Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem teszt alapon veszek semmit.Észreveszem(reklám de inkább a véletlen.)Ha kell akkor magamévá teszem.Rosinantét is egy 6x6 -s fotó alapján rendeltem meg.
Szörcsing-szörcsing, de nem találing a tesztet...
Hát ez baj.Olajozod a láncot? Hidd el van hely ahol egyesbe és kuplungal jönnél utánam.
Teszteltem és szerintem megírtam.Én maradok ennél.
Jól tudod:most a Michelint használom.Nekem ez a tökéletes.Tapad mint a kutyaszar.Pályán nem fogom tudni milyen.A hágókon kiváló.(Igaz csopperes tempóval nyomjuk
Élettartam:12-őt ez is bírt.A diagonálok se többet.Viszont mire hazajöttünk Erdélyből nagyon hülyére kopott.A közepe még jó lenne de a bal oldal ijesztően néz ki.Masszív futómű gondra tippelek.
Részemről ilyen lesz a következő is.A Hejdenyaú se rossz de ez másik dimenzió.
Kawából amúgy van, ami jobban érdekel engem is. :) De BMW-ből az F800-asok a nyerők nálam jelenleg.

Viszont lehet, hogy lesz 250/300-as túraenduró a Kawánál/Suzukinál, na arra kíváncsi leszek:
http://totalbike.hu/hirek/2015/08/10/v-strom_es_versys_masfel_millioert/
Azt még én sem tudom... :) Szeretek kanyarodni. 250-essel az nagyobb élvezet is, mint egyenesen menni, nem szaggatja fel az aszfaltot. :) Voltam már pályán, de csak utcai gumival, nemsokára megint megyek, aztán ki szeretném próbálni valami odaillőbbel is. Főleg hogy ingyenes gumiszervíz van a pályán, kedvem szerint cserélik a gumikat, akkor miért ne vigyek pályagumit pályára... Gondoltam én...
Mármint hogy vizes úton is korrektül viselkedik?
A Pilot Street Radial az teljesen korrekt gumi? Ezzel vettem a masinámat, még egyrészt szőrös, kb. 300km van bennük. (2014-es DOT)
Engem meg a Gtr -Zzr -1400 páros. Végre lenne egy elég nagy vázú, nehéz, robosztus motoron, ami nem mellesleg még megy is!
Mostani kissé lassika , csak 240 a vége...
Szerintem nyugodtan felrakhatod a Pilot Streetet, Bár nem tudom mekkora kanyarvadász vagy?
Mikor jössz már erre felé Mikikém?
Szerintem egy dolog, hogy milyen a vevőkör, másik meg, hogy milyen a motor. De amúgy nekem sem kéne, túl nagy. Mint elefánt hátán vágtatni. Biztos jó, nagy, erős, robosztus, utak királyának érezheted magad, de engem pl. az F800-as "kistesója" sokkal jobban érdekel.
Köszi a választ, igazából a gumijavaslatok miatt kérdezném, ld. alant. Úgyhogy a tartózkodási helyem lényegtelen. :) De amúgy Belgiumban élek jelenleg, előtte meg Debrecenben.
Igazából azért kérdezem, mert a Ninjámra keresek valami kifejezetten sportgumit, ahol nem lényeg a hosszú élettartam, vizes tapadás stb., hanem kimondottan pályára ajánlott. És mivel egyezik az ER-5-tel a méret, gondoltam megkérdezem, mit használ, aki ER-5-tel pályázik, hátha van valakinek tapasztalata... Persze tudom, nem tipikus pályamotor, de miért ne lehetne ER-5-tel is pályázni...

Egyébként - azt hiszem - tudom, hogy Te mit használsz, Michelin Pilot Street Radial meg Heidenau volt előtte, ha jól emlékszem (meg legelőször a gyári Dunlop Arrowmax). Olyasvalamire gondoltam, mint a Michelin Power szériája: http://moto.michelin.co.uk/tyr...
Szóval amivel jelentős a különbség egy sima sporttúra gumihoz képest. Csak a Michelin Power nincs ilyen kis méretben.
De lehet tudok szerezni slick-et, majd meglátom.
Dehogynem, csak poénkodott.
Ööö... a GS nem léghűtéses?
Sok balesetmentes kilométert! Ha Neked jó, akkor jó, ez a lényeg. :)
Valamit elrontottál.Nekünk mindig összejön a jó (Kalandos )túra.Ráadásul ott voltál.
Az a motoros aki nem ázott el az busszal ment.De Erdély országban mi is csak hegyen áztunk(Gyalog)A Székelykőn.
Francokat, sima túrázgatás 2200 km-en keresztül, majdnem ugyanaz, mint tavaly. Most dolgom van de el fogom valamikor mesélni képekkel is illusztrálva. (Kalocsa-Debrecen-Torockó-Gyergyócsomafalva/3éj- Tordai hasadék/2éj-Debrecen-Kalocsa szállásokkal)
Nem leszek.De ha GS?
Mesélj!Mit jártál meg?Kalandtúra?
Nem veszek mert semmi szükségem rá-Igazából nem is érdekel.Az van,hogyha valamit megkívánok megveszem.Mert ugye..Ehhez képest nekem van kicsi motorom.
Ebben is van valami de azért nem teljesen írom ezt alá.
Szeretem a Bömbiket is mondjuk épp nem a Gs- t de amúgy jó gépek.