Mit szúrtál ki rajtuk, ami nekem a típusismeret teljese hiányában fel sem tűnt? Sajnos árban legfeljebb eddig fogok tudni nyújtózkodni, és még mindig szebbnek tűntek, mint a hasonló árú (400e Ft körüli) hazaiak...
Urak!
Ezekről, így első ránézésre mi a benyomásotok? Mindkettő külföldi, a kecskemétit névre írva, minden költségével együtt (ők intézik a honosítást, átírást, stb.) 500k-ért lehetne elhozni. A paksiak viszont nem intéznek semmit, az ember maga honosíthat, ügyintézhet, anit nem nagyon szeretnék.
Kecskeméti drágább: http://www.hasznaltauto.hu/popup/xlkep/1584/9060739/63/1 http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_er-5-9060739
Paksi olcsóbb (nincs nagy kép sajnos): http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_er-5_uj_gumikkal-9175698
Na hát nem nyertem hangszórót, bár úgy néz ki az új szívócsonk gumi megoldotta az ottani eresztést, és talán picivel jobb lett a helyzet, de az alapjárat még most is összevissza megy, és a légszűrődoboz és a karbi között is ereszt, ami nem meglepő mert ott már eleve össze volt gyűrődve és sérülve a tömítőgumi.
Úgyhogy holnap megyek az ivanicsba, aztán otthagyom hogy csinálják meg...
Rendbe tartok , felújítok én mindent ami hozzám kerül.
Legyen autó , motor nekem mind1
Igen egy 500 as 14 ezret futott kle ről lenne szó.
Sajnos a mostani motorom egyenlőre pénztemető.
50 ezer felett van ugyan , de az nem olyan hú de sok.
Minden ami lehetséges ki van cserélve a blokkban.
1000 kilométerenként húzkodnom kell a láncon
a szelephézagot 150-200 kilométerenként
kell ellenőriznem. Kicsit rá untam.
50 liter fekete olaj lötyög a tároló hordómba
amiből 35 a dr ből jött le 1 év alatt.
A többi 3 autóból 1 év alatt.
A kle nek egész jó megoldásai vannak.
Néztem miből rakták össze a blokkot.
Nem lehet rá azt mondani hogy spórolták
az anyagot. Sajnos képekből
nem tudom megmondani van e anyaghibás
esetleg típus hibás váltófokozata
esetleg egyéb problémái.
Biztatónak tűnik, masszív szerkezet.
Amúgy tudom, hogy a tartósság szinonímája a Honda sokak szerint, de azért vannak kifejezetten jó és tartós Kawa blokkok is, az újabbak közt is. A sorkettesek kifejezetten ilyenek, az ER-6 is strapabíró, a Ninja 250R (nekem az van)/300 is, meg a topic névadója is.
Amiről alant kifejtettem a véleményem, ha normálisan karban van tartva, akkor nincs vele probléma. A feleségemnek egyébként ER-5 van, a karbiban a tűszelepek adták meg magukat, azon túl nem volt probléma, de amikor szétszedtem a karbit, feltűnt, hogy nem gyári csavarokkal van összerakva... A tűszelep is jó eséllyel utángyártott volt, szóval ez pont az, amiről lentebb írtam, hogy nem lehet szerencsétlen gyári blokk számlájára írni, őt nem ezzel tervezték meg...
Azért az legalább mindenképp értékelendő, hogy valaki megpróbálja rendbehozni a motorját, nem gyorsan túladni rajta, amint az első probléma felmerül, persze sunyin elhallgatva a hibát. Ha mindenki így tenne, akkor lenne több normális használt ER-5.
Amúgy meg tök igazad van, sajnos ez a helyzet, hogy alapból ez a blokk teljesen kiforrott és kifejezetten igénytelen, de bele lehet nyúlni problémás darabokba, minél régebbi és minél bizonytalanabb előéletű, annál nagyobb eséllyel. Aztán megősz(/r)ülsz, mire hosszas kínlódás után rájössz, hogy valamelyik előző nagytudású kihagyott egy tömítést, vagy a gyári csavart egy rövidebbel pótolta, vagy belekendácsolt egy típusidegen alkatrészt, amivel spórolt 500 Ft-ot, csak az épp mondjuk más terhelésekre lett terveze.
Erről viszont nem a blokk tehet, ez gyakorlatilag az összes használt motorral így van, típustól, márkától függetlenül. Ugye tudjuk, hogy használtat venni mindig lutri...
