Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elindul az más időjárási körülmények között is.Lezavarva egy etapot mikor hazaérek a garázs előtt mindig kapkodja a levegőt.Húsz fok környékén is. Menet közben nem tudom mit csinál.
Mégsem voltam még az ivanicsnál. Apám unszolására(ne húzzanak le szükségtelenül) elvittem egy ismerőshöz, végigfújkodta falsolást keresve, de nem volt.
Aztán megtekerte a karbiszinkron csavart, és hallásra belőtte(úgy tűnik, hogy az előző tulajnál már falsot szívott, beállították a karbiszinkront arra, majd nálam rosszabb lett, és amikor kicseréltem a gumit akkor pedig a falsra állított szinkron miatt nem lett jobb). És így jobb lett. Most már nem vándorol fordulatszám, és rendesen pörög le ha elengedem a gázt.

Kimentem vele vidékre, és direkt meghuzattam kicsit, lazán gyorsult a pilisszentkereszt fölötti emelkedőn 120-as tempóról is.
Viszont még mindig 5 perc melegítés kell hogy ne akarjon lefulladni, igaz hogy a szinkron után nem lett az alapjárat tekerőhöz hozzányúlva, és a melegítés után is elég alacsony az alapjárat(így talán ami bemelegedve épp elég, indítás után még épphogy nem elég), majd ha megint megyek vele és már tutira üzemmeleg megtekergetem, belövöm 1400 köré (mert most inkább 1000-en van...). Ha az azután következő indításkor is sokáig kell melegíteni akkor, elkerülhetetlen a szerviz. De jövőhéten a lehülésnél tuti megpróbálom hátha a meleg üzemanyagnak, és meleg beszívott levegőnek is van hatása.
Legalább tudod h működik
Tegnap szörnyű dolog történt. Bekapcsolt a hűtőventilátor, mert qrva meleg volt.
Így már értem.Ukrajna kicsit nem fért a képbe.Most akkor se mennék oda ha fizetnének érte.
Gyergyócsomafalva, Gyergyószentmiklóstól picit délnyugatra. Itt két éve voltunk nejemmel kocsival egy magánháznál, tavaly meg a motoros haverommal is ugyanott szálltunk meg. Idén mind a két vendégszobájukat kivettük, szerencsére volt hely. Nagyon jó helyen van olyan szempontból, hogy napi 200 km-es karikákkal az egész régió bejárható (csillagtúra), nagy cucc nélkül.
50 km után nekem sem kényelmes az ülés, de mivel a 4 fős brigádból (3 motor, a "dupla" az 250-es) kettő erős bagós, így nem kérdés az óránkénti megállás. Amúgy is rengeteget szoktunk fotózni, így ennél még gyakrabban is meg szoktunk állni a szebb helyeken. Nem bírok egy óránál többet motoron tölteni (van egy frankó gerincporcsérven 23 éve), de tíz perc nyújtózkodás után jöhet a következő etap. Megállókkal kijön kb. az 50km/h-s átlag, és kb. 5-6 órát vagyok hajlandó motoron tölteni egy nap.
Hol van az a Csomafalva?Nekem Ukrajnát dob a gugli.Csak nem?
300 km az már nagyon szép napi táv.50 után már nem kényelmes az ülés(Nekünk)Viszont az első és az utolsó etap úgy hatszáz köröl lesz alsó hangon.
Szombaton Debrecenbe, vasárnap tovább Torockóra, miután a határon a többieket is begyűjtöttem.
De csak egy éjt leszünk Torockón, utána tovább Csomafalvára (itt 3 éj). Visszafelé viszont nem kaptunk Torockón szállást, így a Tordai hasadéknál leszünk újabb két éjszakát. Aztán Debrecen, go home...

Napi 250-300km-nél többet nem bírunk a kis gyöszökkel, sajnos már nem vagyunk fiatalok.
Mégis szombaton indultok ti is?Majd jól utolérünk Végül is csak kb 230 hátrányból indulunk.
Hát ez tényleg szívás. Kitartás! Légy rámenős! Azt a maradék 4 órát gyakorlatilag 1 nap alatt lenyomhatnád. Már rég meg kéne h legyen a vizsgaidőpontod.
Semmi gond nem lenne, bele is törődnék, ha a Prohardver fórumos ismerősömnek, akinek nulláról kellett kezdeni a vezetést (10 óra helyett 26) nem tegnap jött volna meg postán a jogsija. Másfél hete vizsgázott Pesten forgalomban, és egyszerre iratkoztunk be a tanfolyamokra...
Hát valószínűleg ezért. Ilyenkor rengeteg a tanuló plusz még szabira is kéne menni.
Augusztus közepén leszek legközelebb "magamnál", addigra talán a forgalmi vizsgám is meg lesz. Nem tudom miért megy ennyire tetű lassan: május elején iratkoztam be a tanfolyásra 2 éven túli A1-gyel, és elsőre sikeres KRESZ- majd rutinvizsga után még csak a 2. forgalmi órámat vezettem hétfőn hajnalban. (5 kell összesen) Legközelebb majd csak 4-én megyek vezetni, ezen a héten elvileg az oktatóm van szabin, szombaton meg mi indulunk ugye Erdélybe a kis vackokkal.
Ha valamikor van kedved össze ülhetünk egy sör mellett megvitatni a motoros kérdéseid.
Mire hazaértem szétnyomta a popómat az ülés:-D. De 3-kor már a Velencei tóba hűsítettem..,/ igaz autóval mentünk/:-D
Szia, igen. Bár mi csak este 10 körül.
Vasárnapi program: Velemér, Árpád-kori templom; Ják, Jáki templom.
Aztán irány a Balaton Sümeg felé, Tapolcán elfordultunk Nagyvázsonynak, majd Balatonfűzfőn fürödtünk egy jót.
Mindenki rendben hazaért?Nekünk kb 40km után Rosinante hangja megváltozott ereje gyorsan fogyott.Semmi jóra nem gondoltam.DE!Eszembe jutott a benzincsap(ami ezeken még van)Alig találtam meg menetben.Tekertem rajta amerre engedte.Láss csodát:visszajöttek a lovak.Most először qrt át a szintjelző.Amúgy is hazudós de most még a kampecnél se volt a pirosba.Tartalékra most állítottam másodszor mióta (2004-óta)
Nálam alapelv,hogy legyen tele a tank.(Ne ruszkikkal)
Most a transzfogaras miatt erősen gondolkodok valami póttartályon.Bár ha fent fogy ki akkor legurulunk.
Az meg látszik a kémlelőnyíláson.Ezeknél a Kawáknál nem gondolom,hogy jellemző az olajfogyasztás.Enyém nem csinál olyat)De ha emelkedik a szint akkor én aggódnék.Ha jól sejtem nem sok benzinnek kellene belecsurranni az olajba,hogy eltűnjön a nívó.Fél liter ?
Hah, megmondtam. :) Az olajat se felejtsétek el kicserélni, ugyanis belefolyhatott a benzin a nem működő hengerből.
Na ugye, hogy nem hengerfejes....
Majd írd már meg h mi volt a baja! Már követem a hozzászólásaidat egy ideje és már kíváncsi vagyok mi lehet a gond!
Na közben a kecskemétit (amit pedig bő 2 hónapja hirdetnek) ma reggel el is vitték. Szóval tárgytalan...
Kikopott tűszelep a bal karbiban, mindkettő csere, plusz szelephézag állítás és szinkron. Elvileg 40ezernél megállok vele.