Nagyon nem kéne csepegnie ott semminek. (Jó, mondjuk nekem az ER-5 az első mocim, ami nem hagy semmiféle tócsát maga alatt )
De ha leveszed a lánckerék takaró fedelét, látni fogod honnan folyik az olaj.
Aham..ok.
Az első fogaskeréknél pár csepp fekete koszos valami cseppent a betonra,miután megálltam. De lehet hogy a lánc koszos...sőtt...
De lehet hogy szimering...
Nem kell besértődni.Ez fészbúk ahol életüket töltik a népek.
Végig olvastam a hibalistát és csak pislogtam.
1.Felni talán javítható.(Nem vetted észre?)
2,3,4,5. Ismeretlen hibák.
6.Nem kell hőfokmérő ezekre.
7.Én MZ kormányt javasolnék mert a gyári tényleg kényelmetlen.Még én se cseréltem de majd talán.
Így jó?
Lánckerék tengely szimering méretet írjon valaki legyen szíves, mert átnéztem már a 330 oldalt a service manualban és nem találom.
A szimeringet pedig úgy szeretném kicserélni, hogy oldalra döntöm a motort és egyből cserélem, mivel az olajat nem akarom leengedni.
Köszönöm!
Vízhőmérőt én is tettem rá, a termosztátházban lévő érzékelő (műszerfalon lévő visszajelzőt működtető) helyére. Jól szuperál, de így ha zárva marad a termosztát és túlmelegedne, akkor nem fogja leállítani a motort. De úgyis látod az órán, hogy mi a helyzet...
Hőmérő nincs a motorhoz gyárilag csak a piros égő a műszerfalon , szelep fedél nyomás csökentésnél ha leveszed ott kel lennie vissza csapó leneznek ami meg akadájoza az olaj fel jutást de egy kevéske jut mindig ami nem gond szerintem az ön inditónál amit irtál az is nyomás ki egyenlitésére szolgál nálam ot semmi olaj nem jelenkezet még soha felnit szerintem nem hiszem hogy ki görgözik nekem 2000 model van amibe van üzem anyag szint mérő de napi km számláló nincs és 38 ezer kilométernél még nagy baj nem volt a töltésedel nincs baj akkor az aksi nem az igazi inkáb valami drágábat én is aszt vettem hozzá enyiben tudok neked segíteni mert nem vagyok nagyon tapasztalt a márkában még mert 2 éve használom
Szia!
Ha már az Én kérdéseimre nem válaszolnak, azért megválaszolom a Tiédet.
Mivel a GPZ 500 S illetve a KLE 500 megegyezik ebben, ezért bontottan pár forintért, illetve újat is kapsz.
Bontotthoz itt egy szám, Én is tőle vettem alkatrészt és megbízható: 06704275150
Sziasztok olyan kérdésem lenne felétek hogy a kawasaki er 5 höz a hütőben lévő gombát hol lehet veszerezni vagy milyen a menete vagy mivel lehet helyetesíteni képet melékelek hogy pontos képet adjak mit keresek hozzá köszi a segítségetek előre is
Első kép gyári mágneses dokkoló, de elsőre 1100 at mért oda..
Második kép, gyári full normál töltő fej aramerossege
Harmadik 2.1 amperes usb csatlakozós tecsos fej aramerossege.
Szal komám bevehetsz egy batyuval, itt van a bizonyíték, hogy nem kamuztam, és feltolti az akkujat a telonak menet közben. És nem merül le.
Akkor egy friss tapasztalat:Erdélyben mindenki megy mint a vadbarom.Amúgy százzal lehet menni de ezt a gördeszkások se tartják be.Lakotton ritka hatvan alatti közlekedő.A hetven feletti megszokott.Több tucat km-en keresztül tolt minket egy cementszállító kamion pölö.Normális?Pedig nem megyek lassan.
Tehát óvatosan a lassúzással és nagyon figyeld a tükröket.
Tansalpinát ajánlom de igen változatos az út.(Van ahol nem is út)
Szert tettem Én is egy Er-5-re (előtte GPZ 500S-em volt, amiben ugyanez a blokk van)
Pár hiba van rajta, amihez tanácsot szeretnék kérni:
1. Első felni üt. Ha lehet görgőzni, akkor hol, Budapesten vagy a közelben?
2. Csepeg az olaj az első lánckerék szimeringnél. Mi a mérete?
3. 100km-en belül kinyírt(nem veszi fel a töltést) egy akksit( Landport 10AH) ami elvileg 5 hónapos volt. motor hibája vagy az akksi gagyi? (Töltése van, zárlat nincs!)
4.Ami az önindító után van hátra fele, gondolom az a kartergáz kivezető és összetaknyolja a légszűrőt, hova érdemes vezetni?
5. Szelepfedél tetején volt a GPZ-nél nyomás elvezető vagy mi a franc, szelepes megoldással, és a légszűrőbe volt bevezetve. mos ennél nincs semmi, vas lemezzel le van csavarozva( más GPZ-nél is láttam). Kárt tehet-e a motorba, illetve mi a funkciója?
