Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én is bal kézzel vakarom, így hát néha a távolsági fényszórót kapcsolom fel, vagy dudálok :D
Én nem de szerintem azért mert bal kézzel vakarom az orrom!
Ti jártatok már úgy, hogy orrvakarás után, gurulás közben véletlenül rápöccintettetek a tiltókapcsolóra és leállt a motor? mert én ma ezt csináltam.
az 5x8 ra szavazok. De miért nem méred le? Ugyanaz az átmérő, mint a benzincsapon a vákum.
milyen méretű csövet lehet ráhúzni a karbi vákuumcső helyére?
3x5mm 4x6 vagy 5x8?
Szakadjon rád a sátor. Bezzeg TKB ra nem jöttél...
Az nem az, mint írtak az alapjarati keverék a szívócsonk körül a karbi alján van.
Na jó ez a buzi telefon nem küldi el a per jelet szóval egy egész háromnegyed plusz mínusz egynegyed.
1 34 plusz mínusz 14
Alul a karbin a csavart betekered teljesen és utána kitekersz 1 34 plusz mínusz 14. Ez a KLE-re vonatkozik az ER5- nek lehet más az értéke.
Üdv. Mi az a gyári érték?
Köszönöm és de, okosabb lettem. Én még tesztelgetem a fogyasztást. 4,6-5,5 között sikerül jóllakatnom, tempótól függően. Egyébként egy apró észrevétel: Megfigyelésem szerint a terhelés kevésbé befolyásoló tényező, mint a tempó.
az alapjárati keverékállító csavar, az amin van a fogó nem? Annak hol a gyárti értéke?
Nekem is ingadozott az alapjárat 1200-1400 között csináltam szinkront házi készítésű teszterrel fújkáltam a karbi körül... végül az alapjárati keverékállító csavart betekertem a gyári értékre és megszünt.
Ott jó bulik szoktak lenni.Meg a környék is remek.
Pakolás és gooo Sirok!
Használható adatot nem tudok mondani sajna.(Tényleg nem számolom mert nem érdekel )Négy-öt közé saccolnám szinte mindig két személlyel és felpakolva ahogy az Őrségben is.Bázispontról túrázás során a pakkok már maradnak a szálláson.Gondolom ettől nem lettél okosabb.
Múltkor 95km után a határ előtt tankoltam pont 4 litert.Ez egy támpont lehet.
Parabellum, érdeklődnék Rosinante étvágyáról, úgy nagy átlagban/ 100 km. Vagy ezt se szamoltad még?
Üdv. Azért van némi előrelépés. Viszont szinkront belőni hallásra? Ez a művelet nem több 30 percnél egy szerviznek, de még akkor se, ha te csinálod (youtube). De hogy hallásra ez nem megy az tuti! Esetleg a gyertyaképet néztétek? Az is tud árulkodni. Te tudod, de max 2 óra alatt rendbevágnák pl. az Ivanicsnál és élvezhetnéd a jóidőt.
Az 1400 alapjárat sok. 1200-1100 boven jo
1100- 1200 mindkettő jó annyi hogy 1200 ról kicsit élénkebbnek érzed a gázreakciót, csak nem kell a pincéből elkapnia a fordulatot.
Én meg nem.De nem rám kell hallgatni.Tizenegy év sok tízezer km után már érezzük egymás rezdüléseit Rosinantéval..Ha Fisi belép majd megmondja tutit.Holnapután megint nekifutunk egy párezres túrának.Felkészítés teljes(teletankoltam)Keréknyomást még talán megnézem bár tavaly már mértem
1100? A kézikönyv is 1200-at ajánl...
Elütés a tizensokezer.Ezernél instabil az alpjárat de megy.1100 az általam ajánlott.1200 a teteje.
UFF
Nye rozomi.
Mi az a szinkron csavar?M iaz,hogy harminc fokban öt perc melegítés?És miért akarsz 1400-as alapjáratot?(1100-11200 között jó lesz az.)
Másik szakit keresnék a helyedbe.