elég furára faragta.A közepe még jó,baloldal bírságolós.Egyáltalán nem rugózik a piszok.Teljes revíziót kértem(Nem biztos,hogy jó ötlet volt.
Nem kell láncos(De ha szeretnéd..)Leszereléshez van a német és van a ruszki eljárás.A ruszki jön be.Ha nem engedne akkor egy szép csavarhúzót átütünk rajta és nincs probléma.Ha az erőszak nem segít marad a szép szó.
Igen, ilyen verzió is van, de úgy látszik nagyon érzéketlen kezem van, mert én próbáltam meghatározni azt a pontot ahol először megszorul, kb. egy fél fordulatnyi tartományra tudtam szűkíteni... Nekem csak a nyomatékkulcs, ami egyértelmű.
Egyébként MANN szűrőre pl. van ilyen feltét: http://www.bardiauto.hu/websho...
Csak ez egyrészt jóval drágább, mint maga a szűrő. másrészt csak MANN márkához jó, harmadrészt meg csak adott méretű szűrőhöz... Aki szervizel három motort, háromféle szűrővel, annak szívás. :(
Fesszab netán tekercs... hacsak nem akarsz mindent cserélni.
A karbi pucolásig még nem jutottam el. A generátor viszont 12,6 -t tölt. Jól gondolom, hogy az kevés?
Én úgy láttam h röpsúly szerűen működik, azaz pont ellentétesen beindult a motor a fordulatszámtól megszűnik "fogás" amivel meghajtja a főtengelyt.
Feladtam,valamiért nem megy a kép csatolás! bocsi
Simán száraz kézzel vagy gumis ujju kesztyűben addig tekered amíg bírod. Nekem így sose jött le. A Zéhez meg szereztem jó kis lehuzot az új szűrőre meg rakok egy tekerés szigszalagot hogy ne baxodjon le a festék róla azt az előírt nyomatékkal lehuzom. Ennyi..
Egyébként MANN szűrőre pl. van ilyen feltét: http://www.bardiauto.hu/websho...
Csak ez egyrészt jóval drágább, mint maga a szűrő. másrészt csak MANN márkához jó, harmadrészt meg csak adott méretű szűrőhöz... Aki szervizel három motort, háromféle szűrővel, annak szívás. :(