Gyári ajánlás jó. Nem kell több bele. Esetleg minimális mértékben, az első két tankolásnál.
Ezer éve használom. Jó anyag. A Zébe már a kéket. Érdekes, de ez + Xadi3+ láncolajzó, és eddigi max fogyasztásom a Zével 6.1 liter.
Igaz én nem is megyek gyorsan!
Egyszer ezt a Spurit is kipróbálom.Hátha.Bár még a vegyes benya használat miatt se kellett karbit takarítanom.
Viszont a szezon zártával beadom Rosinantét egy szerelőhöz.Végig csináltatok vele mindent amit eddig kihagytam.De ha nem lesz utána aszfaltszaggató belőle akkor itt többeket elások diszkréten.
Én is a "bármilyen" 95-ös + Spuri kombót favorizálom. A bármilyen nálam Shell, OMW esetleg Mol. Én is próbáltam több magasabb oktánszámú vagy prémium benzint de nem igazán érezhető különbség.
Amit a spuri nyújt a belső üzemanyag rendszer tisztításon kívül a könnyebb indítás és kicsit fixálja az üzemanyag adalékokat. Aki takarított mostanában karburátort és látta mennyi trutyi tud lerakódni annak a belsejére az érti miről beszélek. (Mert lassan minden üzemanyag 10-15% adalék anyagot tartalmaz Etanollal együtt). Úgy veszem észre a spuri ezt a lerakodási hajlamot csökkenti.
Egy hosszabb állás (pl.: téli leállás) esetén az első indítás is elég nehézkes tud lenni és még utánna is lehetnek gondok 1-2 tankolás erejéig. (dadogó motor, egyenetlen alapjárat) Na ezeket nem tapasztalom amióta Spurit is adagolok a benzinhez.
Ez tény, hogy leginkább hit kérdése. Én a saját motorommal a legjobb foygasztást eddig a MOL Evo Neo benzinjével értem el. De ez olyan, hogy sosem megyek pont azonos úton, azonos szélerősségben stb. stb., tehát nem tudok korrekt összehasonlítást csinálni, lehet, hogy csak véletlen jött ki azzal. Érzésre egy icipicit jobban megy, de ez kb. 1-2% különbséget jelent, tehát ha nem ismered a motorod minden rezdülését hajszálpontosan, akkor észre sem fogod venni. A Shell prémiumbenzinjétől is ekkora különbség van pluszban.
Viszont amiért néha megéri bele rakni, az nem az extra teljesítmény/alacsony fogyasztás. hanem mert van benne szeleptisztító (a MOL-ban legalábbis konkrétan tudom, hogy van), meg egyéb hasonló adalékok, amik jót tesznek a motornak - állítólag. :)
DE! Pont ugyanezt a hatást (vagy még jobbat) éred el a Spurival. Úgyhogy az én ajánlásom akármilyen normál 95-ös + Spuri. Gyakorlatilag prémiumbenzint csinálsz a Spurival, ami ugyanúgy javítja a benzin állagát, és tisztítja a motort.
Már sokfélét kipróbáltam.(Prémiumokat is külföldön)Nekem nem volt érzékelhető semmi különbség.Amúgy a benzin is hitbeli kérdés.Van aki esküszik a prémiumra.Van aki szerint a külföldi sokkal jobb meg kevesebbet fogyaszt.
Ebbe már pakolhatsz rendesen.Azért majd ha igazi terheléssel teszteled az lesz a tuti.A névleges terhelhetőség többszöröséven málházok ha hosszú útra megyünk és eddig szuperált.Remélem neked is beválik.
Használom egyébként, de nincs különbség érzésre. Jah, nem akarom ezzel turbózni a gépet, mert nem erre való, de most pont porzik a tank és arra gondoltam, hogy megkínálom valami premium anyaggal.
Egyébként pár hete a vádlimat karamellizáltam a kéményhez. Ugyhogy azt mondom inkább a sör.
Sziasztok!
Csak gondolatébresztőnek szánnám a kérdést kíváncsiságból:
Milyen tapasztalataitok vannak a különböző benzinekkel ER5 be? Azaz tökremindegybármilyen 95-ös, vagy esetleg néha prémium benya, neadjisten kis etanol?
Hát az ára döntött. Sajnos 45 literesek a kofferek, de megkaptam a 3 darabot + Wingrack2-t kb. 45e HUF ért. Szinte teljesen új állapotúak.
Doboztartó rendszer meg 15 EUR volt.
Ezer éve használom. Jó anyag. A Zébe már a kéket. Érdekes, de ez + Xadi3+ láncolajzó, és eddigi max fogyasztásom a Zével 6.1 liter.
Igaz én nem is megyek gyorsan!