Köszönöm és de, okosabb lettem. Én még tesztelgetem a fogyasztást. 4,6-5,5 között sikerül jóllakatnom, tempótól függően. Egyébként egy apró észrevétel: Megfigyelésem szerint a terhelés kevésbé befolyásoló tényező, mint a tempó.
Nekem is ingadozott az alapjárat 1200-1400 között csináltam szinkront házi készítésű teszterrel fújkáltam a karbi körül... végül az alapjárati keverékállító csavart betekertem a gyári értékre és megszünt.
Használható adatot nem tudok mondani sajna.(Tényleg nem számolom mert nem érdekel )Négy-öt közé saccolnám szinte mindig két személlyel és felpakolva ahogy az Őrségben is.Bázispontról túrázás során a pakkok már maradnak a szálláson.Gondolom ettől nem lettél okosabb.
Múltkor 95km után a határ előtt tankoltam pont 4 litert.Ez egy támpont lehet.
Üdv. Azért van némi előrelépés. Viszont szinkront belőni hallásra? Ez a művelet nem több 30 percnél egy szerviznek, de még akkor se, ha te csinálod (youtube). De hogy hallásra ez nem megy az tuti! Esetleg a gyertyaképet néztétek? Az is tud árulkodni. Te tudod, de max 2 óra alatt rendbevágnák pl. az Ivanicsnál és élvezhetnéd a jóidőt.
Az 1400 alapjárat sok. 1200-1100 boven jo
Én meg nem.De nem rám kell hallgatni.Tizenegy év sok tízezer km után már érezzük egymás rezdüléseit Rosinantéval..Ha Fisi belép majd megmondja tutit.Holnapután megint nekifutunk egy párezres túrának.Felkészítés teljes(teletankoltam)Keréknyomást még talán megnézem bár tavaly már mértem
Nye rozomi.
Mi az a szinkron csavar?M iaz,hogy harminc fokban öt perc melegítés?És miért akarsz 1400-as alapjáratot?(1100-11200 között jó lesz az.)
Másik szakit keresnék a helyedbe.
3x5mm 4x6 vagy 5x8?
Múltkor 95km után a határ előtt tankoltam pont 4 litert.Ez egy támpont lehet.
Az 1400 alapjárat sok. 1200-1100 boven jo
UFF
Mi az a szinkron csavar?M iaz,hogy harminc fokban öt perc melegítés?És miért akarsz 1400-as alapjáratot?(1100-11200 között jó lesz az.)
Másik szakit keresnék a helyedbe.