6. Csak műszerfal cserével oldható meg, hogy legyen hőfokmérő a `97-es Er-5 be?(gondolkozom az 1-2 ezer forintos digitális hőfokmérőbe, mivel az autóba is az van évek óta)
7. krossz kormánnyal mennyivel kényelmesebb? (185cm magas vagyok és ezzel a kormánnyal kényelmetlen, illetve begörcsöl a lábam is, mivel nagyon be kell hajlítanom a lábam)
Ismét megfogadom a jótanácsodat, a guminyomást 1-2 havonta fogom ellenőrizni.
Amióta nálam van a gép (2015. április), lapos gumival közlekedtem, 1.5 bar volt mindkét kerékben. Valamint a közeljövőben rászánom magam a gumik cseréjére is.
Nem sci-fi az annyira, nekem is sikerült már 4 alatt motoroznom az ER-5-tel, nyugis tempóban, pedig a miénk még a régi széria (ami többet fogyaszt). Szóval nem nehéz elérni.
Amikor tartalékra kell kapcsolni, az amúgy sem ösztönöz vadulásra... ;)
De ha leveszed a lánckerék takaró fedelét, látni fogod honnan folyik az olaj.
Az első fogaskeréknél pár csepp fekete koszos valami cseppent a betonra,miután megálltam. De lehet hogy a lánc koszos...sőtt...
De lehet hogy szimering...
Végig olvastam a hibalistát és csak pislogtam.
1.Felni talán javítható.(Nem vetted észre?)
2,3,4,5. Ismeretlen hibák.
6.Nem kell hőfokmérő ezekre.
7.Én MZ kormányt javasolnék mert a gyári tényleg kényelmetlen.Még én se cseréltem de majd talán.
Így jó?
Ez a 97- es évjáratúakba is jó?
Mérete: 25x40x12
Lánckerék tengely szimering méretet írjon valaki legyen szíves, mert átnéztem már a 330 oldalt a service manualban és nem találom.
A szimeringet pedig úgy szeretném kicserélni, hogy oldalra döntöm a motort és egyből cserélem, mivel az olajat nem akarom leengedni.
Köszönöm!
Ha már az Én kérdéseimre nem válaszolnak, azért megválaszolom a Tiédet.
Mivel a GPZ 500 S illetve a KLE 500 megegyezik ebben, ezért bontottan pár forintért, illetve újat is kapsz.
Bontotthoz itt egy szám, Én is tőle vettem alkatrészt és megbízható: 06704275150
Újat pedig itt találsz, közvetlenül a gyártótól rendelik: http://kawasaki-motorszerviz.h...
Üdv,
Erik
Akku töltés kérdéshez.
Ampere programmal töltés mérve
Első kép gyári mágneses dokkoló, de elsőre 1100 at mért oda..
Második kép, gyári full normál töltő fej aramerossege
Harmadik 2.1 amperes usb csatlakozós tecsos fej aramerossege.
Szal komám bevehetsz egy batyuval, itt van a bizonyíték, hogy nem kamuztam, és feltolti az akkujat a telonak menet közben. És nem merül le.
Tehát óvatosan a lassúzással és nagyon figyeld a tükröket.
Tansalpinát ajánlom de igen változatos az út.(Van ahol nem is út)
Szert tettem Én is egy Er-5-re (előtte GPZ 500S-em volt, amiben ugyanez a blokk van)
Pár hiba van rajta, amihez tanácsot szeretnék kérni:
1. Első felni üt. Ha lehet görgőzni, akkor hol, Budapesten vagy a közelben?
2. Csepeg az olaj az első lánckerék szimeringnél. Mi a mérete?
3. 100km-en belül kinyírt(nem veszi fel a töltést) egy akksit( Landport 10AH) ami elvileg 5 hónapos volt. motor hibája vagy az akksi gagyi? (Töltése van, zárlat nincs!)
4.Ami az önindító után van hátra fele, gondolom az a kartergáz kivezető és összetaknyolja a légszűrőt, hova érdemes vezetni?
5. Szelepfedél tetején volt a GPZ-nél nyomás elvezető vagy mi a franc, szelepes megoldással, és a légszűrőbe volt bevezetve. mos ennél nincs semmi, vas lemezzel le van csavarozva( más GPZ-nél is láttam). Kárt tehet-e a motorba, illetve mi a funkciója?
6. Csak műszerfal cserével oldható meg, hogy legyen hőfokmérő a `97-es Er-5 be?(gondolkozom az 1-2 ezer forintos digitális hőfokmérőbe, mivel az autóba is az van évek óta)
7. krossz kormánnyal mennyivel kényelmesebb? (185cm magas vagyok és ezzel a kormánnyal kényelmetlen, illetve begörcsöl a lábam is, mivel nagyon be kell hajlítanom a lábam)
Köszönöm előre is a válaszokat, széles utat!
Amióta nálam van a gép (2015. április), lapos gumival közlekedtem, 1.5 bar volt mindkét kerékben. Valamint a közeljövőben rászánom magam a gumik cseréjére is.
Nem sci-fi az annyira, nekem is sikerült már 4 alatt motoroznom az ER-5-tel, nyugis tempóban, pedig a miénk még a régi széria (ami többet fogyaszt). Szóval nem nehéz elérni.
Amikor tartalékra kell kapcsolni, az amúgy sem ösztönöz vadulásra... ;)
Ez Er- 5 - re is anno ,meg modt a Zére is.