Nem tudtam,de köszi:)
Most vettem pár hete a motort,a srác három évig nem használta. Kapott egy 80 ezres szervízt,így most műszakilag fasza..50 ezer van benne.
A gumik kuka...új szinte mind a kettő,de 2006- os.
Hátulra szerintem egy 14- est rakok, a haverok szerint azzal elmegy simán. Meg bulócsövet nézegetek rá,de eddig semmi:S
Valami Hajdúszoboszlói srác állítólag csinálna rá,de nem tudom az elérhetőségét.
De Kemény lesz.Nem bizgerálom mert nem érdekel..
Jó tanács: keréknyomást gyakrabban ellenőrizni mint én!Legalább évente.
Az ember megszokja a jót.Én kinyírtam a Michelint alig 12 alatt.(Elég rondán néz ki)
Igaz a diagonál is csak 13-at bírt de a kettőnek csak a gyártója azonos.
Tudod a nyomás adatokat?
Szerintem E:2,25 H 2,5 terheletlenül.
Szerintem is kevés.A tizenegy év alatt most Hegyhátról hazatérőben kapcsoltam másodszor tartalékra és onnan csak kb 40km-re volt a legközelebbi kút.(Mellékutakon mentem a rövid opció miatt)Erősen izgultam mikor áll le alattam de kitartott.
Hát az sovány úgy. Újabb Er 5nel a tartalékra kb. 280-320 km nél kell rakni, és akkor még ott a 3-liter tartalék ami ha nem nyomod néki kb. 70-80 km-re elég..
Parabellum sisakkamerájából sikerült megszereznem a képet arról, amikor 200-nál tankolt. Kicsit sűrű a talajmenti köd, de feltöltöttem ide: http://c8.alamy.com/comp/D0NYX...
Reggel mentem, pénteken hajnalba hazahoztak szombaton én jöttem haza motorral
Ja a Handó féle kipufogó nekem hangtompító nélkül 118 decibelt tudott, csak kíváncsiságból beálltam én is a sorba
Én a forgalom vizsga előtt szóltam az oktatónak hogy istennek nem indul a Zr7. Csak egy állással fordítottam tovább a kulcsot. Alig anyázott. szerencsere a vizsga már simán ment.
Egyébként néha még most is megvakarom a sisakplexit, ha viszket az orrom.
Menet közben még nem, de olyan volt már, hogy sietve indultam volna, és nem akart beindulni a motorom. Hosszú percekig kerestem a hiba forrását anyázva, mondom nem lehet igaz, hogy tönkre ment a motorom, szétizzadom magam így beöltözve, a kezem tiszta olaj, és még el is kések... Már azon agyaltam, hogy viszem szervízbe, meg mennyibe fog ez fájni, majd rájöttem, hogy csak átbillent a vészleállító kapcsoló. Lehet a macska lépett rá, mert néha felmászik a motorra, amikor kint hagyom.
Ja, és beöltözés előtt lehet, hogy megvakartam az orrom, már nem emlékszem pontosan... :)
De úgyis ráérzel.
Most vettem pár hete a motort,a srác három évig nem használta. Kapott egy 80 ezres szervízt,így most műszakilag fasza..50 ezer van benne.
A gumik kuka...új szinte mind a kettő,de 2006- os.
Hátulra szerintem egy 14- est rakok, a haverok szerint azzal elmegy simán. Meg bulócsövet nézegetek rá,de eddig semmi:S
Valami Hajdúszoboszlói srác állítólag csinálna rá,de nem tudom az elérhetőségét.
Jó tanács: keréknyomást gyakrabban ellenőrizni mint én!Legalább évente.
Az ember megszokja a jót.Én kinyírtam a Michelint alig 12 alatt.(Elég rondán néz ki)
Igaz a diagonál is csak 13-at bírt de a kettőnek csak a gyártója azonos.
Tudod a nyomás adatokat?
Szerintem E:2,25 H 2,5 terheletlenül.
Nem lessz az kemény csomagok nélkül egyedül?
A hátsó telóm teljesen alapra van állítva.
Az lenne a kérdésem,ha keményítek rajta,akkor az emeli a hátulját is picit?
Sacc/kb 300 az amit tudok vele menni ha a tartalékot is beleszámolom.
http://c8.alamy.com/comp/D0NYX...
Fogok kérdezni tuti,de eddig minden ok.
Képet rakok...
Tehetsz fel néhány képet.
Olvasgasd a fórumot, ha nem kérdezel, senki nem fog válaszolni.
Ja a Handó féle kipufogó nekem hangtompító nélkül 118 decibelt tudott, csak kíváncsiságból beálltam én is a sorba
Egyébként néha még most is megvakarom a sisakplexit, ha viszket az orrom.
Ja, és beöltözés előtt lehet, hogy megvakartam az orrom, már nem emlékszem pontosan... :)
HJC limitált cross bukó..
Ma lettem Er 5 tulajdonos ,ha gondoljátok minden tapasztalatot megköszönök.