Jó, alapból Parabellum, meg én is anno szalonbol zsír újonnan vettük az Ernőket. Amikkel meg ti szaladgáltok meg farigcsaltok azok közt meg a mieink közt csak a felirat azonos...
Más hasonlóság N íj nincs sajnos!
Ezt mondtam már pár hónappal, évvel ezelőtt - nincs szinte egy normális használt Er 5 a piacon, az összes kivétel nélkül szinte csak össze kókányolt fostalicska amikkel csak a szopas van. Pedig Parabellumnak 56 ezer van a gépében ami aztán teljesen reálisan kurvára nincs agyon dédelgetve, vagy ott az enyém ami agyon volt, és abban már 65 ezret elhagyta a km óra. Hajtva volt rendesen de külalakra stb nagyon ki volt kímélve.
Mondandom lényege az tehát amit Parabellum is leírt. Ha ezek csak kicsit hozzaerto kezekben vannak akkor hiba nélkül elmennek 100 ezret az tuti! A1 ttöbbi meg nem érdekes.
Ilyen blokkal szerelt motort szeretnék venni.
Akinek van negatív tapasztalata a blokkal azt
szeretném megkérni , hogy ossza meg velem
a tapasztalatait.
Ugye az újabb motorokra azt mondják a szakik hogy széthullik.
Szóval tapasztalatokat kérek
Pozitív élményeket is szívesen olvasok
Átfordult órákat stb...
Nem értem én ezt.Minek bütykölitek?Nekem lövésem nincs mik azok a csövek de nem is érdekel.Barkácsolós kor is volt persze de az még más technikákon.
Kawát nem piszkáljuk mert megsértődik.Ennek benzin,olaj és keréknyomás ami kell.
Volt itt valakinek Pannóniája?Azon belül is húszas?Na az barkács.
ER-5 nem az.
Az a karbik úszóházának szellőztető-nyomáskiegyenlítő csöve. Teljesen szabadon kell lennie a végének, de hátrafelé nézzen (a menetszél ne "fújhasson bele"). Fektesd a légszűrőház tetejére egyszerűen, ha nem úgy állna.
Az a T elágazós cső az micsoda (amit a B pont kicsit takar)? Most szétszedtem, és látom, hogy a másik vége csak úgy be volt dugva a légszűrőház mellé...
A haverod volt az, múlt péntek este? Volt ott vagy 4 rendőrautó, ők irányították a forgalmat is: akkor mentem hazafelé Homokmégyről, a "Berúgókar" motoros találkozóról, ahová csak úgy kinéztem egy kicsit beszélgetni.
Michelin Pilot Street a gumi neve, épp haver Er 5 én az van, csak ha hallottad most hétvégén elfeküdt vele az Istenadta a tesco körforgalomban. Ha érdekel a gép, mihelyst olyan állapotban lesz a gyerek meg a motor, szólsz aztán össze hozunk egy nézelődő talit.
Elírtam: szóval 25-én szombaton érkezünk Debrecenbe, 26-án vasárnap délutén Torockóra, aztán 3 éj Caomafalván (csillagtúrázva), következő csütörtökön ismét Torockó. A tervek szerint itt 2 éjszaka, aztán Debrecen, majd mindenki haza. Nem vagyunk fiatalok, és a kis 125-ösökkel 250-300 km a napi teljesítőképességünk A harmadik gép egy 250-es Keeway csopper lesz, de ők utassal.
Ha jövő vasárnap még ott lesztek, akkpr találkozhatunk. Mi csak egy éjszakát töltünk ott, hétfőn megyünk Gyergyócsomafalvára. Torockón az Ágota panzióban szállunk meg, mint mindig. (kocsival is ott szoktunk)
Remélem beszúrja a linkeket...
Ezekről, így első ránézésre mi a benyomásotok? Mindkettő külföldi, a kecskemétit névre írva, minden költségével együtt (ők intézik a honosítást, átírást, stb.) 500k-ért lehetne elhozni. A paksiak viszont nem intéznek semmit, az ember maga honosíthat, ügyintézhet, anit nem nagyon szeretnék.
Kecskeméti drágább: http://www.hasznaltauto.hu/popup/xlkep/1584/9060739/63/1 http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_er-5-9060739
Paksi olcsóbb (nincs nagy kép sajnos): http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_er-5_uj_gumikkal-9175698
Úgyhogy holnap megyek az ivanicsba, aztán otthagyom hogy csinálják meg...
