Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Meg megint eltöröd a hátsó telókat!
De nem baj, állítólag a Louisos univerzál hátsó telók geci kemények, majd legfeljebb arra cserélsz legközelebb!
Hú de óborzalom ahogy kinéz Bokkon tesóm!
Legfőképpen, az a borzalmas pizzás doboz zavar ott leghátul!
Amúgy, akkor most már legkisebb gázadásra tudsz kerekezni ezentúl?
Amúgy gratulálok, jó lett, de már tényleg túlzásba estél, elég lett volna csak a két oldaldoboz szerintem!?!?
Fisikém sikerült felpakolni az ER5-öt !

Jó 500-km en tesztelve. Eddig még stabil a rendszer!
Nem szép, de praktikus.
Én megnézném az index "relét", index kapcsolót, index vezetéket is. Lehet valami zárlatos és szépen "leszívja" az aksit (pl.: egy eldörzsölődött vezeték szigetelés). Lekapcsolt gyújtás kapcsolónál az akku sarkoknál nem lenne szabad áramfelvételnek lenni.
Elég régen adtam hangot a véleményemnek itt a fórumon...
Viszont ez az egymás piszkálása ami most megy elszomorít. Egymás hergelése semmi jóra nem vezet.
A majrécsíkos téma is olyan, mint a kinek jobb a vasa. Órákig lehet folytatni de nem lesz érdemi előre lépés. Egy kis elfogultság mindenkiben van. Mindig lesznek érvek, ellenérvek.

- A jó motoros törekszik a lehetőségeihez képest fejleszteni a tudását mások veszélyeztetése nélkül.
- Az okos ember meghallgatja mások tanácsait, mérlegeli azokat és levonja a számára hasznos következtetéseket. Tanul a hibáiból.
- A bölcs ember pedig nem fecsérli az idejét olyan dolgokra amik negatív karmát hordoznak.

Ezek után mindenki eldöntheti magában, hogy mit tart fontosnak és hova sorolhatja magát. Remélem mindenki okos, bölcs, jó motoros akar lenni.

Én igyekszem ami nem mindig jön össze, de amíg megvan a törekvés addig remény is van a fejlődésre.
De azért előbb próbáld ki fesz mérést az aksiban, fesz mérés az akksi töltönél stb.
Köszi. Akkor irány a bolt...
Köszi! Jól van!( a motor is felépült szépen)
Kb kéthét és motorozhat.
Ha az index is, az indítás is problémás volt én akksira tippelnék először.
Azmiaz?
Mi van Walterrel Japu?
Üdv Mindenkinek!

Hát jó régen szóltam a fórumba, akkor is csak a nyűgjeimmel. És most is... De nem csak a hozzászólásaim ritkák hanem a gurulások is. Még tavalyi benya van a tankban.
Egyik munkába járós napon arra lettem figyelmes hogy nem megy a bal oldali index. Gondoltam kiment valamelyik izzó , de nem. Otthon aztán leálltam, izzó csekkolás, de okés mind. 1-2 nap múlva újra neki estem hátha... Akkor már az történt hogy indítózáskor csak kattogás volt, aztán a 4-dik 5-dik indításnál végre indult, de a zindex gom megnyomásakor csak egyet sípolt és semmi, sőt mintha minden kicsit lekapcsolt volna a gomb megnyomásakor. Hát akkor most irány a szerelő? Mi lehet a baj?
Meg a GS öccák
Vége a szezonnak, mert megjelentek az emészthető árú ER-5-ök a HaHu-n!
link
Nem is mostanában volt ez hanem kb 5 éve
Mostanában nem volt Er Makón.
Még egy kérdés!
Előtte kié volt ez a motor!? Nem egy makói csajé?
Mi lesz az utód?
Költségmentes szeretett motorom eladó
http://www.kepesmotor.hu/kawas...
Olyan helyet én is ismerek, ahol egyesbe és kuplunggal jönnél utánam.

De előttem gyorsabban is haladhatsz
Értékelem.Teli van a padlásom ilyen mondásokkal.Főleg latinul de azért van más is.
Értékelem.Teli van a padlásom ilyen mondásokkal.Főleg latinul de azért van más is.
Don Quijote mint Puma pilóta!
Gratulálok!
Elég jól sikerült kavicsot dobni az állóvízbe.
-Szinte mindig utassal motorozok(Legtöbbször még 1- dobozzal is)
-Jobbára új utakon mert azért motorozok
-Keveset megyek évente
-Nem vagyok vakmerő se.
De vezérünk a bátorság,kísérőnk a szerencse.
Hát én meg úgy vagyok vele ha elmegyek kirándulni másodmagammal, akkor kényelmesen, meg sok cuccal.
Azért valld be hogy a G astra kombi messze nem ad akkora élményt mint egy motor.
Erre tartok egy Gastra kombit.