Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De. Ez épp olajcserekor készült.
Fasza...
Hátha ír valami bíztatót...
Én már felkerestem őt januárban, de azóta se készült el a bukócső, sok dolga és megbízása van.
Ok köszi...írtam is neki,ha válaszol kiírom ide is...hátha kell még valakiknek.
Bukó csöveket gyárt a motorozz.hu-n petya89. Nagyon dicsérik a munkáit.
Bukócsövek,háttámlák topikban megtaláljátok.
Értem...
De ha a laca nem vállalja,valamit lépni kéne.
Egy próbát megér,meg fél liter pálinkát...
Csak hogy kéne szerezni egyet sablonnak?
No még mielőtt annyira neki szaladnal jelzem itt a környéken stb csak 3-4 ember próbálta lekoppintani csak épp nem sikerült nekik. Míg végül laca tudta megcsinálni szépen majdnem gyári kinézetre.
Adyy...bocs:)
De most gondolkodom,hogy lehet én is megtudom csináltatni saválló tükörcsőből. Van ismerősöm a Teva gyógyszergyárban;)
Csak kéne a gyári és lekoppintják simán.
Még lehet olcsó is lenne,mert az anyag ingyen van..
Baddy,barnazol,én....már három meló.
Még hátha olvas minket valaki...
Ki volt írva itt anno. Haraptak rá akkor ketten tán. Azóta se senki. Nagyobb ban, hogy már nincs mirol koppintani. Hacsak Parabellum le nem szedi á, de övét és postázza el neki.
Megkérdezem Lacat de szerintem kár a gozert mert évekkel ezelőtt sem akarta vállalni már, lévén pár darabnal csak a munka van vele. Nem éri meg neki a szabadidejét elcseszni. De majd rakerdezek.
Szia!
Engem is érdekelne a bukócső, ha sikerülne megbeszélni a mesterrel. :)
Ok köszi...fel kellene venni vele a kapcsolatot,hátha megcsinálná.
Én járok szoboszlóra sokat,van ott nyaralóm.
Csak valami elérhetőség kellene....
Szia...
Lehet érdemes lenne kiírni hogy lehetőség van ilyen bukócsőre. Ha pár srácnak kellene ( mert már nem gyártják) ,akkor Lacának is megérné csinálni pãrat.
Sosem a súly számít! Ahogy akkor Eraval fel voltunk öltözve.. Kapucnis felső stb lifegett minden a szélben. Volt akkora legellenallsunk mint egy Ikarus basznak..
Ja amúgy teló állás. Ez a bükkzserci talin volt ahol is Anita ült mögöttem, Sly volt Barátnője. Ő akkor 65 kiló volt én olyan 92. Doboz, sátor, tanktaska stb. A rugó 3as állásban volt. Persze legpuhabb az 1 úgy számolva. Teljesen jó volt így nekem.
Csak ez nem gyári és fele annyit is véd csak mint a gyári..
Ha nem oldalszenderen áll a gép akkor kevés az olaj.
Na de melyik állásban használtad?Mert azért ha Era is mögötted ült kapott rendesen a teló.
Az enyémet lemásolhatod ha gondolod, úgyis akarok egy platnitartót faragtatni vele. Nyíregyházán vagyok.
Én is 250-nél tankolok, de én nem tankolom tele szerintem, csak amíg ellepi a váz-alagutat. Legalábbis nem szoktam a tanksapkáig engedni.
Amúgy amit meséltem, múltkori viszonylag csapatós túra, amikor is Eráról lerepült a kendő, 140-2... Km/h közt mentünk, tegnap tankoltam a Zét, fel is voltam készülve valami bődületes fogyasztásra, kijött 5,67 liter /100 km. Végig csapatós volt ahol lehetett 150 -180 tartós utazó, hazafelé meg 2kilo felett. No szal, nem eszik sokat a Zé se meg az Er sem.
Apád füle az. Milyen hibrid. A 3.8 úgy jött össze, hogy motoros felvonulás stb, max 80 al mentünk. Próbáld ki !
* tehát friss telók voltak benne..
A Szoboszloi srác már nem csinál már ha Laca haveromra gondolsz. Anno az enyém alapján csinált kettő szép másolatot de utána nem lett több igény ő meg már el is felejtette a méreteket meg sablonokat. De próba cseresznye..
Hátsó telot kár basztatni én csak full csomaggal meg utassal állítottam el a legpuhabb értékrol mondjuk nekem új kora óta megvolt a gép tehát nem friss telók voltak benne.