Legyen autó , motor nekem mind1
Igen egy 500 as 14 ezret futott kle ről lenne szó.
Sajnos a mostani motorom egyenlőre pénztemető.
50 ezer felett van ugyan , de az nem olyan hú de sok.
Minden ami lehetséges ki van cserélve a blokkban.
1000 kilométerenként húzkodnom kell a láncon
a szelephézagot 150-200 kilométerenként
kell ellenőriznem. Kicsit rá untam.
50 liter fekete olaj lötyög a tároló hordómba
amiből 35 a dr ből jött le 1 év alatt.
A többi 3 autóból 1 év alatt.
A kle nek egész jó megoldásai vannak.
Néztem miből rakták össze a blokkot.
Nem lehet rá azt mondani hogy spórolták
az anyagot. Sajnos képekből
nem tudom megmondani van e anyaghibás
esetleg típus hibás váltófokozata
esetleg egyéb problémái.
Biztatónak tűnik, masszív szerkezet.
Amúgy tudom, hogy a tartósság szinonímája a Honda sokak szerint, de azért vannak kifejezetten jó és tartós Kawa blokkok is, az újabbak közt is. A sorkettesek kifejezetten ilyenek, az ER-6 is strapabíró, a Ninja 250R (nekem az van)/300 is, meg a topic névadója is.
Amiről alant kifejtettem a véleményem, ha normálisan karban van tartva, akkor nincs vele probléma. A feleségemnek egyébként ER-5 van, a karbiban a tűszelepek adták meg magukat, azon túl nem volt probléma, de amikor szétszedtem a karbit, feltűnt, hogy nem gyári csavarokkal van összerakva... A tűszelep is jó eséllyel utángyártott volt, szóval ez pont az, amiről lentebb írtam, hogy nem lehet szerencsétlen gyári blokk számlájára írni, őt nem ezzel tervezték meg...
Amúgy meg tök igazad van, sajnos ez a helyzet, hogy alapból ez a blokk teljesen kiforrott és kifejezetten igénytelen, de bele lehet nyúlni problémás darabokba, minél régebbi és minél bizonytalanabb előéletű, annál nagyobb eséllyel. Aztán megősz(/r)ülsz, mire hosszas kínlódás után rájössz, hogy valamelyik előző nagytudású kihagyott egy tömítést, vagy a gyári csavart egy rövidebbel pótolta, vagy belekendácsolt egy típusidegen alkatrészt, amivel spórolt 500 Ft-ot, csak az épp mondjuk más terhelésekre lett terveze.
Erről viszont nem a blokk tehet, ez gyakorlatilag az összes használt motorral így van, típustól, márkától függetlenül. Ugye tudjuk, hogy használtat venni mindig lutri...
Más hasonlóság N íj nincs sajnos!
Ezt mondtam már pár hónappal, évvel ezelőtt - nincs szinte egy normális használt Er 5 a piacon, az összes kivétel nélkül szinte csak össze kókányolt fostalicska amikkel csak a szopas van. Pedig Parabellumnak 56 ezer van a gépében ami aztán teljesen reálisan kurvára nincs agyon dédelgetve, vagy ott az enyém ami agyon volt, és abban már 65 ezret elhagyta a km óra. Hajtva volt rendesen de külalakra stb nagyon ki volt kímélve.
Mondandom lényege az tehát amit Parabellum is leírt. Ha ezek csak kicsit hozzaerto kezekben vannak akkor hiba nélkül elmennek 100 ezret az tuti! A1 ttöbbi meg nem érdekes.
Akinek van negatív tapasztalata a blokkal azt
szeretném megkérni , hogy ossza meg velem
a tapasztalatait.
Ugye az újabb motorokra azt mondják a szakik hogy széthullik.
Szóval tapasztalatokat kérek
Pozitív élményeket is szívesen olvasok
Átfordult órákat stb...
Kawát nem piszkáljuk mert megsértődik.Ennek benzin,olaj és keréknyomás ami kell.
Volt itt valakinek Pannóniája?Azon belül is húszas?Na az barkács.
ER-5 nem az.
A haverod volt az, múlt péntek este? Volt ott vagy 4 rendőrautó, ők irányították a forgalmat is: akkor mentem hazafelé Homokmégyről, a "Berúgókar" motoros találkozóról, ahová csak úgy kinéztem egy kicsit beszélgetni.